Znamy triki szczupłych dziewczyn: Schudnij 4 kg w 14 dni

7 prostych wskazówek, które pozwolą Ci wyeliminować 500 kcal z codziennego menu.
Znamy triki szczupłych dziewczyn: Schudnij 4 kg w 14 dni
Fot. iStock
06.01.2017

Metody, które proponujemy, pomogą Ci stracić nawet dwa kilogramy w ciągu tygodnia. Jedyne, co musisz zrobić, to pozbyć się 500 kalorii z codziennego menu, czyli 3500 kalorii tygodniowo.

Gwarantujemy, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać! W szybkim tempie poczujesz się szczuplej i zdrowiej.

Od której z naszych wskazówek zaczniesz?

Rewolucyjna dieta MIND: Kobiety oszalały na jej punkcie, bo... nie trzeba rezygnować ze słodyczy!

1. Korzystaj z mniejszych talerzy

To samo dotyczy miseczek na twoje ukochane płatki. Nie musisz korzystać z dużo mniejszych naczyń. Chodzi po prostu o to, abyś nakładała mniej jedzenia. Możesz nawet tego nie zauważyć, bo przecież twój malutki talerz będzie wypełniony po brzegi ulubionym daniem.

odchudzanie

Fot. iStock

2. Niewielka ilość orzechów

Tak, orzechy są bardzo zdrowe i mają mnóstwo witamin i protein. Są jednak bardzo kaloryczne. Dlatego bezmyślne jedzenie orzechów w dużych ilościach wcale nie wpłynie dobrze na twój organizm. Postaraj się natomiast przy ich pomocy zwalczyć nałóg podjadania. Jedz niewielką ilość orzechów dziennie, zbilansowaną w stosunku do reszty posiłków. 

odchudzanie

Fot. iStock

3. Nigdy nie jedz przed telewizorem!

To złota zasada, której musisz przestrzegać, chcąc ograniczyć spożywanie zbędnych kalorii. Siedząc przed telewizorem i skupiając się na oglądaniu filmu, zaczynamy jeść mechanicznie, zupełnie bez umiaru. Jeśli już musisz coś jeść, przygotuj sobie jedną porcję, a resztę zostaw w kuchni, tak aby uniknąć znanego nam wszystkim `jeszcze tylko troszkę, jeszcze tylko troszkę...`

odchudzanie

Fot. iStock

4. Nie pij napojów gazowanych

Puszka przeciętnego napoju gazowanego ma ponad 100 kalorii. Jednak rzadko zdarza nam się wypić jedynie taką ilość. Szczególnie jeśli siedzimy w miejscach, gdzie możemy korzystać z tzw. `dolewek`. Im szybciej wyeliminujesz gazowane napoje ze swojego życia, tym lepiej. Zamiast nich, wybieraj niesłodzoną herbatę lub wodę - ugasisz pragnienie bez pochłaniania niezdrowych i całkowicie zbędnych kalorii. 

odchudzanie

Fot. iStock

5. Zostawiaj zawsze trochę na talerzu

Innymi słowy - nie dojadaj do końca! Szczególnie, jeśli lubisz makarony - staraj się zawsze zostawić trochę jedzenia na talerzu. W ten sposób łatwo i bez wyrzeczeń możesz ograniczyć liczbę spożywanych każdego dnia kalorii. 

odchudzanie

Fot. iStock

6. Stałe porcje

To ważne, byś umiała mierzyć swoje porcje. Zdarza się, że przygotowujemy dla siebie za dużo jedzenia, a potem po prostu to dojadamy. Jeśli nauczysz się przygotowywać porcje odpowiednie dla siebie, zaczniesz jeść bardziej regularnie i przestaniesz się `przejadać`. 

odchudzanie

Fot. iStock

7. Przyrządzaj odpowiednie sałatki 

Warzywa są bogate w błonnik i substancje odżywcze, dzięki którym kontrolujesz swój apetyt. Niestety, sałatka w łatwy sposób może stać się bombą kaloryczną. Dlatego przy jej sporządzaniu unikaj dużej ilości serów, dressingów, bekonu, oliwek, orzechów, grzanek i smażonych owoców.

Dieta koktajlowa - na czym polega dieta odchudzająca oparta o picie świeżych smoothies?

Polecane wideo

Komentarze (3)

Ocena: 3.67 / 5
justyna (Ocena: 5) 08.01.2017 21:26
Artykuł niby ok, ale nie wiem czy to by mi to w czymś pomogło. Najważniejsze to odpowiedni motywacja, a jak się chce to się znajdzie sposób dobry dla siebie:D ja do diety dodałam suplement IQgreen i w końcu chudnę :D
odpowiedz
Pat (Ocena: 1) 07.01.2017 20:41
Ten artykul to zenada...
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 06.01.2017 21:56
3500kcal tygodniowo to 0,5 kg. 1kg=7000kcal, sprawdzajcie co piszecie, nim to opublikujecie...
odpowiedz

Polecane dla Ciebie