7 sposobów, by Twój chłopak wreszcie stał się Twoim narzeczonym

Jak namówić go na zaręczyny? To prostsze niż myślisz.
7 sposobów, by Twój chłopak wreszcie stał się Twoim narzeczonym
28.01.2015

U każdej pary przebiega to inaczej. Czasami dwoje ludzi spotyka się przypadkiem i już po dwóch tygodniach randkowania oboje są pewni, że chcą spędzić ze sobą resztę życia. Następują oświadczyny, ślub i huczne wesele. Częściej bywa jednak tak, że zakochani spotykają się ze sobą latami, zanim zdecydują się na zaręczyny.

Należysz do tej drugiej grupy i masz już dość czekania na deklarację ze strony swojego faceta? Jesteś przy tym stuprocentowo pewna, że to Ten Jedyny i że to z nim chcesz spędzić resztę swojego życia? W takim razie koniecznie zastosuj się do wskazówek z tego artykułu. Dzięki nim już wkrótce zostaniesz narzeczoną!

zaręczyny

Sposób 1: Szczerość

Skoro jesteś zakochana w swoim mężczyźnie po uszy i nie wyobrażasz sobie życia bez niego, powiedz mu o tym szczerze. Nie graj przed nim kobiety, która kompletnie nie jest zainteresowana zakładaniem rodziny, jeśli jest zupełnie na odwrót. To ważne, by twój ukochany wiedział, co tak naprawdę myślisz i czego pragniesz. Dzięki temu nie będzie odkładał decyzji o oświadczynach w obawie, że mu odmówisz.

zaręczyny

Sposób 2: Traktuj go wyjątkowo

Spraw, by twój facet czuł się przy tobie wyjątkowo. Rozpieszczaj go komplementami i często powtarzaj mu, jaki jest dla ciebie ważny. To niezwykle istotne, by chłopak czuł, jak bardzo jesteś zaangażowana w waszą relację. Wiedząc, że ma u swojego boku kobietę, która akceptuje wszystkie jego wady i jest wpatrzona w niego jak w obrazek, będzie chciał ją jak najszybciej usidlić.

zaręczyny

Sposób 3: Pokaż mu, że jesteś wyjątkowa

Jakiej żony nie chciałby mieć żaden facet? Czepialskiej, zrzędliwej, kłótliwej, zapatrzonej wyłącznie na czubek własnego nosa. Udowodnij więc swojemu partnerowi, jakie ma szczęście, że jesteś jego kobietą. Zawsze uważnie słuchaj tego, co ma ci do powiedzenia. Bądź nie tylko jego kochanką, ale również najlepszą przyjaciółką. Nie rób mu awantur bez powodu i nie zabraniaj wyjść na piwo z kumplami.

Jednocześnie nie bądź jednak potulną myszką, która daje sobie wchodzić na głowę. Miej własne zdanie i pokaż mu, że jesteś silną kobietą, na którą można polegać w każdej sytuacji. Kobieta wyrozumiała i jednocześnie pewna swojej wartości to idealny materiał na żonę.

zaręczyny

Sposób 4: Siła seksapilu

Nawet nie wiesz, ile możesz osiągnąć dzięki własnemu seksapilowi. Dla mężczyzn seks jest jednym z najważniejszych elementów udanego związku. Uwielbiają uwodzić i być uwodzeni. Następnym razem, gdy będzie mu z tobą w łóżku maksymalnie dobrze, szepnij mu na ucho: „Po ślubie zaprezentuję ci sztuczki, od których oszalejesz”. Oświadczy się jeszcze tego samego wieczoru!

zaręczyny

Sposób 5: Zaufanie

Mężczyzna nie oświadczy się dziewczynie, której nie może zaufać. Jeżeli będziesz go okłamywać, zwodzić, flirtować na jego oczach z innymi i rozpowiadać wszystkim znajomym, co dzieje się w waszym związku, nie licz na to, że on uklęknie i wsunie ci na palec pierścionek zaręczynowy. Pokaż mu, że można ci ufać i na tobie polegać. Wtedy będziesz o krok bliżej do upragnionych zaręczyn.

zaręczyny

Sposób 6: Sprowokuj rozmowę o ślubie

Nie dowiesz się, co twój facet myśli na temat ślubu, jeśli z nim o tym nie porozmawiasz. Sprowokuj konwersację, mówiąc np., że twój znajomy właśnie się ożenił i wybrał w podróż poślubną na Bali. Jeśli twój ukochany niechętnie podejdzie do tej rozmowy, będziesz wiedziała, że ślub i oświadczyny raczej mu nie w głowie. Jeśli natomiast chętnie podejmie temat, kuj żelazo póki gorące i zapytaj go niewinnie, gdzie on chciałby spędzić WASZ miesiąc miodowy.

