SOS

Pierwszy seks z nowym facetem

Może okazać się wstępem do wspaniałej znajomości lub kompletną klapą. Co zrobić, aby uniknąć tego drugiego?
Pierwszy seks z nowym facetem
22.08.2013

Men`s Health przepytał ponad dwa tysiące kobiet, z których aż dwie trzecie przyznały, że pierwsza wspólna noc z mężczyzną decyduje o przyszłości związku. Nie jest również regułą, że do łóżka idzie się na trzeciej randce – zazwyczaj jest to dopiero ósme lub późniejsze spotkanie. Nie lubimy, gdy mężczyzna szybko przechodzi do rzeczy, szczególnie kiedy przeżywamy z nim nasz `pierwszy raz`. Co jeszcze jest ważne, gdy idziemy do łóżka z nowym partnerem?

Czy to już?

Częstym zmartwieniem kobiet, które planują seks z nowym partnerem, jest pytanie, kiedy powinny zgodzić się na zbliżenie – z jednej strony chcą, by nie nastąpiło to zbyt szybko, z drugiej jednak boją się, że odwlekanie tego momentu mogłoby odstraszyć faceta. `Myślę, że jest to kwestia indywidualna. Ja z jednym z moich eks zrobiłam to po kilku randkach, a z kolejnym po kilku miesiącach. Każda znajomość jest inna, czasem nie ma też okazji czy sprzyjających warunków, a czasem wszystko właściwie zaczyna się od seksu. Myślę, że warto zaufać intuicji` – uważa Klaudia, uczestniczka internetowej dyskusji. Zazwyczaj skrupulatne planowanie, kiedy pierwszy raz iść z nowym facetem do łóżka, przekreśla szanse na udane zbliżenie. Lepiej bądź spontaniczna i zaufaj sobie, a trafisz na odpowiedni moment.

pocałunek

Czy mu się spodobam?

 

To kolejne zmartwienie kobiet. Nowy partner to nowe preferencje i upodobania. Wiele z nas zastanawia się, co będzie, jeśli nie spodobają się mężczyźnie, na którym im zależy. Martwimy się swoją wagą, niedoskonałościami ciała, wielkością biustu itp. `Poznałam świetnego faceta i myślę, że coś z tego będzie. Ale nie cierpię swojego ciała, mam kompleksy i boję się, że jak się rozbiorę, czar pryśnie i on się wycofa. Dosłownie spędza mi to sen z powiek` – pisze Róża. Spokojnie – mężczyzna widzi, jaki masz rozmiar, nawet jeśli nie pokazałaś mu się jeszcze nago. Skoro się z tobą spotyka, to znaczy, że mu się podobasz. Zamartwianie się swoim wyglądem i tak nic nie da – zwłaszcza że go nie zmienisz. On też może mieć obawy, czy ci się spodoba. To zawsze działa w dwie strony.

Gdzie to zrobimy?

Być może planujesz już wasz pierwszy raz i zastanawiasz się, jakie miejsce będzie najlepsze: jego albo twoje mieszkanie, hotel czy może plener? Pamiętaj jednak, że im dłużej się nad tym zastanawiasz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że coś pójdzie nie tak. W tych sprawach warto działać spontanicznie i nie planować, bo można się rozczarować. Przekonała się o tym internautka Agata. `Zanim poszłam do łóżka z moim obecnym chłopakiem, wyobrażałam sobie, że zrobimy to w pięknych okolicznościach przyrody, a on zaskoczy mnie kwiatami albo czymś w tym stylu. Oczywiście w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Lepiej się nie nastawiać, żeby się nie rozczarować` – uważa. Jeśli znajdzie się odpowiednie miejsce, nie będziecie się zastanawiać, czy odpowiada ono waszym wyobrażeniom o idealnym pierwszym razie.

Jak się zabezpieczymy?

To bardzo ważny temat, jeśli czujesz, że z nowo poznanym facetem wkrótce wylądujesz w łóżku. Sprawa dotyczy was obojga – nie musisz brać tego na siebie, ale nie powinnaś mieć też pewności, że on o to zadba. Rozwiązanie? Porozmawiajcie o zabezpieczeniu, zanim dojdzie do pierwszego razu. Możesz sama zacząć ten temat, jeśli obawiasz się, że on go nie podejmie. A co, jeśli traficie do łóżka spontanicznie? Jeżeli nie bierzesz pigułek antykoncepcyjnych albo nie nosisz plasterków chroniących przed ciążą, po prostu zapytaj faceta wprost, czy pamiętał o zabezpieczeniu – najlepiej jeszcze podczas gry wstępnej. Chyba że on stanie na wysokości zadania i pokaże ci, że się przygotował – wtedy temat macie z głowy.

A co, jeśli się nie uda?

Pierwszy raz z nowym partnerem może być różny, choć lepiej nastawić się, że będzie udany. Oboje z pewnością będziecie ostrożni – niepewność, czy się sobie spodobacie i czy będzie tak, jak byście chcieli, może wpłynąć na jakoś pierwszego zbliżenia. Co jednak, jeśli wasz pierwszy raz okaże się klapą? Najlepiej obrócić wszystko w żart. To nie koniec świata! Pokażcie sobie wzajemnie, że nic się nie stało i możecie to powtórzyć. Robienie z nieudanego pierwszego zbliżenia afery może zniechęcić was do siebie i przekreślić szanse na bliską znajomość. `Ja do pierwszego razu z nowym facetem zawsze podchodzę na luzie i nawet, gdy coś nie wyjdzie, nie robię z tego afery. To chyba dobre podejście` – twierdzi Agnieszka.

Kilka dodatkowych wskazówek dla was:
 
Nie czuj się zobowiązana – to nieprawda, że po paru randkach musisz iść z nowo poznanym mężczyzną do łóżka. Poczekaj, aż będziesz gotowa. Jeśli on zwinie żagle, przynajmniej będziesz wiedziała, z kim miałaś do czynienia;
 
- Aż 90 proc. par przed pierwszym zbliżeniem sięga po alkohol. I dobrze, byle był on w ograniczonych ilościach. Lampka wina czy kufelek piwa to nic złego, a pomogą wam rozluźnić się i poczuć się swobodnie;

- Nie martw się, jeśli nie robiłaś `tego` od dłuższego czasu. Zadbajcie o odpowiednio długą i interesującą grę wstępną, a wszystko z pewnością pójdzie tak, jak byście oboje chcieli. On również, nawet jeśli temu zaprzecza, mógł mieć długą przerwę…

- Uważaj, z kim idziesz do łóżka – istnieje duże prawdopodobieństwo, że zakochasz się w swoim partnerze. W czasie orgazmu uwalniane są endorfiny, hormony szczęścia, które mogą sprawić, że w nowo poznanym mężczyźni ujrzysz swój ideał;

- Spraw sobie nową bieliznę, a z pewnością poczujesz się bardziej atrakcyjna i zapomnisz o kompleksach.

EPN

Komentarze (46)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 16.01.2018 00:30
widzę że lepiej poczekać i zyskać pewność, jak zaczęłam po 3 randce seks był nieudany i pomimo obietnic ze popracujemy nad relacją zwinął żagle i do miesiąca nie odzywa się choć bardzo go potrzebowałam .czekałam na jego telefon sms i nic
odpowiedz
zakrecona (Ocena: 5) 26.08.2013 15:46
a ja nawet nie wiem czy mam jakies okreslone zdanie na ten temat , mysle ze duzo zalezy od podejscia faceta , bo moze byc tak ze facet naprawde bedzie zaangazowany , kobieta rowniez i zdecyduja sie oboje na zblizenie na samym poczatku , zaczna od seksu , kobieta oddajac sie w ramiona mezczyzny bedzie czszesliwa ale znam z autopsji takie przypadki kiedy facet nawet ten najbardziej zauroczony kobita poprostu sobie odpuscil kobiete , bo uznal ze to nie jest partnerka na dłuzej , bo jest "łatwa". Wziełam do siebie te doswiadczenia i z nastepnym facetem z ktorym sie spotykalam chcialam przetestowac , sprawdzic czy chodzi mu tylko o seks czy naprawde powaznie mnie traktuje i wiecie co ?? faceci to dobrzy aktorzy !! :P potrafia slodzic , mowic piekne rzeczy a w po drugiej stronie to ... brak słow :) my przez dwa miesiace bylismy nierozlaczni , nawet na telefonie :P a po dwoch miesiacach jak stwierdzil nie bylo seksu i nie ma o czym gadac :) ogolnie to od 7 lat jestem z zwiazku ... fakt ze juz nie jestem nim usatysfakcjonowana , ale patrzac wstecz , przyjaznilismy sie przzez ponad rok i niegdy nie myslalam ze cos sie miedzy nami zmieni , a przesapalismy sie ze soba po jednej z imprez ... i od tematej pory jestesmy razem , mamy dwojke dzieci i jestesmy 2 lata po slubie ;) wszytsko o sprawa indywidualna ;) ale ja jestem za tym zeby jednak czekac, no chyba ze chodzi nam tylko o seks ... to dlaczeggo nie od razu :) a jesli chodzi o kompleksy.... darujcie sobie !!! ja tez jej mam :) ogolnie wiem ze faceci na mnie leca ale ... mam miseczke b , nosze puschap ze wygladaja na duze C , bo ladniej ... ale dla mnie nie dla nich , w sumie uwazam ze facet porzadajacy kobiety porzada ja razem z jej kompleksami ... ja mam od dziecka duzy brzuszek i zwalki mi sie robia , ale "napalony" facet jest szczesliwy ze moze dotykac nawet ten duzy brzuch i nie przywiazuje uwagi do cellulitu czy malych roztepow... no chyba ze mu je pokazecie :P pozdrowionka :)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 24.08.2013 14:51
U mnie sie zaczelo seksem,jestesmy razem dwa lata,mieszkamy razem,mamy psa i myslimy o slubie.
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 23.08.2013 20:33
Powiem wam, że u mnie ta kwestia była bardzo dziwna, bo choć bardzo chciałam tego, to jednocześnie ciągle się hamowałam, bo miałam taki wrażenie, że im później tym lepiej i nie myliłam się. Lepiej być pewnym na 100% niż żałować, jestem z chłopakiem z którym po raz pierwszy uprawiałam seks i dołożę wszelkich starań abyśmy byli ze sobą razem na zawsze. A tak poza tym, to faceci dużo bardziej się stresują niż kobiety, bo my potrafimy ukryć emocje, zatuszować swoje niedoskonałości i tak naprawdę decydujemy w każdym wymiarze o seksie, a facet zawsze się zestresuje, bo przecież nie łatwo mu upilnować przyjaciela :)
odpowiedz
Ona (Ocena: 5) 23.08.2013 13:56
Najlepiej postawić na SPONTANICZNOŚĆ. Ja bardzo miło wspominam swój 1 raz. Chłopak stanął na wysokości zadania a na koniec przybił mi piątkę, że straciłam dziewictwo, co bardzo miło wspominam, Było na luzie, śmialiśmy się jak przyjaciele. Grunt to zrobić to z odpowiednim mężczyzną i tego chcieć,a 1 raz będzie miłym,nowym doświadczeniem :)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo