Jakie ćwiczenia wykonywać na boczki?

Fałdkom w okolicach brzucha mówimy zdecydowanie `NIE`!
Jakie ćwiczenia wykonywać na boczki?
Fot. Thinkstock
25.04.2016

Mnóstwo kobiet boryka się z problemem fałdki na brzuchu i w jego okolicach. Szczególnie jest to typowe dla sylwetki, która charakteryzuje się długimi nogami, dość obfitym biustem, ale niestety także - tłuszczykiem gromadzącym się właśnie w okolicach talii. Jest to o tyle uciążliwe, ponieważ niezwykle trudne do ukrycia.

Właściwie, najlepszym sposobem na zatuszowanie boczków jest noszenie luźnych swetrów i bluzek. Żadna z nas jednak nie chce przecież ukrywać się pod oversize`owymi ciuchami! Dlatego zamiast narzekać, warto wziąć się za rozwiązywanie problemu.

Gwarantujemy, że twoja motywacja będzie się zwiększać wraz z rezultatami.

jak wyszczuplić brzuch

Fot. Thinkstock

3. Skuteczne ćwiczenia na boczki w domu

Istotą jest tutaj zachowanie regularności. Jednorazowy jogging w ciągu tygodnia, niestety, nie załatwi sprawy. Jeśli naprawdę zależy ci na rezultatach, powinnaś ćwiczyć przynajmniej trzy razy w ciągu siedmiu dni. Postaw na ćwiczenia typu cardio i interwały! Są najefektywniejsze w walce z uporczywym tłuszczykiem.

jak wyszczuplić brzuch

Fot. Thinkstock

1. Jak spalić boczki

Nie ma sensu wylewać siódmych potów na siłowni, jeśli nie zmienimy nawyków żywieniowych. W odpowiednio zbilansowanej diecie, koniecznej do pozbycia się nadmiaru tłuszczu, powinno znaleźć się jak najwięcej produktów roślinnych: warzyw, owoców, pestek i… tłuszczów. Dobra oliwa, oleje z pestek i wytłoków oliwnych to niezwykle ważny element codziennej diety. Kolorowe warzywa łączymy z brązowymi, czyli razowymi produktami mącznymi, spożywanymi w rozsądnej ilości. Pamiętajmy też, że picie dużej ilości wody wspomaga procesy metaboliczne, niweluje uczucie głodu i zapobiega zatrzymywaniu się jej w organizmie.

 

jak wyszczuplić brzuch

Fot. Thinkstock

2. Ćwiczenia na brzuch i boczki

Jeżeli zadbaliśmy już o odpowiednie odżywianie, możemy przejść do konkretnych działań. W walce z „boczkami” pomocne będą ćwiczenia, takie jak skłony ze stania i siadu, nożyce, unoszenie nóg w pozycji leżącej czy trening z hula-hop. Nowoczesnym rozwiązaniem polecanym dla tych, którzy, pomimo wysiłku fizycznego, mają kłopoty z osiągnięciem wymarzonej sylwetki, są nieinwazyjne zabiegi.

Przeczytaj także: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

Komentarze (2)

Ocena: 4 / 5
Anapolis (Ocena: 3) 25.04.2016 11:47
dzięki ćwiczeniom nie spalimy (niestety) tłuszczu z wybranej części ciała. Można tą część ciała ujędrnić, uzyskać mięśnie, ale będą one ukryte pod tłuszczykiem. Podstawą jest ujemny bilans energetyczny, dieta bogata w białko i trening aerobowy.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 25.04.2016 08:23
W zdrowym ciele zdrowy duch! Warto coś zrobić dla siebie. Właściwy ruch i dieta to podstawa zdrowia. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Do wakacji coraz bliżej a wiem po sobie , ze jak sie chce to mozna ładnie schudnąć
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo