10 sposobów na TURBOodchudzanie. Nie da się zrobić tego szybciej

Dietetyk czy trener personalny raczej Ci o tym nie powie.
10 sposobów na TURBOodchudzanie. Nie da się zrobić tego szybciej
Fot. Unsplash
06.09.2019

Scenariusz wygląda zazwyczaj tak samo. Przed sezonem wakacyjnym robimy wszystko, by wyglądać jak najlepiej. W czasie urlopu rezygnujemy jednak z dyscypliny i pozwalamy sobie na znacznie więcej. To, co udało się zrzucić, szybko wraca na swoje miejsce i to z nawiązką. Pod koniec lata dochodzimy do wniosku, że znowu wypadałoby wziąć się za siebie.

Zobacz również: Właścicielki szczupłych twarzy robią tych 7 rzeczy. Tak szybko odchudzisz buzię

Najlepiej szybko, sprawnie i zdecydowanie na dłużej. Tylko jak to zrobić? Zapomnieć o wszystkich starych teoriach oraz przyzwyczajeniach i zaufać współczesnej nauce - zachęca thesun.co.uk. Portal przytacza 10 zaskakujących sposobów na błyskawiczne spalanie tkanki tłuszczowej, o których nie usłyszysz raczej od dietetyka czy trenera personalnego.

Wszystkie zostały udowodnione naukowo, więc grzechem byłoby nie spróbować. Tym bardziej, że nagroda jest tego warta.

#1 Pij mleko czekoladowe

Badania wykazały, że warto sięgnąć po nie w połowie treningu. Pozwala błyskawicznie się zregenerować i zwiększa sprawność. Po krótkiej przerwie ćwiczenia nie będą aż tak męczące, a przez to okażą się bardziej skuteczne. Bo wykonasz ich więcej.

#2 Mów do siebie

Niektórzy mogą na to dziwnie patrzeć, ale eksperci nie mają wątpliwości: jeśli nikt inny cię nie mobilizuje, to warto zrobić to samemu. Wygłaszanie haseł w stylu „mam siłę” czy „dam radę” wpływa pozytywnie na naszą kondycję.

#3 Jedz częściej

Częściej, ale w mniejszych porcjach. To nie sztuka objadać się 3 razy dziennie, ale wtedy tkanka tłuszczowa dosłownie rośnie w oczach. Lepiej spożywać mniejsze posiłki, tylko regularnie. Wtedy organizm ma większe szanse spalić nadmiar energii.

Zobacz również: Jak odchudzić brzuch bez diety i ćwiczeń? 5 śmiesznie prostych sposobów

#4 Sięgnij po piwo

Oczywiście tylko wtedy, kiedy nie wyobrażasz sobie imprezy bez alkoholu. Według ekspertów to najbardziej bezpieczny wybór, bo piwo jest mniej kaloryczne od kolorowych drinków. Zawiera też najmniej alkoholu, a to ważne w czasie odchudzania.

#5 Pij zimną wodę

Badania wykazały, że osoby sięgające w czasie treningu po schłodzoną wodę ćwiczą dłużej i bardziej wytrwale od tych, którzy pili ją w temperaturze pokojowej. Dla zmęczonego organizmu to zastrzyk energii i pozytywny szok.

#6 Śpij więcej

Nie od dziś wiadomo, jak ważny dla naszego zdrowia jest sen. Okazuje się, że wpływa także na wagę. Osoby śpiące zbyt krótko spalają mniej kalorii i częściej odczuwają głód. Aby prawidłowo wypocząć, trzeba spędzić w łóżku przynajmniej 7-9 godzin.

#7 Trenuj z kawą

A przynajmniej sięgnij po nią na chwilę przed treningiem. Badania wykazały, że czarna kawa poprawia metabolizm i ułatwia spalanie tkanki tłuszczowej. Co ciekawe, kawosze miewają także mniejsze zakwasy po wysiłku fizycznym.

#8 Przyprawiaj jedzenie

Lepiej zrezygnuj ze szkodliwej soli, ale im więcej pieprzu i papryczki chilli, tym podobno lepiej. Pikantne przyprawy mają poprawiać metabolizm i mobilizować organizm do szybszego spalania tłuszczu. Wielbiciele ostrych smaków szybciej chudną.

#9 Wyluzuj się

Czasami warto odpuścić sobie trening, kiedy odczuwasz przemęczenie i zjada cię stres. Przede wszystkim dlatego, że w takim stanie częściej sięgamy po alkohol, słodycze i niezdrowe przekąski, a to nie sprzyja odchudzaniu.

#10 Przestań podjadać

Zbilansowana dieta to naprawdę podstawa. Badania wykazują, że co trzecia kobieta konsumuje połowę dziennego zapotrzebowania na kalorie w czasie i tuż po obiedzie (deser). Swoje robi też wieczorne podjadanie, a wszystko to odbija się na naszej wadze.

Zobacz również: Jak chudnąć podczas spania? Zastosuj „dietę snu”

Polecane wideo

Dieta zapisana w gwiazdach. To powinien jeść każdy znak zodiaku
Dieta zapisana w gwiazdach. To powinien jeść każdy znak zodiaku - zdjęcie 1

Komentarze (9)

Ocena: 4.56 / 5
Julka (Ocena: 5) 06.10.2019 22:04
Szybkie odchudzanie musi być jeszcze racjonalne. Ja dopiero odżywiania nauczyłam się jak zamówiłam sobie catering dietetyczny warszawski dzień od Pana Gesslera i jestem bardzo zadowolona z efektów.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 09.09.2019 09:45
są takie sytuacje, takie organizmy że nieraz nie ma opcji schudnąć bez pomocy suplementów. Wiem po sobie i w pełni stoje murem za tego typu rozwiązaniami. Mi figurena bardzo pomogły, bez nich na prawdę dalej bym męczyła się najróżniejszymi dietami z mizernym efektem. Dzięki figurena schudłam i problem minął a czuje się o wiele lepiej dzięki temu.
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 06.09.2019 12:53
żenua
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 06.09.2019 09:07
bardzo mi się w figurena podoba to że nie odczuwa się łaknienia. Możemy stosować dietę jaką chcemy ponieważ organizm alarmuje o posiłek tylko jeśli faktycznie tego wymaga. Nie podjadamy więc i waga systematycznie spada.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 06.09.2019 06:34
Mówię do siebie, pije piwo i nie chudne. Czy ktoś wie co poszło nie tak?
zobacz odpowiedzi (3)

Polecane dla Ciebie