Jedzenie, które zawsze powinnaś mieć w lodówce, gdy się odchudzasz

Te produkty mogą pomóc Ci w osiągnięciu wymarzonej wagi.
Jedzenie, które zawsze powinnaś mieć w lodówce, gdy się odchudzasz
03.05.2014

Jest późno w nocy, a ty jesteś bardzo głodna i nie wiesz, co możesz zjeść, aby równocześnie nie rezygnować ze swojej diety? Jeśli chcesz osiągnąć satysfakcjonujące efekty, powinnaś wypełnić swoją lodówkę zdrową żywnością. Pamiętaj, że nie musisz się głodzić, aby mieć szczupłą sylwetkę! Jest przecież mnóstwo jedzenia, które może pomóc ci w osiągnięciu wymarzonej wagi.

Oto lista tego, co powinnaś jeść!

1. Kapusta włoska

Coś, co zawsze powinnaś mieć w swojej lodówce. Jedna filiżanka kapusty włoskiej zawiera jedynie 33 kalorie, a dostarcza organizmowi aż 9% dziennego zapotrzebowania na wapń. Ponadto jest także doskonałym źródłem witaminy A (206%), witaminy C (134%), witaminy K (684 %), a także potasu, błonnika i magnezu. To świetna przekąska o każdej porze dnia!

marchew

5. Marchew

Jest doskonałym źródłem beta karotenu. Możesz jeść marchew na wiele sposobów. Choćby jako zwykłą, bardzo zdrową przekąskę, nawet późno w nocy!

wrapy

6. Wrapy

Supersatysfakcjonująca i pyszna przekąska, którą zawsze powinnaś mieć w swojej szafie. Zawiera złożone węglowodany, dlatego nie musisz martwić się, że to jedzenie podwyższy poziom cukru w twojej krwi. 

Banany

2. Banany

Doskonałe na zgagę i wzdęcia banany mają także bardzo dużo potasu, który reguluje poziom wody. Słodkie, zdrowe i pyszne!

Grzyby

3. Grzyby

Mają mało kalorii, za to bogate są w antyoksydanty. Możesz stworzyć tyle ciekawych i pysznych posiłków z dodatkiem grzybów, dlatego zawsze powinnaś mieć je w swojej lodówce.

Jabłka

4. Jabłka

Zawierają pektyny, które w naturalny sposób spalają kalorie. Ponadto mają mało kalorii i niewielką ilość cukru. Posiadają natomiast dużo witamin, dlatego staraj się jeść przynajmniej jedno jabłko dziennie. 

pomidory

7. Pomidory

Pyszne i bardzo zdrowe źródło antyoksydantów, które chroni przed rakiem, a także niweluje uszodzenia skóry. Możesz dodawać pomidory do sałatki, omleta lub jeść je jak jabłko!

Polecane wideo

Komentarze (18)

Ocena: 4.06 / 5
Anonim (Ocena: 5) 03.02.2015 16:25
W lodówce najcześciej mam światlo a zakupy robie w całodobowym nocą po pracy, a tam wybor jest kiepski - w tygodniu zas nie mam tez czasu na uzupelnianie zapasow - dlatego poprostu jem co popadnie i wspomagam się tabletkami na odchudzanie ACETOMALE - dzięki nim nie martwie się, że mi się jakieś syfiaste żarcie odłoży w postaci tłuszczu, bo ten jest na bieżąco spalany. zrzuciłam już parę kg i jak osiągne wymarzona wage to moze zaczne o siebie dbać haha
odpowiedz
Ferina (Ocena: 5) 11.08.2014 10:17
O tak takie jedzonko to podstawa. Precz ze słodyczami ;p Coś o w tym wiem, ale mi w walce ze słodkościami pomogła terapia biorezonansem. U mnie w Gliwicach jest świetne miejsce z tego typu terapią terapia-odchudzanie-gliwice.pl i cena jest bardzo atrakcyjna.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 10.05.2014 10:50
Pragnę zauważyć, że brzuszki budują mięśnie, tłuszcz spalają w małej ilości... Codziennie robiłam po 200 brzuszków i tkanka tłuszczowa nie znikła, ale pod spodem wyczuwam kawał mięśnia.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 08.05.2014 22:43
Ale ile takie wrapy mają tych węglowodanów! A banany i jabłka to jedne z owoców, które zawierają najwięcej cukru. Co z tego, że dostarczymy potrzebnych witamin, jeśli notorycznie będziemy dostarczać również sporą dawkę cukru?
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 08.05.2014 15:55
tak, będę miała zawsze wrapy w mojej szafie xDDD
odpowiedz

Polecane dla Ciebie