Co zrobić, by Twój chłopak nigdy nie zakochał się w żadnej innej dziewczynie? 7 skutecznych metod

Chcesz, żeby on myślał wyłącznie o Tobie? Znamy na to sposoby!
Co zrobić, by Twój chłopak nigdy nie zakochał się w żadnej innej dziewczynie? 7 skutecznych metod
Fot. Thinkstock
07.12.2015

Ty i twój partner jesteście ze sobą szczęśliwi. Kochacie się, uwielbiacie spędzać ze sobą czas, nie widzicie poza sobą świata. Czy tak będzie już zawsze? Tego wam życzymy, ale los pisze różne scenariusze i czasem płata nam figle. Jeżeli nie chcesz, żeby twój związek został za kilka lat wystawiony na ciężką próbę, już teraz o niego zadbaj.

Dzięki kilku naszym wskazówkom twój chłopak zupełnie oszaleje na twoim punkcie, a skok w bok nawet nie przemknie mu przez myśl.

Gotowa? Zaczynamy!

zakochana para

Nie rezygnujcie z randek

Nawet jeżeli wasz związek trwa już od kilku lat, nie rezygnujcie z chodzenia na randki. Umówcie się na wspólną kolację w przytulnej knajpce, idźcie do kina, czy na dłuższy spacer. Podgrzewajcie temperaturę waszej relacji. Nie pozwólcie, żeby do waszego związku wkradła się nuda i przewidywalność. Zabiegajcie o siebie nawzajem.

zakochana para

Bądź jego najlepszą przyjaciółką

Trwałe związki nie opierają się na namiętności. Opierają się na przyjaźni. Zawsze uważnie słuchaj swojego mężczyzny. Doradzaj mu i wspieraj w kłopotliwych sytuacjach. Pokaż, że można ci ufać i zwierzyć się z każdego problemu. To ważne, by twój chłopak miał w tobie nie tylko dziewczynę i kochankę, ale także najlepszą przyjaciółkę.

zakochana para

Miej własne życie

Kurczowe trzymanie się partnera i zaniedbywanie dla niego reszty swoich znajomych odniesie odwrotny skutek niż byś tego chciała. Twój chłopak szybko będzie miał cię dość. W udanym związku każde z partnerów ma swoją własną przestrzeń. Nie zabraniaj facetowi wyjść z kumplami na piwo i sama również nie rezygnuj z babskich wieczorów w gronie najlepszych przyjaciółek. Czasami warto zatęsknić za ukochaną osobą, choćby rozłąka miała trwać tylko kilka godzin.

zakochana para

Bądź spontaniczna

To wymaga od ciebie kreatywności i przede wszystkim chęci, ale zaskakiwanie partnera różnorodnymi pomysłami na spędzanie wspólnego czasu, opłaci ci się z nawiązką. Dzięki temu facet będzie wiedział, że z tobą na pewno nigdy nie będzie nudno.

Brakuje ci koncepcji? Tutaj znajdziesz kilka inspiracji na udany wieczór z ukochanym: Najlepsze pomysły na spędzenie wolnego czasu we dwoje - TOP 7

 

zakochana para

Dbaj o swój wygląd

Zaniedbanie swojego wyglądu to najgorsze, co możesz zrobić. W tej kwestii powinnaś zachowywać się jak singielka, która stroi się i maluje tak, jakby chciała zwrócić na siebie uwagę fajnego faceta. Ty fajnego faceta już masz, ale nie zaszkodzi się dla niego starać. Dbaj o swoją figurę i wygląd. Im atrakcyjniejsza będziesz, tym ukochany bardziej będzie cię pragnął.

zakochana para

Dawaj mu to, czego pragnie

Nie zrozum tej rady opacznie. Nie jesteś niczyją niewolnicą. Nie musisz myć partnerowi stóp, podawać mu kapci i przynosić piwo z lodówki. Staraj się raczej spełniać od czasu do czasu jego drobne zachcianki. Jeżeli przykładowo wiesz, że on uwielbia twoje muffinki, zrób mu raz na jakiś czas niespodziankę i upiecz ten smakołyk. Takie drobne gesty sprawią, że chłopak nawet nie będzie się rozglądał za inną dziewczyną.

zakochana para

Interesuj się nim

Jeżeli facet wyczuje, że nie jest dla ciebie najważniejszy; że masz masę innych priorytetów i że nie interesuje cię kompletnie, co u niego słychać, szybko znajdzie pocieszenie w ramionach innej kobiety. Dlatego zawsze staraj się mu okazywać, że to on jest dla ciebie najważniejszy.

Komentarze (13)

Ocena: 4.69 / 5
XS (Ocena: 5) 07.12.2015 20:25
Zbliżam się do 30 i powiem Wam drogie Panie, że z mojego doświadczenia widzę, że im kobieta bardziej skacze wokół mężczyzny, próbuje mu dogodzić tym tak naprawdę gorzej. Oczywiście wiadomo, dobry seks niesamowicie umacnia związek, atrakcyjny wygląd przyciąga jak magnes, ale jędrny tyłek i gorące noce rodem z alkowy kurtyzany nie przykleją do nas faceta z siłą super glue, no dobra.. może na jakiś czas, póki on nie znajdzie świeżego mięsa. Problem w tym, że kobiety chcą po prostu za bardzo. Za mocno, za dużo, zbyt intensywnie. Mężczyźni to zdobywcy, myśliwi, tak naprawdę kochają niedopowiedzenia. Nawet w związkach z 10, 20 letnim stażem nie może zabraknąć tego elementu. Gdy mężczyzna czuje całym sobą, że jego kobieta jest na każde jego skinienie on powoli zaczyna się nudzić, no bo co tu niby dalej zdobywać? Cokolwiek zrobi to ona mu wybaczy, będzie go usprawiedliwiać, zna ją na wylot. A jeszcze gorzej gdy ta nie ma znajomych, własnego życia ani żadnych pasji poza nim, to facetów zniechęca. Mężczyzna musi widzieć w kobiecie element niedopowiedzenia, nieprzewidywalności i poczucia pewności, że kobieta nie boi się samotności. Że bycie singielką nie jest dla niej gorsze od plag egipskich tylko jest pozytywnym okresem, który daje nam mnóstwo innych możliwości i czasu na rozwój samego siebie i naszych pasji. Bo widzicie, faceci wyczuwają desperację na kilometr niczym pirania krople krwi w rzece. Relacje trzeba budować na wzajemnym szacunku, zaufaniu i absolutnie nie zapominać o własnym życiu nawet gdy nasz staż przekracza 2 cyfry. No i pamiętać o tym, że w związku trzeba być też przyjacielem, a nie tylko dobrą kochanką.
zobacz odpowiedzi (4)
Anonim (Ocena: 5) 07.12.2015 12:37
Tu trochę za mało, jak większość facetów lubią seks i trzeba mieć ochotę na seks, dać mu większą przyjemność to on nie odejdzie. Seks jest najważniejszy. Karmić mężczyznę kiedy jest głodny, opiekować się nim jak najlepiej np lubi kiedy kobieta głaszcze po głowie/włosach, przytulać go. Lepiej być zwariowanym niż świętą, bo oni lubią się szaleć i wesoło musi być.
odpowiedz
xyz (Ocena: 5) 07.12.2015 10:29
Można być (prawie bo ideałów nie ma) ideałem, robić dla faceta wszystko, mieć zawsze ochote na seks, dbać, martwić się...a on mimo wszystko z "checi sprobowania czegos innego" odejdzie do innej (obrzydliwej zolzy) bo po prostu poprzewracalo mu sie w du*ie i tyle w temacie. Jak facet jest chu*em (mimo ze udaje cudownego romantyka a przy rozstaniu i potem pokazuje prawdziwa twarz) to nim pozostanie i odejdzie mimo wszystko. Dziewczyna moze sie starac, byc jeszcze lepsza a i tak co facet ma zrobic to zrobic czy za rok czy 5. Zaznaczam, ze nie kazdy facet jest taki...mowie po swoim przykladzie, ze czasem nie warto sie tak starac i byc taka "cudowna" bo jak facet ma odejsc to to zrobi mimo wszystko, mimo zlotych rad :) ale wierze w karme ;p Pozdrawiam
zobacz odpowiedzi (2)
Anonim (Ocena: 5) 07.12.2015 10:27
ale to już było.....
zobacz odpowiedzi (3)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo