Co jeść po treningu? 10 propozycji

To, co spożywamy po treningu, ma ogromne znaczenie. Produkty dobiera się nie tylko pod kątem wartości spożywczej, ale także pory dnia.
Co jeść po treningu? 10 propozycji
Fot. Unsplash
07.01.2019

Niektórzy wyśmiewają się z osób, które po intensywnym treningu sięgają po jedzenie. Nie rozumieją, że organizm potrzebuje konkretnych składników, aby mięśnie mogły się zregenerować. Przede wszystkim trzeba uzupełnić glikogen. W tym celu zaleca się jedzenie chudego białka i węglowodanów, które są łatwo przyswajalne.

Dzień Zdrowego Śniadania: 3 pyszne pomysły, które na stałe zagoszczą w Twoim menu

Inne produkty spożywa się po porannym, a inne po wieczornym treningu. Z rana można sobie pozwolić na więcej, bez obawy, że przytyjemy.

Co jeść po treningu porannym? (Około godzina po treningu)

Spaghetti

Przyrządź je z makaronu razowego.

Pierś z kurczaka z surówką

Ugotuj pierś i podaj ją z surówką. Na przykład z rukoli i pomidorów.

Pierś z indyka z brązowym ryżem

Ugotuj indyka i ryż. Możesz podać te produkty z fasolką szparagową.

Omlet

Przygotuj go z dodatkiem warzyw i płatków owsianych.

Ryż

Połącz go z białym serem i owocami sezonowymi.

Co jeść po treningu wieczornym? (Na dwie godziny przed snem)

Banan

Wiele osób odczuwa głód po dużym wysiłku fizycznym, a banan jest sycący. Poza tym to źródło potasu, błonnika i wielu witamin.

Koktajl proteinowy

Zawiera białko, które jest bardzo potrzebne osobom trenującym. Poza tym koktajl proteinowy to źródło minerałów i witamin.

Jajka

One również zawierają białko, minerały i witaminy.

Komosa ryżowa

To źródło białka, kwasów tłuszczowych, minerałów i witamin.

5 rzeczy, których nigdy nie powinnaś jeść na pusty żołądek

Kefir

Produkt ten jest źródłem białka i wielu witamin. Poza tym poprawia odporność i należy do najlepszych probiotyków.

Jej skóra powoli pęka przez rozmiar sztucznego biustu, ale dla niej to za mało. Chce mieć jeszcze większe piersi!
Jej skóra powoli pęka przez rozmiar sztucznego biustu, ale dla niej to za mało. Chce mieć jeszcze większe piersi! - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (4)

Ocena: 5 / 5
supermenka (Ocena: 5) 16.01.2019 12:43
ja po treningu w drodze do domu jem banana lub piję sok pomidorowy Tymbarka, najlepsze źródła potasu i błonnika
odpowiedz
Niejedna (Ocena: 5) 09.01.2019 00:00
No ok, po treningu - już wiemy. A przed treningiem warto dodać sobie trochę energii, kawa jest dobrą przetreningówką, ale u mnie na szybko wlatuje Extreme Slash w kapsułkach - dodatkowym efektem jest wzmocnienie spalania tkanki tłuszczowej. Świetnie się sprawdza
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 07.01.2019 09:44
Dieta .. od tego zacznijmy. Do diety w celu poprawy przemiany materii czy pomocy w blokowaniu głodu warto zastosować suplement. Suplementy oczywiście są takie które działają i nie... warto wtedy wybrać figurena bo jest sprawdzony i bardzo dużo ludzi go poleca. Sama stosuje i chudne znacznie wiecej niż bez niego.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie