7 złotych zasad TRENINGU na siłowni: Boskie ciało gwarantowane!

Ćwiczysz regularnie na siłowni, a mimo to wciąż nie dostrzegasz satysfakcjonujących efektów? Być może Twoje treningi nie wyglądają tak, jak powinny.
7 złotych zasad TRENINGU na siłowni: Boskie ciało gwarantowane!
10.11.2014

Ćwiczysz regularnie na siłowni, a mimo to wciąż nie dostrzegasz satysfakcjonujących efektów? Być może twoje treningi nie wyglądają tak, jak powinny. Chcąc w odpowiedni sposób zadbać o zdrowie i sylwetkę, nie wystarczy jedynie zdrowo się odżywiać, ale także postawić na intensywny trening. Jeśli jednak nie widzisz rezultatów, musisz dokonać pewnych zmian. Poznaj 7 złotych zasad skutecznych ćwiczeń i ciesz się doskonałą formą i boskim ciałem!

1. Zaczynaj od treningu siłowego

Jeśli do tej pory zaczynałaś trening od trzydziestominutowego cardio, nie wykorzystywałaś tak naprawdę możliwości swojej beztłuszczowej masy mięśniowej, która spala kalorie nawet po skończonym treningu. Dlatego najpierw postaw na ćwiczenia siłowe, a dopiero potem przerzuć się na cardio. Dzięki temu skorzystasz z węglowodanów i glikogenu, zmagazynowanych w organiźmie, a także spalisz później więcej tłuszczu podczas cardio. 

 

 

 

Candice Swanepoel

4. 20 minut biegu, a potem 20 minut treningu interwałowego

Jeśli trening staje się nudny i przewidywalny, twoje ciało przestaje pracować tak, jak powinno. Dlatego porzuć rutynę i zacznij ćwiczyć na przemian - najpierw jogging, potem intensywny trening interwałowy. I na zmianę!

Candice Swanepoel

6. Rozciąganie

Po skończonym treningu, zasługujesz na przerwę! Poczekaj z nią jednak! Najpierw postaw na rozciąganie, ale z elementami dalszych ćwiczeń, spalających kalorie. Rozciągaj się, dotykając dłońmi stóp. Po kilku powtórzeniach wykonaj parę pompek. 

 

 

Candice Swanepoel

7. Zawsze staraj się być lepsza

Nawet jeśli osiągnęłaś już swoją wymarzoną wagę, nigdy nie przestawaj nad sobą pracować. Wzmacniaj wciąż mięśnie i nie rezygnuj z regularnych treningów, ponieważ to właśnie one są gwarancją zdrowia i doskonałego samopoczucia!

 

 

Candice Swanepoel

2. Zwiększaj ciężar

To bardzo ważne, aby robić postępy podczas trenowania poprzez intensyfikację ćwiczeń. Dlatego zwiększaj masę ciężarków, aby pobudzić mięśnie do jeszcze efektywniejszej pracy. 

 

Candice Swanepoel

3. Pracuj nad całym ciałem

Podczas treningu nie omijaj żadnej partii ciała! Zamiast skupiać się jedynie na dolnych lub górnych częściach sylwetki, pracuj nad wszystkimi mięśniami!

Candice Swanepoel

5. Pod górkę!

Postaw na nieco trudniejszy rodzaj joggingu i ustaw bieżnię pod niewielkim kątem, tak abyś biegła pod górę. Dzięki temu twoje ciało będzie pracowało bardziej intensywnie. Uważaj jednak, żeby nie przesadzić, bo możesz nabawić się kontuzji. 

Komentarze (13)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 21.11.2014 08:28
Po zajęciach na siłowni zawsze uzupełniam utracone w wyniku pocienia się sole mineralne i wodę pijąc orsalit. Syn chodzi na gimnastykę artystyczną, również po zajęciach pije płyn nawadniający, doradził nam to znajomy instruktor, dzięki takiej profilaktyce utrzymujemy właściwy poziom wody i elektrolitów w organizmie.
odpowiedz
skakanka (Ocena: 5) 15.11.2014 12:21
trening na silowni wiele daje, przede wszystkim duzo radosci, bo podczas wysilku wydzileja sie tzw."hormony szczescia" poza tym oczywiscie mozna zgubic zbedne kg, trzeba tylko uwazac zeby nie zrobic sobie wiecej krzywdy niz dobrego, jesli nie zadbamy o wwlsciwe nawodnienie organizmu, pijac wode i elektrolity, szybko moze dojsc do odwodnienia ogranizmu, co konczy sie w szpitalu, dlatego ja zawsze na silke biore butelke wody mineralnej i saszetke elektrolitow orsalit, co pozwala mi szybko uzupelnic mi ich straty i mam pewnisc, ze sie nie odwodnie:)
odpowiedz
cc (Ocena: 5) 11.11.2014 01:23
cc
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 11.11.2014 01:16
Tak, to prawda, że najpierw ciężary a potem cardio, to jest święta zasada. Wystarczy to zamienić kolejnością by po krótkim czasie zobaczyć efekt.
odpowiedz
Katarzyna (Ocena: 5) 10.11.2014 14:25
Przede wszystkim to na treningi trzeba chodzić. Ja nie miałam czasu, no ale od jakiegoś czasu zaczęłam ćwiczyć w domu. Nie wychodzi mi to tak źle. 4 razy w tygodniu skrupulatnie o 20 zaczynam i ćwiczę przez godzinę. A jeszcze do niedawna o tej porze leżałam na kanapie oglądając serial i pożerając łakocie. Od dwóch tygodni też wspomagam się zieloną kawą z be slim. Naturalne tabletki jak się okazuje mogą pomóc przyspieszyć metabolizm. No i nie jem słodyczy, to duży sukces.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo