Wagowe różnice między partnerami: ona puszysta, on szczupły, związek NIEUDANY (dlaczego tak się dzieje?)

Psycholodzy nie dają wielkich szans takiej relacji.
Wagowe różnice między partnerami: ona puszysta, on szczupły, związek NIEUDANY (dlaczego tak się dzieje?)
31.01.2013

Wydawałoby się, że miłość nie zna żadnych granic, a jeżeli jakaś osoba jest nam przeznaczona to możemy stworzyć z nią udany związek bez względu na wszystko. Niestety, okazuje się, że  to nie do końca tak działa...

Jak pokazały badania przeprowadzone przez amerykańskich naukowców i opublikowane przez serwis wp.pl. pewna relacja damsko-męska jest z góry skazana na niepowodzenie. O jaki układ dokładnie chodzi?

Otóż badacze twierdzą, że związek szczupłego mężczyzny z otyłą kobietą można od razu spisać na straty i nawet jeżeli na początku między zakochanym układa się cudownie, to jednak z czasem wszystko zaczyna zmierzać ku katastrofie. Do takich kontrowersyjnych wniosków badacze doszli na podstawie szczegółowej ankiety przeprowadzonej wśród 43 par w wieku 18-69 lat.

Dlaczego specjaliści nie dają szans relacji, w której to facet waży znacznie mniej niż jego ukochana? Wyjaśnieniem może być fakt, że kobiety bardziej krępują się dodatkowymi kilogramami. A mężczyźni albo uważają, że ich partnerki powinny być szczuplejsze, albo mają dość uwag i narzekania na ich nadwagę – podsumowuje słowa badaczy portal wp.pl. A stąd już tylko krok do poważnych nieporozumień…

Co myślicie o tej teorii? Czy rzeczywiście znaczne wagowe różnice między zakochanymi mogą mieć aż taki wpływ na związek? Nam takie doniesienia wydają się lekko przesadzone…

Komentarze (95)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 20.08.2014 14:41
Ja pier*ole! Znów oceniają wszystkich na podstawie tylko 43 par!
odpowiedz
Giulietta (Ocena: 5) 03.03.2013 23:19
co za bzdura. jestem typem dziewczyny, która ma za dużo tu i tam, chociaż wszyscy są zgodni,że nie jak cegła tylko w kobiecy sposób. Tak wiec teoretycznie dużo ważę, a w związku bywałam po 2, albo i nawet 4 lata, i nigdy nie kończyło się dlatego, ze byłam za gruba czy koleś za chudy, tylko znormalnych powodów z których rozpadają się zwiazki, typu... zmęczenie materiału czy coś totalnie zwyczajnego.
odpowiedz
Diablica (Ocena: 5) 04.02.2013 23:43
Pieprzenie i tyle . Ja jestem ze szczupłym facetem juz prawie 2 lata . Ja jestem puszysta on nie i nie wiem w czym to przeszkadza???? Jak sie poznalismy to juz taka bylam i to mu sie podoba i nie wiem o co w tych badaniach chodzi ????? Tak samo mam kolege co ma jakies 130 kg zywej wagi a jego zona jest szczuplutka jak modelka i sa razem juz ponad 10 lat
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 04.02.2013 17:50
ja jestem cięższa od mojego chłopaka, zawsze byłam o pare kilo , teraz niestety od leków hormonalnych ,no i z powodu zaniedbania przytyłam 20 kg i nie czuję ,żeby w naszym związku się coś zmieniło
odpowiedz
PJ (Ocena: 5) 03.02.2013 19:39
Ja waze 60kilka na 164 a moj chlopak 70kilka na 186, roznica do maks 8kg, a ponad 4 lata razem.. samozadowolenie jest najwazniejsze!
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo