Właścicielki płaskich brzuchów zawsze jedzą te rzeczy. Są tanie i bardzo skuteczne

Zapomnij o wzdęciach.
Właścicielki płaskich brzuchów zawsze jedzą te rzeczy. Są tanie i bardzo skuteczne
Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/celestedesjardins/)
17.12.2019

Czasami bardzo się staramy, a i tak wszystko na nic. Droga dieta pudełkowa, karnet na siłownię i ciągła walka z pokusami to jeszcze nie jest przepis na sukces. Bywa i tak, że nasz organizm się buntuje, czego jednym z objawów mogą być wzdęcia. Odstający brzuch nie tylko kiepsko wygląda, ale uniemożliwia także normalne funkcjonowanie. Wszyscy chcemy czuć się lekko.

Zobacz również: Trenerka zdradziła, co jeść, żeby schudnąć i nie czuć ciągle głodu. To naprawdę działa

Tylko jak to zrobić, skoro układ pokarmowy okazuje się tak wrażliwy? Posłuchać swoich jelit - zachęca American Gut Project, czyli inicjatywa mająca na celu wyeliminowanie problemów gastrycznych. Tajemnicą sukcesu ma być odpowiednia dieta bogata w składniki ułatwiające trawienie. Jest ich całkiem sporo, więc wystarczy wybrać swoje ulubione.

Od razu zrobi Ci się lżej.

Prebiotyki

Pobudzają rozwój prawidłowej flory jelit i występują nie tylko w formie suplementów, ale także w pożywieniu. Najwięcej pożytecznego błonnika mają takie pokarmy jak:

- cykoria,
- topinambur,
- czosnek,
- por,
- cebula,
- szparagi,
- płatki owsiane,
- jabłko,
- kakao.

Probiotyki

Zawierają odpowiednie dla przewodu pokarmowego kultury bakterii lub drożdży, przez co usprawniają jego działanie. Znajdziemy je m.in. w:

- jogurcie greckim,
- kefirze,
- ciemnej czekoladzie,
- kiszonych ogórkach i kapuście,
- zupie miso,
- napoju znanym jako kombucza.

Zobacz również: 11 produktów spożywczych, które robią coś bardzo dziwnego z Twoim ciałem

Przyprawy

Niektóre z nich działają niczym leki przeciwzapalne, które mają zbawienny wpływ na zdrowie naszych jelit. Warto sięgnąć po:

- czosnek,
- papryczkę chilli,
- kumin,
- cynamon,
- sproszkowaną paprykę.

Polifenole

To związki organiczne naturalnie występujące w roślinach. Wykazują działanie przeciwutleniające, co może zapobiegać powstawaniu nowotworów. A także wzdęciom. Zaleca się, by w diecie nie zapominać o:

- zielonej herbacie,
- jagodach,
- buraku,
- pomidorach,
- czerwonym winie.

Najważniejszy warunek, dzięki któremu unikniemy nieprzyjemnych wzdęć, to urozmaicony jadłospis. Eksperci sugerują, by próbować jak najwięcej nowych pokarmów i obserwować, jak działają na nasz układ pokarmowy. Jedząc codziennie to samo tylko go rozleniwiamy.

Zobacz również: Czego NIE WOLNO jeść wieczorem? Lista przekąsek, które zwiększają apetyt i powodują tycie

Polecane wideo

Ta dziewczyna stosowała dietę ketogeniczną. Pokazała, co się z nią stało
Ta dziewczyna stosowała dietę ketogeniczną. Pokazała, co się z nią stało - zdjęcie 1

Komentarze (11)

Ocena: 5 / 5
maria (Ocena: 5) wczoraj 23:58
tak, potwierdzam, żeby mieć płaski brzuch podstawą jest zdrowa i dobra dieta. dla mnie dodatkowo pomocnikiem są kapsułki Debutir. dzięki nim po prostu moje jelita dobrze pracują i nie mam problemów z trawieniem. to najlepsze rozwiązanie żeby mieć płaski brzuch.
odpowiedz
selina (Ocena: 5) 13.01.2020 17:09
Jak już macie wzdęcia to lżej się poczujecie po ulgasimie, mi po jednej tabletce szybko wzdęcie mija, u mnie zazwyczaj pojawia sie po ciężkostrawnym posiłku, czasami jak coś zjem w pośpiechu to też zaraz brzuch mi wyskakuje ;)
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 03.01.2020 10:58
Mnie się udało dojść do formy dopiero wtedy, kiedy zdecydowałam się na catering. Kanzeon - jeśli ktoś jest zainteresowany (Wrocław). Poza tym zmieniłam styl życia, itd. Małe kroczki, powodzenia dziewczyny! :)
odpowiedz
ania (Ocena: 5) 29.12.2019 11:56
zobaczcie co jeszcze jeść i jak jeść - zrzucicbrzuch.pl
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 28.12.2019 23:18
ja wyeliminowałam przede wszystkim strączkowe warzywa i dołalczyłam preparat intesta z maslanem sodu, który tak naprawde uregulował moją prace jelit i czuję się o niebo lepiej, nie mam brzucha jak balon.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie