Jak pozbyć się ciągłego uczucia głodu? 6 bezpiecznych metod

Gotowa na zmiany?
Jak pozbyć się ciągłego uczucia głodu? 6 bezpiecznych metod
fot. unsplash
14.11.2019

Są momenty w naszym życiu, kiedy borykamy się z nadmiernym apetytem. Ciągłe uczucie głodu, a do tego skok wagi nie jest u nikogo mile widziany. Co robić, żeby pozbyć się nagłych ataków głodu, jeść zdrowo i regularnie? Zamiast uciekać się do drastycznych metod, wybierz zdrowe i bezpieczne sposoby.

Zobacz też: Detoks organizmu? Jedz te 6 rzeczy, a oczyści się sam

Jak pozbyć się ciągłego uczucia głodu?

fot. unsplash

1. Pij wodę

Jedną z najlepszych metod ograniczenia apetytu jest picie wody. Kiedy czujesz, że znowu masz ochotę na jedzenie, mimo, że jadłaś zaledwie godzinę temu, szklanka wody pomoże Ci stłumić apetyt. Czy wiesz, że można mylić odwodnienie z głodem? Dlatego staraj się popijać wodę przez cały dzień, a wyjdzie Ci to na zdrowie.

2. Jedz mniej, ale częściej

Na pewno niejednokrotnie słyszeliście o tym, że spożywanie mniejszych posiłków, ale częściej jest po prostu zdrowsze. Właśnie dzięki takiej metodzie wasz organizm będzie cały czas zaspokojony, a Wy unikniecie nagłego uczucia głodu. Do tego częstsze posiłki pobudzają wasz metabolizm, co pomaga w pozbyciu się zbędnych kilogramów.

3. Jedz śniadanie

Nie bez powodu śniadanie nazywane jest najważniejszym posiłkiem dnia. Kiedy je pomijasz, Twój poziom cukru we krwi obniża się, przez co w ciągu dnia masz napady głodu i wahania nastroju.

4. Sięgaj po sycące produkty

Stawiaj na pełnowartościowe i sycące produkty bogate w błonnik oraz białko, które dają uczucie sytości na długo. Jabłka, owsianka czy orzechy, a także chudy indyk czy jaja są nie tylko zdrowe, ale i sycące.

fot. unsplash

5. Odczekaj 20 minut

Zanim sięgniesz po dokładkę lub deser, odczekaj 20 minut. Nasz mózg dopiero po tym czasie dostaje sygnał, że jesteśmy pełni.

6. Pij herbatę

Jeżeli masz dość picia wody, nie zapominaj o wspaniałym napoju jakim jest herbata. Picie herbaty może być relaksujące, a wybór smaków i rodzajów zapewni Ci dużą różnorodność. Nie zapominaj również o zdrowych ziołach, które mogą być świetnym sposobem na przyswajanie niektórych składników odżywczych.

Zobacz też: Czego NIE WOLNO jeść wieczorem? Lista przekąsek, które zwiększają apetyt i powodują tycie

Polecane wideo

Te kobiety to królowe bikini, bez względu na rozmiar. Ich zdjęcia dodadzą Ci pewności siebie
Te kobiety to królowe bikini, bez względu na rozmiar. Ich zdjęcia dodadzą Ci pewności siebie - zdjęcie 1
Komentarze (5)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 16.11.2019 16:16
Jak piję 2,5 litra cisowianki w ciągu dnia to rzeczywiście mam mniejszy apetyt. Woda też sprawia, że czujemy się najedzeni. Dlatego trzeba jej dużo pić. Herbatę też piję
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 15.11.2019 09:07
Wiele szukałam i dużo razy się zraziłam. Odkąd stosuje figurena problem nadwagi zanika w znacznym stopniu. Polecam figurena koleżankom które szukają jakiegoś środka a nie wiedzą na co się zdecydować. Ja jestem już trochę doświadczona w tej kwestii. figurena to na prawdę dobry wybór. Można schudnąć kilkanaście kilogramów przez pełny okres kuracji 3 miesięcznej.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 14.11.2019 21:26
Ja uważam że czasem lepiej nie jeść śniadania. Jak je zjem to zaraz jestem znowu głodna i cały dzień jem. Jak nie zjem śniadania i poczekam do później to zjem o wiele mniej
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 14.11.2019 09:36
Ja schudłam stosując tabletki figurena na odchudzanie. Schudłam 12kg. Na początku ciężko było mi się przekonać do tego typu środków, jednak po namowach zamówiłam i dzisiaj jestem na prawdę bardzo zadowolona z efektów jakie osiągnęłam.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie