Wegańskie białko roślinne – warto?

Jego suplementacja może przynieść szereg korzyści zdrowotnych.
Wegańskie białko roślinne – warto?
Fot. shop.natu.care
19.06.2024

O tym, że białko jest jednym z kluczowych makroskładników niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, nikogo nie trzeba przekonywać. Jego suplementacja może przynieść szereg korzyści zdrowotnych, zwłaszcza dla osób aktywnych fizycznie, wegan, wegetarian oraz tych, którzy mają trudności z dostarczeniem odpowiedniej ilości białka z diety.

Zobacz także: 6 mitów na temat białka. Co warto wiedzieć o proteinach?

Wegańskie białko roślinne

Białko wspiera procesy regeneracyjne po wysiłku fizycznym, pomaga w odbudowie mięśni i zapobiega ich katabolizmowi. Jest to szczególnie ważne dla sportowców i osób regularnie trenujących. Ale nie tylko. - Możesz myśleć, że jeśli nie podnosisz na co dzień potężnych sztang na siłowni, nie musisz jeść białka, ale jest to błędne. Białko jest podstawowym budulcem naszego organizmu. Potrzebujemy go do praktycznie każdego procesu zachodzącego w organizmie. Białko jest ważnym składnikiem każdej komórki ciała i kluczowym budulcem włosów, skóry i paznokci, a także mięśni i chrząstek. Aminokwasy są również potrzebne do produkcji enzymów, hormonów i neuroprzekaźników. Spożywać w odpowiedniej ilości powinien je każdy – tłumaczy Nina Król, dietetyk w redakcji marki Natu.Care.

Suplementacja białka jest również korzystna dla wegan i wegetarian, którzy mogą mieć trudności z dostarczeniem odpowiedniej ilości białka tylko z diety bezmięsnej. Białko roślinne może być doskonałym uzupełnieniem tych potrzeb, zapewniając wszystkie niezbędne aminokwasy.

natu careW ofercie Natu.Care znajdziecie wegańskie Białko Roślinne o smaku białej czekolady z maliną. To suplement diety, który oferuje aż 26 g białka na porcję przy zaledwie 136 kcal. Produkt jest stworzony z mieszanki białek grochowego, ryżowego i drożdżowego, wzbogacony o kompleks enzymów trawiennych DigeZyme®, co wspomaga trawienie i wchłanianie składników odżywczych. Białko jest wolne od dodatku cukru, glutenu, GMO i laktozy, co czyni je idealnym wyborem dla osób na diecie wegańskiej, z nietolerancją laktozy lub alergią na białko mleka krowiego.

Dzięki kremowej konsystencji i dodatku w postaci liofilizowanych malin, białko charakteryzuje się wyjątkowym smakiem. Można je łatwo rozpuszczać w wodzie, mleku lub napoju roślinnym, a także dodawać do różnych potraw jak owsianki czy smoothie, co czyni je wszechstronnym elementem diety.

Choć smak białka Natu.Care od początku urzeka, warto poświęcić nieco uwagi jego konsystencji. - Znalazłam swój złoty środek, używając mleka owsianego połączonego z wodą w proporcji 3/4 mleka i 1/4 wody, razem około 330 ml na porcję białka – podpowiada dietetyczka Nina Król.

Korzyści z suplementacji wegańskiego białka Natu.Care:

Wysoka zawartość białka: 26 g białka na porcję.
Brak dodatku cukru, glutenu, GMO i laktozy: Idealne dla osób z alergiami i nietolerancjami.
Wzbogacone enzymami trawiennymi: Lepsze wchłanianie składników odżywczych.
Wyjątkowy smak: Kombinacja białej czekolady i maliny to idealne połączenie.

Natu.Care Vegan Protein to wysokiej jakości, smaczne i łatwe w użyciu białko roślinne, które spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Polecane wideo

Internauci twierdzą, że ten influencer wygląda jak miks dwóch megaprzystojnych aktorów! Faktycznie podobny?
Internauci twierdzą, że ten influencer wygląda jak miks dwóch megaprzystojnych aktorów! Faktycznie podobny? - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie