7 damskich sekretów, których żaden facet NIE POWINIEN poznać

Pewne rzeczy lepiej trzymać w tajemnicy.
7 damskich sekretów, których żaden facet NIE POWINIEN poznać
13.01.2015

Szczerość to podstawa każdego związku. Nie da się przecież zbudować nic trwałego na kłamstwie. Nie zachęcamy Cię więc, byś oszukiwała swojego partnera. Dla dobra waszej relacji powinnaś jednak… pewne kwestie przemilczeć.

O czym facet nie powinien wiedzieć? Przed wami lista damskich sekretów, które każda kobieta musi zachować dla siebie!

zakochana para

Twoje hasło

Nie masz przed swoim partnerem tajemnic, a na dowód tego podałaś mu wszystkie swoje hasła do portali społecznościowych i skrzynki pocztowej? Tak się nie robi! W każdym związku partnerzy powinni mieć odrobinę przestrzeni dla siebie. On nie powinien wymagać takich haseł od ciebie, a ty od niego. Zaufanie to podstawa.

zakochana para

Fizjologia ciała

To naturalne, że każdy człowiek puszcza gazy, beka i wydala. Twój facet to robi i ty także to robisz. Nie mów jednak o tym głośno w towarzystwie swojego chłopaka. Zdanie „Właśnie puściłam bąka” nie spotka się z jego zrozumieniem. Partner nie doceni takiej szczerości, nawet jeżeli w pierwszym odruchu zareaguje śmiechem. Raczej pomyśli, że jesteś zbyt bezpośrednia.

zakochana para

Sekrety przyjaciółek

Wróciłaś właśnie z babskiego spotkania i pierwsze, co robisz, to zdradzasz wszystkie sekrety przyjaciółek swojemu facetowi? To poważny błąd. Chłopak oczywiście wysłucha tego, ponieważ tak po ludzku jest ciekawy, ale po wszystkim pomyśli sobie, że jesteś plotkarą, na której nie można polegać i której nie można ufać. Pamiętaj – babskie tajemnice to świętość!

zakochana para

Jego szczoteczka do zębów

„Kochanie, zapomniałam swojej szczoteczki do zębów, więc użyłam twojej” – tobie to wyznanie wydaje się słodkie (bo przecież na okrągło się całujecie z języczkiem), ale twój ukochany odbierze to zupełnie inaczej. Żyjemy w XXI wieku i higiena to dziś absolutna podstawa. Użyłaś jego szczoteczki? OK., ale zachowaj tę informację dla siebie.

zakochana para

Nienawiść do jego rodziny

Rodzina twojego faceta jest wobec ciebie uszczypliwa i nie darzy cię sympatią? Swoją niechęć do niej zachowaj mimo to dla siebie. Uwierz nam, że w tej kwestii robienie dobrej miny do złej gry jest wręcz wymagane. Żaden facet nie wybaczy ci szczerego wyznania w stylu: „Twój ojciec ma fatalne poczucie humoru” albo „Twoja matka krzywo na mnie patrzy, mam ochotę dać jej za to w twarz”. O bliskich faceta mów albo pozytywnie, albo… wcale.

zakochana para

Twoje kompleksy

W porządku, być może masz zbyt duży obwód talii lub za małe piersi. Być może cierpisz na trądzik lub doskwiera ci łupież. Ale wiesz co? Nie wspominaj o tym chłopakowi co kilka chwil, bo facet w końcu cię rzuci. Skupiaj się raczej na tym, co w tobie ładne i pozytywne. Partner również zacznie to dostrzegać, a mankamentów urody nawet nie zauważy.

zakochana para

Detale z przeszłości

Wspaniale, że nie chcesz przed swoim chłopakiem zatajać tego, co robiłaś w przeszłości, ale pewne detale powinnaś zachować wyłącznie dla siebie. Twojego obecnego partnera może przykładowo mocno dotknąć informacja o tym, ile razy w ciągu dnia całowałaś się ze swoim eks, albo w jaki sposób mściłaś się z koleżankami na waszych byłych. Prędzej czy później twój ukochany zacznie się do nich porównywać lub zastanawiać, czy po zerwaniu zostanie podobnie potraktowany.

Komentarze (33)

Ocena: 3.82 / 5
Anonim (Ocena: 1) 14.01.2015 10:48
szkoda ze jeszcze nie macie artykulu w stylu 10 sposobów jak sie dobrze wysrac. Zenada
odpowiedz
Anonim (Ocena: 1) 14.01.2015 10:40
Boze ten portal mnie po prostu irytuje. Daje dziewczynom glupie rady a one jak durne polykaja to jak pelikan. Nie mow facerowi wszystkiego, z czasem prawda i tak wyjdzie na jaw a potem placz w telefon do kumpeli ze cie zostawil... No naprawde bardzo dobre rady dajecie. Takie na poziomie... gratuluje. Nie ma to jak zerowac ludzkiej glupocie przyciagajac chwytliwymi naglowkami i ZBIJAC KASE ZA REKLAMY!!!!!
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 14.01.2015 02:36
a potem sie dziwicie, ze skoro macie kumpelskie uklady to jak sie pojawi jakas atrakcyjna kobieta na horyzoncie to wam gula pod gardlo podchodzi. Ja z moim facetem czuje sie szczesliwa, ale nie rob ie nic z powyzszych rzeczy,a jak poznaje kolezanki nowe to motywuje je do bycia 'kobieta'. Pamietajcie ze im dluzej bedziecie dla nich seksowne, delikatne, inne niz oni to bedziecie dla nich pociagajace. Pozniej zobaczycie, ze takie zabijanie tych granic wszystko psuje.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 13.01.2015 21:40
A ja mam problem... Oyoz bardzo podobam sie facetom, wiem ze moja zaleta to super tylek i ladna twarz, ale NIE MAM BIUSTU :( mam 22 lata i spotykam sie z jednym chlopakiem, uwaza ze jestem seksbomba, bo gdy ubiorr pushup to tej wafy nie widac, powoli sie do niego przywiazuje, ale bardzo boje sie jego rozczarowania. Czy jak zaczne brac tabletki anty to choc troche mi urosna? Po jakim czasie wypada isc do lozka z facetem?
zobacz odpowiedzi (4)
Anonim (Ocena: 5) 13.01.2015 18:32
co za idiotyzmy, po co ja to czytam???
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo