Mocna kampania społeczna: Artystka na własnej skórze sprawdza, jak wygląda testowanie na zwierzętach

To, co zobaczycie na zdjęciach, może Was zszokować.
Mocna kampania społeczna: Artystka na własnej skórze sprawdza, jak wygląda testowanie na zwierzętach
LUSH
25.01.2014

LUSH to globalna firma kosmetyczna, która stawia szczególny nacisk na to, by jej produkty były nie tylko dobre dla klientów, ale również przyjazne dla środowiska. Marka stanowczo sprzeciwia się również testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Najnowsza kampania firmy jest tego najlepszym przykładem.

To, co zobaczycie na kolejnych podstronach, jest szokujące. Ale takie ma właśnie być, bo zdaniem LUSH tylko w ten sposób można zobrazować ludziom, co czują zwierzęta poddawane w laboratoriach bestialskim testom.

Popatrzcie.

LUSH

LUSH

Przez 10 godzin Jacqueline znosiła tortury…

LUSH

LUSH

Miała goloną głowę…

LUSH

LUSH

Przytwierdzano jej do skóry urządzenia, powodujące ból i dyskomfort…

LUSH

LUSH

Pojono na siłę napojami…

LUSH

LUSH

Firma LUSH na jednej z ulic Londynu zbudowała przeszkloną wystawę, w której umieściła dwie osoby: mężczyznę, udającego pracownika laboratorium oraz Jacqueline Traide – artystkę, która wcieliła się w postać zwierzęcia poddawanego „testom”.

LUSH

LUSH

Wszystko znosiła po to, by zmusić ludzi do głębszych przemyśleń na temat cierpienia zwierząt, które wbrew własnej woli są poddawane testom w laboratoriach kosmetycznych.

Kampania okazała się wielkim sukcesem, choć nie zabrakło osób, które nie zrozumiały przekazu. – Myślałem, że w tym przedstawieniu chodzi o ofiarę gwałtu, bo ta kobieta na wystawie była naga – powiedział jeden z obserwatorów całego happeningu.

Na szczęście takie wypowiedzi należały do rzadkości. Większość przechodniów uznała kampanię za ważną i potrzebną.

Komentarze (56)

Ocena: 5 / 5
miolka (Ocena: 5) 28.01.2014 15:24
kolejna masochistka która ze swego skrzywienia chce zrobić jakąś misję :( jeśli lubi być podległą mężczyźnie to niech zachowa to dla siebie a nie tworzy pseudo kampanię by przeżyć orgazm, obrzydliwość zastanawiam się czemu mój komentarz został zgloszony do usunięcia? nie mogę mieć własnego zdania, tylko wybrani mogą je mieć? moim zdaniem to kolejna kobieta z chorobą psychiczną która ze swej choroby chce zrobić misje by móc pod przykrywką misji móc się onanizować - moje zdanie
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 27.01.2014 13:12
najgorsze jest to ze takie kampanie tylko przyzwyczaja nas do tego, ze ktos obok cierpi, staje sie to codziennym widokiem. Kobieta, ktora ludzie zmuszaja do czegoś, czego sobie nie życzy= artystka w takim razie, może sąsiadka, która krzyczy, bo mąż ją bije też robi to z własnej woli? wszechobecna agresja nas zgubi
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 26.01.2014 22:00
Ta firma pewnie nieźle zarobiła na tej kampanii. Fajnie, że chcecie wierzyć w czyjąś bezinteresowną wrażliwość, a nie wyrachowane dążenie do zarobku. Producent na pewno wiedział, że takie sceny wywołają na pewno duży odzew społeczny, bo te związane ze zwierzętami zawsze się cieszą znaczącą reakcją a jeszcze jak coś przedstawią w tak dosadny sposób to tym bardziej. Wszyscy teraz znają nazwę tej "dobrej, zacnej firmy która się przejmuje losem zwierząt" i więcej ludzi będzie tam kupować. Każdy kto by chciał zarobić choćby miał gdzieś zwierzęta zrobiłby taką kampanię jeśli byłby wystarczająco cwany -czysty zysk.
odpowiedz
Ola (Ocena: 5) 26.01.2014 17:56
W erze sztucznej skóry którą stosuje w testach Dr Irena Eris testowanie na zwierzętach jest zupełnie niepotrzebne i bezsensowne a ludzie którzy ponoć cechują się sumieniem powinni o tym wiedzieć. Wiadomo że każdy chce aby kosmetyki których używa były bezpieczne ale pytanie - czy ku jemu potrzebna jest śmierć tylu niewinnych zwierząt? Nie. Teraz powinno się testować na sztucznej skórze! Bądżmy ludźmi!
odpowiedz
miolka (Ocena: 5) 26.01.2014 11:01
kolejna masochistka która ze swego skrzywienia chce zrobić jakąś misję :( jeśli lubi być podległą mężczyźnie to niech zachowa to dla siebie a nie tworzy pseudo kampanię by przeżyć orgazm, obrzydliwość
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo