Jak mieć płaski brzuch w 10 dni?

Zastosuj się do 8 wskazówek, a na pewno zobaczysz ten efekt.
Jak mieć płaski brzuch w 10 dni?
Fot. iStock
16.11.2018

Kobiety marzą o płaskim brzuchu, ale osiągnięcie tego celu wcale nie jest takie proste. Z pewnością nie wystarczy robienie brzuszków. A nawet regularne wykonywanie zestawów ćwiczeń może okazać się niewystarczająco efektywne, jeżeli zaniedba się inne sprawy. W tym wszystkim bardzo ważne jest odżywianie.

Przytyła 76 kg po to, żeby… zadowolić swojego narzeczonego! Waży już 177 kg, ale to nie koniec

Dobra wiadomość polega na tym, że można poprawić wygląd brzucha w jeden tydzień. Trzeba się jednak zastosować do 8 bardzo ważnych wskazówek, o których pisze serwis allwomenstalk.com. Oto one.

#1

Używaj mniej przypraw. Zwłaszcza sól jest zgubna dla wyglądu brzucha. Sól przyciąga wodę. To sprawia, że pojawia się problem ze wzdęciami, a na brzuchu tworzy się nieestetyczne wybrzuszenie.

#2

Ogranicz spożywanie węglowodanów. Zwłaszcza tych, które uchodzą za „ciężkie”. W tym przypadku zwłaszcza makaronu i białego pieczywa. Wtedy twój organizm zacznie korzystać z zapasów, a co za tym idzie – będzie spalał zbędne kalorie.

# 3

Ogranicz nabiał. W niektórych przypadkach on również może przyczyniać się do problemu. Zrób test i odstaw go na 10 dni. Niewykluczone, że nie tolerujesz laktozy.

Pokazała, co stało się z jej ciałem po schudnięciu 140 kg. „Jak stopiona świeca”

#4

Zrezygnuj z owoców, które normalnie jadasz. Zastąp je jagodami, cytrusami i winogronami. Te owoce mają proporcjonalny stosunek fruktozy do glukozy, co sprawia, że łatwiej je strawić.

# 5

Zrezygnuj z sosu chilli. Być może bardzo go lubisz, ale odstaw go na 10 dni. Wtedy zobaczysz, czy zaszła jakaś zmiana. Pikantne jedzenie i sosy mogą stymulować wyzwalanie się kwasu żołądkowego. To z kolei prowadzi do powstawania stanu zapalnego.

# 6

Zrezygnuj z typowo dietetycznych produktów sprzedawanych w marketach. Często mają na etykietach oznaczoną niską zawartość tłuszczu i cukru. Zawierają za to wiele innych dodatków wywołujących gazy i wzdęcia.

# 7

Odstaw alkohol. On powoduje odwodnienie organizmu. Te z kolei prowadzi do spowolnienia metabolizmu. Kalorie są spalane nie w tak szybkim tempie, w jakim mogłyby być.

6 porannych nawyków, przez które nie możesz schudnąć

# 8

Trenuj. Nie opieraj się wyłącznie na treningu cardio. Połącz go z intensywnym treningiem interwałowym, który jest rewelacyjny, jeżeli chodzi o spalanie tłuszczu na brzuchu.
 

Hejterzy twierdzą, że promuje chorobliwą otyłość. Życzą jej śmierci
Hejterzy twierdzą, że promuje chorobliwą otyłość. Życzą jej śmierci - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (7)

Ocena: 3.86 / 5
gość (Ocena: 5) 08.12.2018 12:01
Nie wmawiajcie ludziom, że w 10 dni można zapracować na płaski brzuch. Miałam kiedyś widoczne mięśnie brzucha i bardzo cienką warstwę tkanki tłuszczowej. Obecnie dobiegam 30-tki - metabolizm zwolnił i odrobinkę się zapuściłam. Ćwiczę już pół roku i zrezygnowałam z mocno przetworzonego jedzenia. Po tym czasie dopiero wraca wygląd sprzed 2 lat. Także ten artykuł to bzdury
odpowiedz
Patrycja (Ocena: 5) 07.12.2018 15:41
w życiu nie uwierzę że w 10 dni można mieć płaski brzuch... Tylko zdrowa dieta i aktywnosc fizyczna pomoze w walce ze zgubieniem nadprogramowych kg. Sama sie odchudzam z cateringiem dietetycznym Tummy Heaven i cwiczę. Robie to od miesiaca i jeszcze nie mam sześciopaka na klacie no sorry ;)
odpowiedz
Kaleria (Ocena: 5) 18.11.2018 00:02
Szczerze? Zupełnie nie jestem zwolennikiem tego typu diet. Uważam, że najważniejszy w tym wszystkim jest rozsądek. Wiadomo, że odchudzanie jest procesem i żadna droga na skróty się nie sprawdzi. Sama walczę z dodatkowymi kilogramami, ćwiczę, ograniczyłam słodycze, zamówiłam sobie też kilka dni temu Citrosept Slim, dla podkręcenia metabolizmu.
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 16.11.2018 21:34
Co za bzdury. Artykuł w stylu odstaw wszystko i bądź głodna.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 16.11.2018 13:11
autorka nawet nie miala odwagi podpisac tych bzdur swoim nazwiskiem
odpowiedz

Polecane dla Ciebie