Najzdrowsze śniadanie powinno być... bardzo SŁODKIE! Mamy dowody na to, że kalorie odchudzają!

Brzmi absurdalnie i niewiarygodnie, ale ta dieta podobno działa.
Najzdrowsze śniadanie powinno być... bardzo SŁODKIE! Mamy dowody na to, że kalorie odchudzają!
30.06.2012

Czy słodkie desery, ociekające lukrem pączki i kremowe ciastka do tej pory kojarzyły ci się z kulinarnymi grzeszkami, które nieuchronnie prowadzą do otyłości? Jeśli tak, to czas zmienić swoje przekonania. Z najnowszych badań specjalistów z Izraela wynika bowiem, że słodkości te potrafią świetnie… odchudzić. Warunek jest tylko jeden: muszą być jedzone z samego rana.

- Jak twierdzą badacze z Centrum Medycznego Wolfsona w Tel Awiwie, śniadanie obfitujące w produkty wysokobiałkowe i o dużej zawartości węglowodanów ułatwia odchudzanie się, gdyż daje uczucie sytości – czytamy na serwisie dziennik.pl.

Izraelscy eksperci na potwierdzenie swojej tezy przeprowadzili doświadczenie z udziałem 195 otyłych ludzi. Najpierw podzielili ich na dwie grupy: jedni musieli na śniadanie jeść dania o małej zawartości węglowodanów, drudzy - posiłki wysokobiałkowe i wysokowęglowodanowe. Obiad i kolacja były już w obu grupach niskokaloryczne.

Po upływie 4 miesięcy okazało się, że każdy z ochotników schudł około 15 kilogramów. Różnica była tylko taka, że po kolejnych 4 miesiącach osoby na diecie niskowęglowodanowej przytyły o 10 kg, a te, które mogły na śniadanie objadać się ciastkami - jedynie 6,82 kg. Wniosek jest zatem jeden: pierwszy posiłek z rana powinien być kaloryczny i bardzo słodki.

Nam to pasuje, a Wam?

Maja Zielińska

Zobacz także:

Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

Oto lista najzdrowszych potraw świata opracowana przez brytyjskich dietetyków.

Jaki powinien być sos do sałatki?

Sosy light, czyli o obniżonej zawartości kalorii wcale nie są zdrowe. Im tłustszy, tym lepszy?

Polecane wideo

Komentarze (35)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 13.03.2016 21:38
Super bardzo dobre sama wypróbuję
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 28.08.2012 17:43
od 2005 roku jem -bo mieszkam w kraju srodziemnomorskim-brios i kawe naturalna z mlekiem. sam organizm tego sie domagal. a tyjemy nie po slodkosciach -bo ich i tak nie zjemy duzo-ale po CHLEBIE,MAKARONIE.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 02.07.2012 10:14
a ja powiem ze zamiast takich słodyczy duzo lepiej np. rzucicc sie na rzeczy owocowe- ja ostatnio na desery jadam owoce z sorbetami z grycana bo na pudęlku wyczytałam ze sorbecik ma tylko 70kcal na 100ml :P więc tyle co nic. do tego owoce z błonnikiem i na pewnow ychdzoe na tym lpeiej niz na czekoladize lub na pączkach.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 01.07.2012 21:12
Polecam ! www.youtu.be/m_2pAO-aHtY
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 01.07.2012 15:38
tak moze i sie nie przytyje, ale za to cukier sam w sobie powoduje cellulit nawet na szczuplych cialach, chodzi mi o ten cukier ze slodyczy i zwykly bialy, wiec lepiej tego unikac jak ktos ma sklonnosci
odpowiedz

Polecane dla Ciebie