7 czerwca obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Seksu. I chociaż nie jest to żadne oficjalne święto, stanowi świetny pretekst do tego, aby otwarcie poruszyć temat bliskości i intymności, zwłaszcza że tak wiele osób, nawet w wieloletnich związkach, ma z tym duży problem. Krępujemy się rozmawiać o swoich potrzebach i pragnieniach nawet z partnerami, przez co nierzadko cierpimy na tym my sami oraz nasza relacja.
Zobacz również: Para gejów chciała wynająć hotelowy pokój z jednym łóżkiem. Takiej reakcji obsługi się nie spodziewali
Właśnie na problem niedostatecznej komunikacji w związku zwraca uwagę najnowsza kampania marki Durex, zainicjowana nieprzypadkowo w Międzynarodowy Dzień Seksu. Kampania “Głośni w łóżku” zachęca do rozmowy o intymnych potrzebach w związkach.
Rozmowa, również ta dotycząca seksu, to podstawa związku. Bez względu na wiek, płeć, długość relacji czy fakt posiadania dzieci, szczery dialog liczy się tak samo. To dzięki niemu, możliwe jest poszukiwanie i odkrywanie nowych obszarów przyjemności. Bez niedomówień i domysłów. Najnowsza kampania Durex „Głośni w łóżku” zachęca do rozmowy o potrzebach seksualnych. Na podstawie prawdziwych historii par pokazuje, jak dobra komunikacja przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. „Głośni w łóżku” to podpowiedź, jak odkryć rozkosz dopasowania
- czytamy w oficjalnych materiałach prasowych.
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji czterech par oraz sesja zdjęciowa. Jedną z par, która wzięła udział w projekcie są Jakub i Dawid, którzy kilka lat temu zyskali rozgłos dzięki swoim własnym teledyskom do utworów m.in. Roxette, Mariah Carey czy Beaty Kozidrak. Od 2017 roku Jakub i Dawid są małżeństwem. Ich fanpage na Facebooku śledzi prawie 62 tys. fanów.
I właśnie z powodu pojawienia się w spocie pary jednopłciowej, reklama nie będzie emitowana w Telewizji Polskiej. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, TVP powołała się na przepisy z ustawy o radiofonii i telewizji, mówiące o przekazach zawierających "sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich", które "mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6". Spot reklamowy kampanii “Głośni w łóżku” jest natomiast emitowany w telewizji Polsat i TVN.
Do realizacji materiałów Durex zaangażowano cztery różne pary, by podkreślić, że temat rozmowy o potrzebach, dotyczy wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku. Prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, które żyją ze sobą na co dzień, pokazały autentyczne emocje i relacje. Każda z nich ma inną historię, a ich charakterystyka odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Twórcy pokazują, że wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości i lepszego dopasowania
- czytamy w informacji prasowej.
Jak oceniacie najnowszą kampanię marki Durex? Uważacie, że reklama zawiera treści, które mają “negatywny wpływ na rozwój małoletnich”?
Zobacz również: Polska z kolejnym niechlubnym „rekordem” w Europie. Z tego pierwszego miejsca nie ma się co cieszyć