Schudnij 2 kg w 7 dni!

7 prostych wskazówek, które pozwolą Ci wyeliminować 500 kcal z codziennego menu.
Schudnij 2 kg w 7 dni!
11.02.2014

Metody, które proponujemy, pomogą Ci stracić nawet dwa kilogramy w ciągu tygodnia. Jedyne, co musisz zrobić, to pozbyć się 500 kalorii z codziennego menu, czyli 3500 kalorii tygodniowo.

Gwarantujemy, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać! W szybkim tempie poczujesz się szczuplej i zdrowiej.

Od której z naszych wskazówek zaczniesz?

1. Korzystaj z mniejszych talerzy

To samo dotyczy miseczek na twoje ukochane płatki. Nie musisz korzystać z dużo mniejszych naczyń. Chodzi po prostu o to, abyś nakładała mniej jedzenia. Możesz nawet tego nie zauważyć, bo przecież twój malutki talerz będzie wypełniony po brzegi ulubionym daniem.

 

Orzechy

3. Niewielka ilość orzechów

Tak, orzechy są bardzo zdrowe i mają mnóstwo witamin i protein. Są jednak bardzo kaloryczne. Dlatego bezmyślne jedzenie orzechów w dużych ilościach wcale nie wpłynie dobrze na twój organizm. Postaraj się natomiast przy ich pomocy zwalczyć nałóg podjadania. Jedz niewielką ilość orzechów dziennie, zbilansowaną w stosunku do reszty posiłków. 

Jedzenie przed telewizorem

6. Nigdy nie jedz przed telewizorem!

To złota zasada, której musisz przestrzegać, chcąc ograniczyć spożywanie zbędnych kalorii. Siedząc przed telewizorem i skupiając się na oglądaniu filmu, zaczynamy jeść mechanicznie, zupełnie bez umiaru. Jeśli już musisz coś jeść, przygotuj sobie jedną porcję, a resztę zostaw w kuchni, tak aby uniknąć znanego nam wszystkim `jeszcze tylko troszkę, jeszcze tylko troszkę...`

Napoje gazowane

2. Nie pij napojów gazowanych

Puszka przeciętnego napoju gazowanego ma ponad 100 kalorii. Jednak rzadko zdarza nam się wypić jedynie taką ilość. Szczególnie jeśli siedzimy w miejscach, gdzie możemy korzystać z tzw. `dolewek`. Im szybciej wyeliminujesz gazowane napoje ze swojego życia, tym lepiej. Zamiast nich, wybieraj niesłodzoną herbatę lub wodę - ugasisz pragnienie bez pochłaniania niezdrowych i całkowicie zbędnych kalorii. 

Pasta

4. Zostawiaj zawsze trochę na talerzu

Innymi słowy - nie dojadaj do końca! Szczególnie, jeśli lubisz makarony - staraj się zawsze zostawić trochę jedzenia na talerzu. W ten sposób łatwo i bez wyrzeczeń możesz ograniczyć liczbę spożywanych każdego dnia kalorii. 

Porcje

5. Stałe porcje

To ważne, byś umiała mierzyć swoje porcje. Zdarza się, że przygotowujemy dla siebie za dużo jedzenia, a potem po prostu to dojadamy. Jeśli nauczysz się przygotowywać porcje odpowiednie dla siebie, zaczniesz jeść bardziej regularnie i przestaniesz się `przejadać`. 

Sałatki

7. Przyrządzaj odpowiednie sałatki 

Warzywa są bogate w błonnik i substancje odżywcze, dzięki którym kontrolujesz swój apetyt. Niestety, sałatka w łatwy sposób może stać się bombą kaloryczną. Dlatego przy jej sporządzaniu unikaj dużej ilości serów, dressingów, bekonu, oliwek, orzechów, grzanek i smażonych owoców.

 

Komentarze (50)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 03.02.2015 16:50
ja tam nie słucham już porad innych, biorę tabeletki ktore odkryla kiedys siostra i dzieki nim pozbywam się zbednych kilogramów. po dwóch opakowaniach jestem lżejsza 10 kg - jak chcecie je sprawdzić to w sieci są - acetomale
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 14.02.2014 10:00
nie dojadaj? ;o wiekszej glupoty nie slyszala, chyba kazdy naklada sobie tyle ile chce zjesc.. ;/
odpowiedz
iwonka (Ocena: 5) 12.02.2014 16:06
Szanowna Pani Redaktor! Zanim Pani coś napisze proponuje zrobić mały research. 1kg to około 7000 kcal. Aby schudnąć dwa kilo w tydzień potrzeba 14 000 kcal, a nie 3 500.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.02.2014 10:02
Mam znajomą, która odchudzała się jedząc dziennie 400-500 kcal, co prawda schudła ale kiedy wróciła do normalnego odżywiania, przytyła dwa razy więcej.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.02.2014 02:10
Schudnij 2 dni w 7kg :)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo