Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym, czyli noworoczna kampania marki Maczfit

Czy zachęcenia do bycia „głodnym” powinny pojawić się w komunikacji kampanii promującej catering dietetyczny?
Catering dietetyczny, który zachęca do bycia… głodnym, czyli noworoczna kampania marki Maczfit
04.01.2022

Jak się okazuje, zdecydowanie tak! Marka Maczfit zaprezentowała właśnie nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.

Jak skutecznie schudnąć?

Rok 2022 dla wielu oznacza nowe postanowienia, wyzwania i plany, a biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat, również zmiany. Pandemiczna rzeczywistość znacząco uwydatniła w ludziach potrzebę nowych doświadczeń i realizacji odłożonych w czasie marzeń. Z drugiej strony bardziej niż kiedykolwiek cenimy holistyczne podejście do zdrowia. Stawiamy na aktywność fizyczną, racjonalne nawyki żywieniowe, suplementację i dbanie o samopoczucie. Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy – fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Wszystko to nie umknęło uwadze marki Maczfit, która w obliczu pandemicznego przesilenia zachęca swoich odbiorców do pozostania… głodnymi.

Catering dietetyczny

Nowe hasło lidera cateringu dietetycznego – Głodni Życia, choć przewrotne do oferowanego produktu, nawiązuje do zaspakajania głodu wyzwań, równowagi, spokoju, zdrowia, wyboru, a tym samym do bycia odważnym oraz czerpania radości z życia. I wcale nie chodzi tutaj o realizację „wygórowanych oczekiwań”, lecz tych zgodnych z naszymi wewnętrznymi potrzebami i marzeniami.

- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości. Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. Przy wsparciu marek takich jak Maczfit, które oferują im gotowe rozwiązania, dając energię do działania i zapewniając spokój oraz równowagę żywieniową, mogą realizować siebie i swoje pasje – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR w marce Maczfit.

Catering dietetyczny

Nowa platforma komunikacji firmy Maczfit jest realizowana poprzez kampanię multikanałową.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Polecane wideo

Komentarze (4)
Ocena: 4 / 5
gość (Ocena: 5) 05.01.2022 23:20
A czego to się pani Małgorzata Wierzbicka oćpała? Bo żeby taki bełkot z siebie wypuścić to trzeba być dobrze porobioną.
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 05.01.2022 19:04
??????☺️☺️???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????‍???‍??‍??‍????
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 05.01.2022 10:17
Mnie też udało się schudnąć na pudełkach, zamawiam je od cateringu blue. Wcześniejsze diety w ogóle nie zdawały egzaminu i były męczące. A przy tej nie dość, że nie muszę gotować to jeszcze jem zdrowo i różnorodnie.
odpowiedz
żarłok :D (Ocena: 5) 04.01.2022 10:15
trochę mają racji, bo prawda jest taka że większość ludzi je za dużo. Nie zdążysz zgłodnieć ale już jesz, bo pora lunchu. Czas zleci, w sumie głodna nie jesteś, no ale godz 18 to coś by można zjeść itd - może ja należę do żarłoków po prostu, ale gdybym miała jeść tylko kiedy jestem głodna, to jadłabym 2x dziennie może.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie