Uczestniczył w ekskluzywnej wakacyjnej orgii na rajskiej wyspie. Teraz zdradził, co się tam działo

Wyjazd dosłownie opływał w darmowy alkohol i narkotyki. Nie zabrakło też prostytutek.
18.12.2018

Niedawno pisaliśmy o niezwykłej historii prosto ze Stanów Zjednoczonych. 16-letni Brian z Nowego Jorku wygrał prawdziwy los na loterii i już wkrótce wybierze się na luksusowe wakacje. Spędzi je razem z... luksusowymi prostytutkami, ponieważ wyjazd nosi nazwę “Sex Island”. Dla nastolatka, który wciąż jest prawiczkiem, to spełnienie marzeń - chłopak powiedział, że nie może się doczekać utraty dziewictwa.

Zobacz również: 16-letni prawiczek wygrał udział w... wakacyjnej orgii z prostytutkami! Czy straci dziewictwo?

W porównaniu z innymi uczestnikami seks-wakacji Brian rzeczywiście może się uważać za wyjątkowego szczęściarza. Nastolatek zapłaci za wyjazd “jedyne” 4,5 tys. dolarów, podczas gdy pozostali wycieczkowicze musieli wyłożyć na bilet 6 tys. Jedną z osób, która brała udział w słynnym wakacyjnym seks-party jest niejaki Ryan, Amerykanin, który na co dzień pracuje jako dentysta. Mężczyzna skrupulatnie i na bieżąco notował swoje przeżycia z “Sex Island” w dzienniku. Swoimi wspomnieniami postanowił podzielić się na łamach Daily Mirror.

Okazało się, że to nie był pierwszy raz, gdy Ryan miał przyjemność bawić się w towarzystwie pięknych kobiet na tego typu ekskluzywnej imprezie. Dzięki temu, jak pisze w swojej relacji, miał przewagę nad innymi gośćmi, którzy po przybyciu na jacht byli dosyć zdenerwowani i skrępowani. Jednak Amerykanin od razu wypatrzył dwie dziewczyny do towarzystwa, które spodobały mu się najbardziej i udał się z nimi pod pokład. Po południu jacht przybił do brzegu prywatnej wyspy, na której był zlokalizowany luksusowy i w pełni opłacony hotel. Ryan wspomina, że po zakwaterowaniu od razu padł spać - wykończył go “długi lot i mnóstwo seksu na jachcie”.

Oto dalsza relacja uczestnika imprezy “Sex Island”:

Piątek, 14 grudnia

17:30 – moje dwie dziewczyny obudziły mnie i zabrały do restauracji na obiad. (…) Jeden z pozostałych gości miał urodziny. Po posiłku wszystkie dziewczyny zaśpiewały mu “Sto lat” i zatańczyły dla niego. Reszta z nas z zazdrością to obserwowała.

21:00 – w hotelu otworzyli klub nocny. Zauważyłem, że inni faceci brali narkotyki, więc zacząłem rozglądać się za dealerem, żeby też się zaopatrzyć. Facet miał praktycznie wszystkie dostępne dragi, w tym kokainę i piguły. Razem z moimi dziewczynami zaczęliśmy wciągać kreski. DJ zaprosił połowę dziewczyn na scenę, a one zrobiły dla nas pokaz lesbijskiego seksu na żywo. W połowie przedstawienia zapytał, czy któryś z gości chciałby do nich dołączyć. Jeden z facetów, niejaki Samuel, macho w naszej grupie, zaczął uprawiać z nimi seks. Stopniowo prawie wszyscy po kolei, włącznie ze mną, zaczęli uprawiać ze sobą seks. To była wielka orgia. Tej nocy wziąłem tyle narkotyków, że straciłem przytomność.

Sobota, 15 grudnia

13:00 - obudziłem się w pokoju obok moich dwóch dziewczyn. Nie pamiętam, jak wróciłem z klubu. Pierwsza noc była fantastyczna!

14:30 - właśnie skończyliśmy turniej golfowy połączony z orgią. Zwycięzca dostał do dyspozycji 100 dziewczyn na 15 minut. W zawodach wzięła udział połowa gości, a dopingowały im dziewczyny w seksownych strojach. Szkoda, że nie jestem dobry w golfa!

17:00 – zorganizowano dla nad lekcje salsy topless. Szybko mnie znudziły, więc zaprosiłem Samuela i jego dziewczyny do mojego pokoju na mini orgię.

Niedziela, 15 grudnia

14:30 - graliśmy w rozbieranego tenisa, świetna zabawa. Konkurowaliśmy z dziewczynami. Za każdy zdobyty punkt przeciwna drużyna musiała ściągnąć jeden element garderoby. Potem poszliśmy na plażę, zabawialiśmy się w morzu i jeździliśmy na nartach wodnych. Dziewczyny były topless.

19:00 - zaczęła się impreza w klubie. Jeden z facetów przebrał się za Świętego Mikołaja i śpiewał tradycyjne latynoskie piosenki świąteczne. Dziewczyny były zachwycone! Zaczynają pojawiać się narkotyki. Atmosfera się zagęszcza. To nasza ostatnia noc tutaj - wygląda na to, że będzie długa i szalona.

Jesteśmy ciekawi, czy takie same doświadczenia z seks-wakacji przywiezie 16-letni Brian, któremu rodzice pozwolili na ten wyjazd. Myślicie, że wróci zadowolony?

Zobacz również: EXCLUSIVE: Jak wygląda ORGIA?

Polecane wideo

Ten kalendarz adwentowy to marzenie każdej kobiety! (CZĘŚĆ 1)