7 komplementów, które chce usłyszeć KAŻDY facet

Tymi słowami rozbroisz swojego mężczyznę!
7 komplementów, które chce usłyszeć KAŻDY facet
Fot. Thinkstock
12.06.2016

Mężczyźni, podobnie jak kobiety, uwielbiają słuchać komplementów. Dzięki nim wzrasta ich pewność siebie i czują się docenieni. Jeżeli do tej pory szczędziłaś swojemu mężczyźnie słów aprobaty, zapamiętaj sobie, że to dla niego ważne. Poza tym dzięki komplementom facet jest bardziej skory do spełnienia próśb swojej dziewczyny. Czasami to naprawdę dobry patent, żeby zmotywować go do działania. Subtelna manipulacja, do której w końcu posuwamy się w dobrej wierze, bardzo ułatwia życie z osobą przeciwnej płci.

Komplementy mogą być trafione i nietrafione. Czasami trudno powiedzieć, jakie słowa najbardziej ucieszą faceta. Jest jednak kilka komplementów, które działają na każde męskie ego. 

Przekonaj się, jakie komplementy sprawią przyjemność Twojemu mężczyźnie.

Zobacz także: MĘSKIM OKIEM: Dlaczego boimy się jedynaczek?

 

 

 

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego siła fizyczna

To działa na wszystkich facetów i sprawia, że czują się niezwykle męscy. Powinnaś darować sobie ten komplement tylko w przypadku, gdy jesteś wyższa i większa od swojego faceta. Wtedy Twoje słowa mogą wypaść niezbyt szczerze. Zadbaj też o naturalność, bo to dość powszechny komplement. Jednak wypowiedziany w odpowiednim momencie i z rozbrajającą szczerością działa cuda.

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego przyrodzenie

Męskość to drażliwy temat dla facetów obdarzonych niewielkimi gabarytami. Jeżeli problem dotyczy Twojego faceta, możesz być pewna, że on ma kompleksy na tym punkcie. Na pewno zapunktujesz, gdy postarasz się znaleźć jakieś pozytywne cechy w wyglądzie lub sprawności jego przyrodzenia. Pozostawiamy Twojej wyobraźni, co zechcesz mu powiedzieć. Zadbaj jedynie o wiarygodność. Ten komplement może odmienić jego życie…

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego poczucie humoru

Każdy lubi usłyszeć, że ma fajne poczucie humoru. To tak jakby dać komplementowanej osobie do zrozumienia, że jej cały sposób bycia jest fajny, a stosunek do świata i innych ludzi bardzo na luzie. Zwłaszcza mężczyźni lubią słyszeć ten komplement, więc nie powstrzymuj śmiechu przy jego żartach i powiedz, że nikt nie potrafi Cię rozbawić tak, jak on.

Zobacz także: Mężczyźni nie zdają sobie sprawy, jak kiepscy są w TYCH kilkunastu kwestiach!

 

Źródło: cosmopolitan.com

 

 

 

 

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego mózg

Żaden facet nie lubi czuć się głupszy od swojej kobiety. Jeżeli masz świadomość, że jednak jesteś tą mądrzejszą połówką, na pewno dowartościujesz go, doceniając czasami jego wiedzę czy zdolności analityczne. Czasami udawaj, że czegoś nie wiesz albo poproś go o wytłumaczenie jakiegoś zagadnienia. Możesz też zapytać ukochanego o radę i na koniec powiedzieć, że on zawsze potrafi wymyślić jakieś doskonałe wyjście z sytuacji.

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego styl ubierania

Są mężczyźni, którzy przywiązują do ubioru tak samo dużą wagę jak kobiety. Jeżeli widzisz, że facet spędza sporo czasu przed lustrem, starannie dobiera elementy garderoby oraz interesuje się modą, to sygnał, że na pewno ucieszy się z komplementu dotyczącego jego stylu. Raz na jakiś czas powiedz mu, że świetnie się prezentuje lub ma doskonały gust.

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego wiarygodność i niezawodność

Twój facet nigdy Cię nie zawiódł i nie okłamał? Pokaż mu, że to doceniasz. Mówiąc mu, jak bardzo jest wspaniały, możesz wykorzystać stary, dobry chwyt – porównanie do jego znajomego, przy czym musi ono wypaść z korzyścią dla Twojego lubego. W ten sposób nie tylko poprawisz mu humor, ale także dasz dobry powód, by nadal był niezawodny.

komplementy

Fot. Thinkstock

Jego umiejętności prowadzenia pojazdu

Mężczyźni są bardzo drażliwi na punkcie prowadzenia pojazdów. Nawet jeżeli robisz to lepiej, staraj się sprawiać przy nim wrażenie, że to on jest mistrzem kierownicy. Prowadzenie samochodu to typowo męska czynność i uświadomienie facetowi, że bijesz go na głowę, może pozbawić tej męskości. Dobrym pomysłem jest poproszenie mężczyzny o pomoc w nauczeniu jakiegoś triku.

Zobacz także: MĘSKIM OKIEM: 60 rzeczy, które sprawiają, że jesteś seksowna

 

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo