Co ćwiczyć i co jeść, aby mieć płaski brzuch? Poradnik dla leniwych

Nie musisz chodzić na siłownię, żeby mieć płaski brzuch. Prezentujemy propozycje dla osób o słabej woli.
Co ćwiczyć i co jeść, aby mieć płaski brzuch? Poradnik dla leniwych
Fot. Unsplash (Jasmin Chew)
01.01.2022

Nie każda z nas została obdarzona silną wolą. Podziwiamy wszystkie wysportowane dziewczyny, które dzień w dzień dbają o swoją formę. Biegają, chodzą na siłownię bądź uprawiają inne formy fizycznej aktywności. W każdym razie rezultaty ich poczynań są fantastyczne, a my za każdym razem, patrząc na ich umięśnione brzuchy, pytamy same siebie: skąd w nich tyle samozaparcia? Czy Twój zapał jest duży, dopóki wzrok nie padnie na czekoladę na sklepowej półce albo nie przypomnisz sobie, że czeka na Ciebie kolejny odcinek „Emily w Paryżu”? Witaj w naszym gronie.

Czy to znaczy, że możemy zapomnieć o płaskim brzuszku i zatapiać smutki w kolejnej porcji lodów, bolejąc w duchu nad słabością charakteru? Nic bardziej mylnego. Oto kilka sposobów dla leniwych. Na efekty wcale nie trzeba czekać długo!

Zobacz także: Ile można schudnąć w tydzień, miesiąc lub rok? Zdjęcia dziewczyn, które pokazały swoją metamorfozę

Proste sposoby na płaski brzuch

Ile brzuszków dziennie robić?

Z rana nie jesteś w stanie dobudzić się bez pomocy filiżanki mocnej kawy? Zastąp ją serią brzuszków – 20 wystarczy. W tym przypadku ważna jest systematyczność. Zobaczysz, że już niedługo nie będziesz pamiętać o innej formie rozbudzania, a Twój brzuch będzie coraz bardziej umięśniony… Chyba sama przyznasz, że 20 brzuszków to nie jest duży wysiłek?

Ile minut dziennie spacerować?

Nie ma chyba osoby, która nie lubi spacerów lub przynajmniej nie pała do nich taką niechęcią, jak do ćwiczeń. Szybki marsz przez 20-30 minut, który będziesz wykonywać codziennie, pozwoli Ci na utratę kilku centymetrów w obwodzie. Nawet nie zauważysz, jak zamieni się to w przyjemny nawyk. Jeżeli masz psa, tym lepiej – nie będziesz musiała szukać pretekstu do wyjścia.

Naprężanie mięśni

To ćwiczenie możesz wykonywać, siedząc na kanapie, przy biurku w pracy, w metrze czy w samochodzie. Bardzo wolno zacznij wciągać powietrze (w trakcie musisz mieć napięte mięśnie), a następnie równie wolno wypuszczaj je (również mając napięte mięśnie). Powtarzaj je ok. 10 razy dziennie. Postaw na jakość wykonywania ćwiczenia.

Oprócz aktywności fizycznej trzeba zadbać także o dietę. Wcale nie musi być ona zdrowa aż do obrzydzenia i bez smaku. W kilku słowach opisujemy, co jeść. Ważne jest oczywiście budowanie masy mięśniowej.

Ile jajek dziennie jeść?

Dopuszczalne jest jedzenie 2 jajek dziennie. Nie przejmuj się, że ich duża ilość wpłynie negatywnie na Twoje zdrowie. Zawierają one wysokowartościowe białko. Pamiętaj jedynie o zasadzie, aby nie jeść jajek w połączeniu z węglowodanami i prostymi tłuszczami. Jajka są smaczne i sycące – to wspaniała propozycja na pierwsze śniadanie.

Odtłuszczone produkty mleczne

Jeżeli chcesz zbudować mięśnie brzucha, pij mleko, jedz jogurty i twarożek. Produkty te nie powinny mieć wysokiej zawartości tłuszczu. Zawierają one białko, które jest budulcem masy mięśniowej, ponadto przyspieszają utratę kalorii. Organizm podczas trawienia spala ich więcej niż w przypadku innych związków. Należy spożywać je w niewielkich ilościach i dość regularnych odstępach czasu.

Czy gorzka czekolada sprzyja odchudzaniu?

Postaraj się spojrzeć na swoje nawyki żywieniowe od pozytywnej strony, nie myśl w kategoriach, że czegoś sobie odmawiasz. Dlatego zacznij jeść gorzką czekoladę. Wspomaga ona spalanie tłuszczu. Nawet jeżeli do tej pory jej nie lubiłaś, postaraj zastąpić nią batoniki i mleczną czekoladę. Po dwóch tygodniach nie pomyślisz o innej, bo organizm odzwyczai się od dużej ilości cukru. Piszemy to z własnego doświadczenia. Wybieraj czekoladę o zawartości co najmniej 70% kakao.

Polecamy także: Odchudzające napoje na bazie imbiru. Stracisz kilka kilogramów w bardzo zdrowy sposób

Polecane wideo

W ogóle nie schudły, a wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Przestały liczyć kilogramy
W ogóle nie schudły, a wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Przestały liczyć kilogramy - zdjęcie 1
Komentarze (12)
Ocena: 3.67 / 5
Nutella (Ocena: 1) 17.03.2022 15:36
Co za idiotyzmy wypisujecie. Za publiczne sianie kłamstwa powinna być kara
odpowiedz
Alfreda Kar..... (Ocena: 5) 05.02.2022 10:25
To prawda,jak się będzie bardzo dużo jeść,to będzie się bardzo gruba. Trzeba ograniczać jedzenie i ćwiczenia robić. Chociaż 15 minut dziennie: rano i po południu. Nie potrzeba łykać jakąś truciznę. Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznie🌞 i dużo zdrowia !😍
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 03.01.2022 12:03
Boże co za bzdury. Prosty poradnik jak zmarnować kolejny rok na niedziałające wymysły dla leniwych. Jak schudnąć? Trzeba być w deficycie kalorycznym.
zobacz odpowiedzi (3)
gość (Ocena: 5) 03.01.2022 10:36
jak schudnąć? moja odpowiedź jest taka, warto stosować do diety suplement figurena Slim. Są to tabletki na odchudzanie które faktycznie działają. Mi pomogły schudnąć 12kg wieć i każdej pomogą, ale pamietajcie o diecie.
zobacz odpowiedzi (2)
gość (Ocena: 5) 03.01.2022 10:21
Nie znoszę ćwiczeń, staram się dużo spacerować, od czasu do czasu zrobię brzuszki no i zdrowo się odżywiam, piję duże ilości cisowianki bez gazu. Staram się też unikać słodyczy, bo one powodują że boczki rosną.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie