7 cech wartościowej dziewczyny. Co sprawia, że kobieta jest naprawdę wyjątkowa?

Uroda to nie wszystko.
7 cech wartościowej dziewczyny. Co sprawia, że kobieta jest naprawdę wyjątkowa?
fot. iStock (jacoblund)
14.09.2020

To mocno subiektywny poradnik, bowiem hasło "wartościowa" będzie dla każdego oznaczało coś innego. Facetom wydaje się, że znalezienie wartościowej dziewczyny w dzisiejszych czasach graniczy z cudem. Nie zapominajmy jednak, że każda osoba jest w stanie czymś nas zaskoczyć przy bliższym poznaniu. Kultura osobista, uprzejmość czy dobre serce to tylko niektóre cechy, które składają się na wartość człowieka. Takie cechy, jak wrażliwość czy dobroć przestają być powoli "modne". Nie oznacza to jednak, że nie ma już szans na spotkanie dziewczyny-anioła.

Po czym poznać, że jest naprawdę wyjątkowa? Listę stworzył serwis dlanastolatek.pl!

Zobacz również: 7 cech najbardziej pożądanych kobiet. Nie ma nic bardziej pociągającego

Cechy wartościowej kobiety

Styl ubierania się

Nie chodzi wcale o to, że kobieta, która odsłania trochę więcej ciała, nie jest godna zaufania. Jednak styl może na wejściu powiedzieć mnóstwo na temat naszej osobowości. Chociażby to, czy szanuje innych, zakładając do teatru czy na szczególne święta elegancki i zadbany strój. Kobieta z klasą będzie wiedziała, kiedy założyć dłuższą sukienkę i stonowane kolory. Wartościowa dziewczyna nie skupia się na prezentowaniu nagości w social mediach. Nie goni też ślepo za trendami. Po prostu dba o siebie. Ma ułożone włosy, zadbane paznokcie i ładnie pachnie. I przede wszystkim - robi to sama dla siebie!

Własne zdanie

Żaden mężczyzna nie zwiąże się na dłużej z kobietą, która bezmyślnie przytakuje na wszystkie jego pomysły i propozycje. Wiadomo, fajnie, kiedy to faceci przejmują inicjatywę i porywają nas na wycieczkę czy smaczną kolację, ale wartościowa dziewczyna asertywnie odmówi, jeśli coś nie będzie jej odpowiadało. Można to zauważyć również w trakcie dyskusji, gdy z pewnością siebie zabiera głos lub przedstawia inne poglądy. Posiadanie własnego zdania to oczywista, choć bardzo seksowna cecha.

Sposób wypowiadania się

Gdy już jesteśmy przy zabieraniu głosu, można zwrócić uwagę na to, w jaki sposób się wypowiada. Jak dobiera słowa, czy buduje złożone zdania, unika przekleństw, albo nadużywa modnych, młodzieżowych wyrazów. Po tym łatwo poznać, czy dziewczyna jest oczytana albo... leniwa. Gdy piszesz z osobą, która nadużywa skrótów albo wulgaryzmów, a jej wypowiedź jest bardzo niedbała, to znaczy, że zwyczajnie nie szanuje swojego rozmówcy i nie zależy jej na zrozumiałej komunikacji.

Cele w życiu

Wartościowa dziewczyna będzie myślała o swojej przyszłości i priorytetach. Nie musi mieć wcale zaplanowanego życia od A do Z, aż do późnej starości, chodzi bardziej o skuteczne wyznaczanie celów i realizowanie ich. Kobieta bez ambicji może szybko uzależnić się od partnera i stracić pewność siebie. Cele i marzenia dodają nam wiele motywacji i sensu. Dzięki nim chce się rano wstawać z łóżka!

Kontakt z bliskimi

Wystarczy posłuchać, jakim tonem rozmawia przez telefon z rodzicami, albo jaki ma kontakt z rodzeństwem. Owszem, możesz wspierać przyjaciółkę czy partnerkę, gdy narzeka na problemy z bliskimi, ale sposób, w jaki ich traktuje daje Ci do zrozumienia... jak może kiedyś potraktować partnera. 

Pasje i zainteresowania

Zauważ, jak dziewczyna spędza wolny czas, a wszystko stanie się jasne. Czy potrafi zająć się sobą i odpoczywać? A może zaczyna się nudzić, a jedyną formą rozrywki jest plotkowanie z koleżanką na kawie lub imprezy? Wartościowa dziewczyna posiada przynajmniej jedną pasję, która jest dla niej odskocznią i potrafi w wolnej chwili oddać się jej w całości. To nadaje sens jej życiu i pozwala na moment zwolnić. To też sygnał, że ma swoją przestrzeń, a związek nie jest dla niej wszystkim.

Wartości

Zwróć uwagę, na czym zależy jej w życiu najbardziej. Skupia się na dobrach materialnych, a może ważne są dla niej takie wartości jak uczciwość, wierność czy wrażliwość? Wiele kobiet nadal wiąże się z mężczyznami z powodu różnych korzyści np. finansowych. Poznając bliżej ich charakter oraz styl życia, można dowiedzieć się, co tak naprawdę się dla nich liczy.

Zobacz również: 11 cech osoby inteligentnej emocjonalnie

Polecane wideo

Idealna twarz istnieje. Wyróżnia ją jeden charakterystyczny szczegół
Idealna twarz istnieje. Wyróżnia ją jeden charakterystyczny szczegół - zdjęcie 1
Komentarze (7)
Ocena: 5 / 5
Klara (Ocena: 5) dzisiaj 10:43
Gwiazda ziucius juz ma spokoj od adoratorow tak teraz ma jak wraju moze spac tak samo jak ty gwiazda lubisz pospac sobie
odpowiedz
Klara (Ocena: 5) dzisiaj 10:42
Gwiqzda z now ci sie filmy spodobaly szczegolnie lucyfer i szerlok holms jak mam czas to ogldam z now sie wciagasz w filmy no tych to jeszcxe nie ogldalam
odpowiedz
Klara (Ocena: 5) dzisiaj 09:59
Ok ok ja nieraz lubie sobie pospac dluzej juz sobie po spalas grzybami trzeba sie zajac kombinuj z czym je zrobisz
odpowiedz
Klara (Ocena: 5) dzisiaj 09:58
Gwiazda wstawaj rodzina dzwoni bo zaczno cie poganiac sami wjem obowiazki musza byc zawsze na pierwszym miejscu masz zlecenie znaczy zamowjenie fajnie
odpowiedz
Klara (Ocena: 5) dzisiaj 09:24
A potem stopniowo za mycie szyb wjem ale jeszcze muchy niedlugo sie skoncza
odpowiedz

Polecane dla Ciebie