Już 1 października po raz siódmy świętujemy Dzień Polskiej Muzyki – ogólnopolską kampanię, która promuje rodzimą twórczość i przypomina o znaczeniu muzyki dla kultury i gospodarki.
W tym roku mamy szczególny powód do dumy – Polska awansowała w rankingu największych rynków muzycznych świata z 18. na 16. miejsce. Do prestiżowego TOP 15 brakuje nam już tylko jednego kroku.
Pod hasłem „Muzyka łączy WSZYSTKICH” w kampanię włączają się nie tylko radia, telewizje
i platformy streamingowe, ale także sektor filmowy, gamingowy, książkowy i sztuk wizualnych.
Polska muzyka zabrzmi w ponad 100 stacjach radiowych i telewizyjnych, w streamingu,
w sklepach muzycznych i przestrzeni miejskiej.
Konferencja pełna muzyki i inspiracji
1–2 października w Warszawie (hala Labo Instytutu Przemysłów Kreatywnych, dawnej CRPK, ul. Mińska 65) odbędzie się konferencja branżowa z udziałem przedstawicieli radia, podcastów, streamingu, miast muzyki i artystów.
Poza bogatym programem panelowo-warsztatowym, ciekawym formatem będą strefy radiowe oraz strefy dla fanów – m.in. sklep muzyczny, podpisywanie płyt i spotkania w radiowych strefach największych grup medialnych.
Miasta Muzyki – uroczystość przyznania tytułów Miast Muzyki
Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji będzie ceremonia przyznania nagród i wyróżnień Miast Muzyki dla samorządów szczególnie wspierających rozwój lokalnych scen muzycznych.
Mat. prasowe