Jedenastolatek ma już na swoim koncie współpracę z największymi gwiazdami. W gronie tym znalazła się m.in. aktorka Michelle Pfeiffer i raper Pharrell Williams. Młody projektant jest założycielem marki streetwearowej Dylan's T-shirt Club, która w swoim dorobku ma ponad 316 T-shirtów.
Zobacz więcej: Hailey Bieber sprzedała swoją markę kosmetyków. Kwota zwala z nóg!
Wszystko zaczęło się od marzenia 6-letniego wówczas chłopca o koszulkach z motywem potworów. Dylan nigdzie jednak nie mógł dostać ubrań z takim wzorem i wpadł na pomysł wyprodukowania własnych T-shirtów. Tak narodziła się jego własna marka odzieżowa. Jedenastolatek w wywiadach często podkreśla, że jego pasja i zamiłowanie kiełkowały już od najmłodszych lat. Zawdzięcza to przede wszystkim rodzicom, którzy mają artystyczne zacięcie i zaszczepili w nim miłość do mody.
„Dorastałem w niezwykle kreatywnym domu. Moi rodzice są bardzo kreatywnymi ludźmi, podobnie jak moi dziadkowie. Wchłonąłem to wszystko, dorastając i jest to ważna część mojego życia. Moi rodzice zawsze dbali o to, aby wspierać mnie w różnych kreatywnych ścieżkach. Ponadto ciężko pracują, a to motywuje mnie do robienia wszystkiego, co w mojej mocy” - tłumaczył.
Dylan poszedł śladami swojej mamy, która również związana jest z branżą mody i pracuje jako stylistka. W tworzeniu pierwszych projektów pomagała mu także babcia, która podarowała wnuczkowi pisaki do tkanin. W ten sposób zaczęły powstawać pierwsze projekty, które trafiły do najbliższej rodziny i przyjaciół chłopca. W miarę upływu czasu, koszulki w formie prezentów otrzymywali klienci, w tym znane gwiazdy.
Każdy egzemplarz jest numerowany i podpisywany imieniem właściciela. Na odwrocie każdej koszulki znajduje się również własnoręcznie napisana nazwa marki.
Zobacz więcej: Will Smith wygadał się na temat Lecha Wałęsy. Tego nikt się nie spodziewał!
Obecnie Dylan skupia się na swoich zawodowych planach i marzeniach. Do nich należy m.in współpraca z takimi brandami jak: Lego, Fortnite, Gucci, Louis Vuitton czy Supreme. W przyszłości chciałby również zaprojektować okładkę albumu muzycznego i zobaczyć w swoim T-shircie Billie Eilish i Eminema. Chłopiec myśli również nad sklepem stacjonarnym Dylan’s T-shirt Club.
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie