SOS

CZARNA LISTA: Łóżkowe błędy facetów

Nawet najlepszym kochankom zdarza się czasem błądzić. Oto, jak panowie gubią drogę do naszej rozkoszy!
CZARNA LISTA: Łóżkowe błędy facetów
20.06.2012

Choć związek nie powinien opierać się tylko na seksie, ten rodzaj fizycznej bliskości pełni jedną z podstawowych funkcji w związku. Intymne zbliżenia cementują przecież wyjątkową więź między dwojgiem ludzi. Niestety, czasami zdarza się tak, że mimo najlepszych intencji obojga partnerów, największy kłopot pojawia się właśnie w łóżku. Najczęściej wina leży po stronie facetów.

Poznaj zatem najczęstsze błędy, które mężczyźni popełniają w sypialni, a następnie sprawdź, jak możesz im zaradzić!

Erotyczne

BŁĄD NR 3: Wychodzą zaraz po tym, gdy mają wytrysk

Bez względu na to, czy podczas stosunku kobieta osiągnęła orgazm, czy też szczytował wyłącznie jej partner, tuż po wytrysku wielu facetów bezceremonialnie „ucieka” i bezwładnie kładzie się na łóżku obok dziewczyny. Tymczasem nawet 30-40 sekund czułości po zbliżeniu, (kiedy kochankowie są nadal spleceni w miłosnym uścisku) może stanowić piękne zwieńczenie wcześniejszej bliskości.

RADA: Następnym razem, gdy ty i twój partner dojdziecie do finału, przytrzymaj dłońmi jego pośladki i nie pozwól mu z siebie wyjść. Potem zacznij namiętnie go całować. Jeśli powtórzysz ten zabieg kilkakrotnie, twój chłopak w końcu sam zacznie w ten sposób kończyć wasze miłosne igraszki.

Erotyczne

BŁĄD NR 4: Po seksie wciąż pytają, czy było ci dobrze

Faceci zazwyczaj dzielą się na tych, którzy ignorują potrzeby seksualne swoich partnerek (patrz: błąd nr 1) lub na takich, którzy doprowadzenie kobiety do orgazmu stawiają sobie za punkt honoru. Jeśli do tego po każdym stosunku nachalnie dopytują się, czy partnerce było dobrze („Ale na pewno ci się podobało? Powiedz szczerze!”), skutecznie odstraszają ją od kolejnych zbliżeń.

RADA: Facet zaprogramowany na dawanie rozkoszy to prawdziwy skarb, dlatego kwestie związane z jego natarczywą dociekliwością, najlepiej zażegnać… szczerą rozmową. Powiedz partnerowi wprost, że uwielbiasz się z nim kochać, ale ciągłe zapewnianie go, że było ci przyjemne, jest dla ciebie po prostu męczące. Zamiast rozmów po seksie, zaproponuj czułe przytulanie w błogiej ciszy.

Erotyczne

BŁĄD NR 1: Kierują się prosto do miejsc intymnych

Najpierw kilka sekund francuskich pocałunków, potem zrzucanie z partnerki bielizny, a następnie gwałtowne pieszczoty jej miejsc intymnych, wykonane przy użyciu rąk lub od razu… penisa. Zanim kobieta zdąży się rozgrzać, jej facet jest już na mecie.

RADA: Umówmy się - od czasu do czasu szybki numerek bywa podniecający. Jeśli jednak twój facet dość często zapomina o grze wstępnej, nie powinnaś dłużej na to pozwalać. Zaproponuj na przykład seksowną, wspólną kąpiel lub poproś go o erotyczny masaż. Kiedy będzie gładził twoje plecy, pośladki lub piersi, powiedz mu, ile sprawia ci to przyjemności. Komplementy połechcą męskie ego i zmotywują faceta do wydłużenia intymnych pieszczot.

Erotyczne

BŁĄD NR 2: Zbyt mocno ugniatają kobiece piersi

Mężczyźni nie są tak delikatni, jak kobiety, dlatego sądzą, że one również lubią mocny, wyrazisty dotyk. Nic bardziej mylnego! To właśnie subtelne głaskanie i muskanie ustami naszego ciała, przyprawia nas o dreszcz rozkoszy.

RADA: Jeśli twój kochanek nie potrafi delikatnie obchodzić się z twoimi piersiami – naucz go tego. Kilka przydatnych wskazówek na temat sztuki pieszczenia kobiecego biustu, znajdziesz w osobnym artykule.

Erotyczne

BŁĄD NR 5: Próbują zbliżać głowę partnerki do swojego penisa

Niektórzy mężczyźni uważają, że taki gest jest o niebo lepszy, niż poproszenie dziewczyny wprost, aby zafundowała im fellatio. Nieraz – w czasie seksu oralnego - zdarza im się także zbyt mocno przyciskać głowę kobiety do członka lub sterować nią dłońmi.

RADA: Zwinnym ruchem wyswobodź się z objęć partnera i zacznij na nowo grę wstępną. Żeby nieco rozładować sytuację, zaproponuj na przykład, że jeśli twój facet chce przeżyć coś cudownego, ma zakaz dotykania Cię dłońmi. Zaznacz przy tym, że na twoje pieszczoty może oczywiście patrzeć do woli!

A Wy, drogie Papilotki, jakie łóżkowe błędy dodałybyście do tej czarnej listy?

Maja Zielińska

Zobacz także:

Lista orgazmicznych mitów

Oto, jakie bzdury dotyczące orgazmu są najbardziej rozpowszechnione.

WIBRATOR W JĘZYKU: Jak zostać mistrzynią erotycznych pocałunków? HOT PORADY!

Naucz się tak całować mężczyznę, żeby Cię wielbił!

Komentarze (133)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 09.09.2012 22:22
prędzej zabiłabym faceta niż zafundowała mu sex oralny - to dla żałosnych idiotek...
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 14.08.2012 01:25
Trafiają nie w tą dziurkę
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 05.08.2012 21:39
Mówicie, ze faceci źle cos robią, agresywni sa itd., ale tak naprawdę to od WAS zależy jakiego faceta będziecie miały i co on bedzie robił. Dziwicie sie, ze np. dresy (wiekszosc) sa głupie?? to czemu sie dziwicie, ze jak raz mu na cos pozwolicie, to dalej to robi? to wy wybieracie faceta, nie on Was, i to od WAS zależy, jak będziecie traktowane. NORMALNY Facet
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 15.07.2012 22:00
Enlightening the world, one helpful artlice at a time.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.07.2012 17:36
ha ha:) różnie jest i różnie sie komus podoba mam 20 lat mam faceta od 7 lat tego samego i jest moim mężem już, więc chyba z tymi facetami nie jest tak źle jak mowi że kocha i jestem tą jedyną;p nie wszyscy muszą kłamać:D
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo