Zapłodnienie przez seks oralny? To naprawdę MOŻLIWE!

Dla chcącego nic trudnego! Przed Wami mistrzyni przebiegłości i jej instruktaż, jak wmanewrować faceta w dziecko...
Zapłodnienie przez seks oralny? To naprawdę MOŻLIWE!
05.04.2011

Czy przez seks oralny można zajść w ciążę? Do tej pory wydawało się to całkowicie niemożliwe, ale niejaka Sharon Irons udowodniła, że dla chcącego nie ma nic trudnego.

Kobieta przez jakiś czas spotykała się z Richardem Phillipsem. Wkrótce się rozstali, jednak nie przestali się ze sobą kontaktować. Pewnego dnia Richard otrzymał wezwanie do sądu w sprawie płacenia alimentów na jego rzekome dziecko.

Twierdził, że to zupełnie nierealne, bo pieszczoty jego i Sharon ograniczały się do seksu oralnego, a o ile wie, do zapłodnienia dochodzi w zupełnie inny sposób. Teoretycznie wszystko by się zgadzało, ale badania potwierdziły, że to on jest ojcem.

Jak zatem Irons zaszła w ciążę? Otóż pewnego wieczoru sprytna kobieta wpadła na zaskakujący pomysł. Przetrzymała nasienie Richarda w ustach, a następnie umieściła je w probówce i przelała „tam, gdzie należy”. Efektem tego incydentu jest ich wspólne dziecko.

Sąd potwierdził, że właśnie w ten sposób doszło do poczęcia i dlatego Richard został zobowiązany do płacenia alimentów na córkę.

Więcej podobnych newsów znajdziesz na Hanter.pl.

Zobacz także:

Jak udoskonalić technikę zabawy solo?

Erotyczna zabawa w pojedynkę może być jeszcze przyjemniejsza. Wystarczy kilka sztuczek, żeby bawić się doskonale bez udziału faceta.

Dziewice 18+: Dumne z cnoty czy zawstydzone niewinnością?

Wśród kobiet, które osiemnastkę dawno mają już za sobą nie brakuje tych, które nigdy nie uprawiały seksu. Dlaczego dorosłe dziewice wciąż nimi są?

 

Polecane wideo

Komentarze (56)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 15.10.2011 20:10
kretynka.... szkoda maleństwa tylko....??? Dość głupia osoba go również napisała:jak wmanewrować faceta w dziecko... Zachęcać jeszcze do tego dziewczyny.... Pamiętajcie nie tędy droga... nie każdy facet bierze odpowiedzialność za swoje czyny... Zostaniesz sama z dzieckiem.... Mało który facet decyduje sie na laske z dzieckiem!!!
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 17.04.2011 22:00
hahaha xD sprytna dziewczyna, tak myślałam kiedy zobaczyłam nagłówek xD
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.04.2011 14:39
ale bzdury nie ta droga he he
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 09.04.2011 15:25
hehe
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 07.04.2011 20:28
znalazłam świetny sklep w internecie z ekstra gadżetami dla dziewczyn:) bunga-bunga.waw.pl kupiłam sobie fikuśna bielizne i kajdanki. chlopak tak sie podniecił, że byl gotowy na wszystko...:)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie