Jak schudnąć w tydzień? Wskazówki dzień po dniu!

Piękne, zdrowe i smukłe ciało gwarantowane.
Jak schudnąć w tydzień? Wskazówki dzień po dniu!
23.11.2014

W dzisiejszych czasach naprawdę wielu ludzi stara się żyć zdrowo. Często jednak brakuje nam czasu oraz motywacji do codziennych ćwiczeń i utrzymywania odpowiedniej diety. Gdy więc zbliża się jakieś ważne wydarzenie w naszym życiu, na którym pragniemy wyglądać fenomenalnie, wpadamy w panikę. W takich momentach potrzebujemy skutecznych trików i niemalże natychmiastowych efektów. W tej sprawie portal byrdie.com zwrócił się o pomoc do trenera gwiazd, Patricka Murphy. Udzielił on cennych rad dotyczących fitnessu i diety, które pomagają wysmuklić sylwetkę w ciągu tygodnia. Zapoznaj się z jego wskazówkami dzień po dniu!

Dzień 1.

Czas na wyeliminowanie wszystkich niezdrowych nawyków ze swojego życia. Po pierwsze przez cały tydzień musisz zrezygnować z jedzenia w swoich ulubionych restauracjach. Każda potrawa, którą spożywasz, jedząc na mieście, zawiera bowiem bardzo dużą ilość soli i tłuszczu.

Po drugie, pozbądź się z domu wszelkich niezdrowych przekąsek. Nie myśl, że będziesz w stanie im się oprzeć. Wybierz się też na zakupy. Kup warzywa we wszystkich kolorach tęczy, zieleninę (rukolę, roszponkę, szpinak), chude białko, ryby, orzechy, nasiona i jajka.

Czas zaplanować także swój program treningowy na ten tydzień. Dziś postaw na godzinę bardzo intensywnego cardio rano lub po południu, a także dodaj do tego godzinny szybki spacer po obiedzie. Ruch po posiłku przyspieszy twój metabolizm i wspomoże proces trawienia. Jeśli boisz się, że zabraknie ci motywacji, zapisz się na siłownię lub zajęcia grupowe fitness. Możesz też ćwiczyć, oglądając filmiki w Internecie. 

Pamiętaj, dwa treningi dziennie zapewnią ci sukces!

 

 

 

 

 

 

Candice Swaneoel

Dzień 6. 

Pogratuluj sobie, że dotrwałaś do tego dnia! Upewnij się jednak, że dostarczasz swojemu organizmowi wystarczającej ilości białka. Po porannym treningu, pij wodę kokosową. 

Poszukaj w Interencie ciekawych video z nowym programem treningowym. Pamiętaj, że nuda jest najgorsza w przypadku dbania o własną sylwetkę. 

Candice Swaneoel

Dzień 3.

Czas na jedzenie większej ilości surowych warzyw. Zacznij także grillować i piec warzywa, mięso i ryby, zamiast tylko je gotować. W ciągu dnia postaw na sałatkę ze szpinakiem, żurawiną, orzechami, pieczonym kurczakiem i oliwą z oliwek. Zaś na obiad przygotuj sobie gotowanego łososia ze szparagami lub brukselką.

Wybierz się na długi spacer z przeszkodami. Las pełen pagórków będzie idealnym miejscem. Zabierz ze sobą przyjaciela. 

 

Candice Swaneoel

Dzień 5. 

Rób wszystko to, co robiłaś do tej pory. Pij dużo wody, kontroluj wielkość porcji, jedz dużo świeżych warzyw i przyrządzaj poprawnie chude białko. Stawiaj jednak na różnorodność na talerzu. Codziennie jedz coś innego, ponieważ uczucie znudzenia może pokrzyżować ci plany.

Masz już zapewno dość wciąż tych samych treningów. Dlatego dziś idź na basen, zumbę lub inne ciekawe zajęcia. 

Candice Swaneoel

Dzień 4. 

W tym dniu postaw na jedzenie, które pomoże ci pozbyć się nadmiaru wody z organizmu. Wybierz szparagi, pomidory, czosnek, żurawinę, brukselkę, zieloną herbatę, koper włoski, szyszkojagodę, pietruszkę, seler, sałatę, arbuza, kawę i buraki.

Czas na trening wytrzymałościowy. Rób więc dużo powtórzeń (np. 20) z krótkimi przerwami pomiędzy kolejnymi seriami (maks. 30 sekund).

 

Candice Swaneoel

Dzień 7.

Wiesz już, co robić. Daj więc z siebie wszystko. Unikaj dziś soli i postaw na składniki, eliminujące nadmiar wody. W kwestii ćwiczeń polecamy intensywne cardio i ćwiczenia wzmacniające mięśnie.

 

 

 

Lily Aldridge

Dzień 2.

Zaczynaj każdy dzień od dwóch szklanek wody z cytryną (wyciśnij cały owoc). To oczyści twój organizm. Ponadto musisz przyzwyczaić się do picia większej ilości wody niż zazwyczaj. Pij więc około 8-10 szklanek dziennie. Dzięki temu wpłyniesz pozytywnie na swój metabolizm, a także zmniejszysz głód. Od dnia 2. musisz zacząć także kontrolować wielkość swoich porcji. Będą one znacznie mniejsze niż do tej pory. W ciągu dnia możesz jednak jeść dużo świeżych warzyw i owoców. Przed porannym treningiem zjedz śniadanie bogate w chude białko i błonnik. Gotowane jajka i jabłko będą świetną opcją. 

Po wczorajszym treningu cardio, dziś przyszedł czas na trening całego ciała. Wykonuj poszczególne ćwiczenia, tak aby pracować także nad innymi grupami mięśni. Wieczorem idź pobiegać. Sam spacer nie zapewni ci spalania tłuszczu. 

Komentarze (16)

Ocena: 4.44 / 5
Anonim (Ocena: 5) 02.02.2015 14:54
W tydzień da radę spłaszczyć brzuch i ujędrnić skórę. Ja po tygodniu z acetomale ważyłam 1 kg mniej. Z tabletkami bywa różnie - jedne to ściema a inne działają - gdyby żadne nie działały, to nikt by ich nie kupował, bo nikt by w to nie wierzył. Ja kiedyś kupowałam tabletki, które pozwolily mi schudnąć, ale po odstawieniu wróciła mi dawna waga. Później testowałam różne cuda wianki i nic... Odpuściłam sobie takie sposoby, ale znajoma brała acetomale i mi poleciła, patrząc na to jak schudłam stwierdziłam, że może to działa... dwa miesiące i 8kg mniej :)
odpowiedz
nina (Ocena: 5) 06.01.2015 10:47
ja postawiłam na suplement 2be slim, który ma w pełni naturalny skład dodatkowo duzo cwicze i biegam 3 razy w tygodniu
odpowiedz
Elka (Ocena: 5) 13.12.2014 22:22
Na mnie fajnie działa suplement aqua slim, dzięki nim nie mam tak ochoty na podjadanie między posiłkami jak to robiłam do tej pory. Nawet troszkę udało mi się schudnąć ale nie za dużo dlatego muszę znaleźć dla siebie jakąś fajną dietę.
odpowiedz
zakochana (Ocena: 5) 11.12.2014 16:57
Fajny artykuł, ale może się pojawić efekt jojo. Ja chudnę w sumie szybko odkąd zaczęłam zażywać Acetomale, przyspieszyło mój metabolizm i nie czuję się wzdęta, co zdarzało mi się szczególnie po zjedzeniu owoców lub warzyw. Świetne kapsułki ;)
odpowiedz
Kasia (Ocena: 4) 08.12.2014 09:55
Mi udało się schudnąć w tydzień dzięki diecie wegetariańskiej, składającej się głównie z ryb i roślin strączkowych. Odrzuciłam wszystkie słone i słodkie przekąski. I do tego codziennie ćwiczyłam z trenerem z lionfitness.pl. Były to ćwiczenia z filmików, więc ćwiczyłam w domowym zaciszu. W efekcie zrzuciłam 2 kg przez tydzień, w kolejny, drugie tyle.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo