Covering Climate Now to stworzona przez branżowy magazyn „Columbia Journalism Review” globalna inicjatywa medialna, której celem jest zwrócenie uwagi na kwestię zmian klimatycznych. Jeśli uważasz, że ten problem nie dotknie cię osobiście, jesteś w błędzie. Wszyscy odczujemy skutki katastrofy ekologicznej, jeśli już wkrótce nie uda nam się jej powstrzymać.
W projekt Covering Climate Now zaangażowało się ponad 300 redakcji gazet, magazynów, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych z całego świata. Teraz do tego grona dołącza też Papilot. Łącząc siły, docieramy do ponad miliarda ludzi na całym świecie. Chcemy dotrzeć również do ciebie.
Od 15 do 23 września, czyli przez cały tydzień poprzedzający niezwykle ważny szczyt klimatyczny Organizacji Narodów Zjednoczonych w Nowym Jorku, media będą dzielić się materiałami poświęconymi katastrofie klimatycznej i edukować swoich czytelników w zakresie możliwych do wprowadzenia zmian. Papilot już niejednokrotnie podkreślał ważność tych zagadnień - opublikowane przez nas teksty na ten temat opatrzyliśmy dodatkowym tagiem Covering Climate Now. Znajdziesz je TUTAJ.