zaręczyny

Sposób 7: Bądź kobietą, w której on się zakochał

Każdy facet obawia się, że z czasem jego ukochana przestanie być seksowna, radosna, szczupła (!) i roześmiana. Pamiętaj więc, by zawsze być tą dziewczyną, w której on się zakochał. Dbaj o swój wygląd i ubiór, nawet jeśli od dawna ze sobą mieszkacie i najchętniej chodziłabyś w domu w rozciągniętych dresach i dziurawych skarpetkach. Facet szybciej ci się oświadczy, jeśli będzie czuł, że wciąż chcesz mu się podobać.

Polecane wideo

Komentarze (32)

Ocena: 4.94 / 5
gość (Ocena: 5) 02.06.2019 23:42
A ja ze swoim jestem już osiem lat, znamy się od dziewięciu. Od początku wiedział, że zależy mi na ślubie i dzieciach. Na początku, kiedy ja jeszcze nie byłam pewna, powtarzał, że chce się ze mną ożenić i przedstawiał mnie wszystkim jako "już niedługo żonę"! Kiedy byliśmy razem 4 lata, zapytałam co z tym. Chciałam porozmawiać. Wiedzieć na czym stoję. Odpowiedział, że nie wie jednak czy chce się żenić. Dziś mieliśmy ósmą rocznicę, a on wciąż nie potrafi zdecydować. Kocham go, ale niech powie chociaż czy będzie ślub czy nie mam na co liczyć. A on wciąż nie wie. Jestem sfrustrowana do granic możliwości. Po tych wszystkich latach nie mogę nawet usłyszeć czy w ogóle planuje się oświadczyć. Próbowałam być idealna, ale wtedy jest idealnie więc po co ślub? Próbowałam pytać czy w ogóle planuje to on się czuje zmuszony i teraz na pewno mi się nie oświadczy w najbliższym czasie, bo śmiałam zapytać "czy w ogóle". Czuję jakby mną pogrywał. I sama nie wiem co mam robić. Czekać do śmierci, bo to jednak cudowny facet czy go olać i znaleźć takiego, który będzie umiał podjąć jakąkolwiek decyzję? Przecież nie jesteśmy już dziećmi. Ja mam 27 lat, a on 30.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 07.11.2015 18:10
Jestem 28 letnią kobietą, która przeżywała wzloty i upadki. Jednak uczucie pustki po tym jak zostawia Cię ukochana osoba jest zdecydowanie gorsze aniżeli utrata pracy czy przyjaciółki. Dla mnie to był jakiś koszmar, masakra, przestało mi zależeć na czymkolwiek. Musiałam go jakoś odzyskać. Z pomoca przyszedł mi rytualista ze strony urok-milosny.pl spróbowałam rytuału na powrót partnera i rzeczywiście powrócił. Jednakże muszę stwierdzić, że pomimo iż widze jak mu zależy, ja już nie jestem tą samą ufną kobietą. Ślad po rozstaniu już na zawsze pozostanie w mojej psychice.
odpowiedz
Aga (Ocena: 5) 28.01.2015 11:16
Jeśli nie masz jeszcze chłopaka, a chcesz nawiązać bliską relację z mężczyzną polecam portal dyskoteka.co
odpowiedz
M (Ocena: 5) 28.01.2015 10:20
A co jeśli facet w kółko gada o tym że on jest nowoczesny i sądzi, że to kobieta ma oświadczyć? Jestem tradycjonalistką i boję się, że nigdy nie uda nam się dojść do porozumienia..Póki co nie planujemy ślubu, ale wiem, że kiedyś ten czas nadejdzie i obawiam się tego, że po prostu będziemy się musieli rozstać, bo nie wyobrażam sobie dalszego życia z kimś bez sformalizowania związku..Mogłabym pójść na kompromis, ale na dzień dzisiejszy to ja sie ciągle staram żeby jak najczęściej się widywać , poświęcam mu każdą wolną chwilę, bo on do mnie bardzo rzadko przyjeżdża.(Ew jak go poproszę o to(!) Dziewczyny nie czułybyście się pokrzywdzone? Co o tym sądzicie?
zobacz odpowiedzi (4)
Anonim (Ocena: 5) 28.01.2015 09:39
Jestem "czepialska, zrzędliwa, kłótliwa" i bywam egoistką. Komentarz mojego faceta: "taką cię chciałem, taką cię mam - spokojną bym się znudził". Mną nie znudził się przez ostatnie 6 lat i nic nie zapowiada, żeby nam się nie udało.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie