Dieta na smukłą figurę

Dzięki niej Kate Hudson odzyskała po ciąży swoją piękną sylwetkę. Dieta trwa maksimum 2 tygodnie, potem trzeba zrobić 2 miesiące przerwy.
Dieta na smukłą figurę
11.06.2008

Zasady diety: jesz 5 posiłków dziennie, zawsze o tej samej porze (7.00, 10.00, 13.00, 16.00, 19.00). W międzyczasie pijesz niegazowaną wodę mineralną (minimum 2 litry dziennie) i herbatki ziołowe.

Dieta dostarcza 1000 - 1200 kalorii dziennie, zatem może być stosowana tylko przez dorosłe osoby. Systematyczność posiłków uczy dobrych nawyków i zapobiega atakom głodu, które na co dzień utrudniają odchudzanie. Główne owoce diety - grejpfrut i ananas – faktycznie zawierają związki wspomagające odchudzanie (ananas - bromelinę, a grejpfrut - narynginę).

Niestety dieta nie dostarcza organizmowi wszystkich niezbędnych składników. Po dwóch tygodniach trzeba zrobić minimum 2-miesięczną przerwę, zwiększając w jadłospisie liczbę produktów mlecznych i warzyw.

Szczegółowy plan diety, którego stosowanie zagwarantuje pożądane efekty:

Dzień 1.

Śniadanie: szklanka soku ananasowego, kromka chleba razowego z plastrem szynki.

II śniadanie: szklanka soku z grejpfruta, kefir.

Obiad: 50 g dorsza upieczonego w folii, 1/2 szklanki makaronu ze szpinakiem.

Podwieczorek: 1/2 grejpfruta, jogurt naturalny.

Kolacja: sałatka z grejpfrutów, pomarańczy, cebuli i liści zielonej sałaty z winegretem.

Dzień 2.

Śniadanie: szklanka mleka 2 proc. z 2 łyżkami płatków kukurydzianych i łyżką otrąb, plaster ananasa.

II śniadanie: 150 g jogurtu owocowego light, 1/2 grejpfruta.

Obiad: 150 g pieczonej piersi kurczaka, surówka z marchwi i jabłka, 1 szklanka ryżu.

Podwieczorek: banan, 1/2 grejpfruta.

Kolacja: 50 g ryżu z fasolką szparagową.

Dzień 3.

Śniadanie: szklanka soku ananasowego, grahamka z miodem.

II śniadanie: koktajl kefirowo-grejpfrutowy.

Obiad: 150 g polędwicy wołowej, pół szklanki makaronu z pomidorem, zielona sałata z połową grejpfruta i winegretem.

Podwieczorek: 150 g jogurtu naturalnego, 2 plastry ananasa.

Kolacja: 2 plastry chudej polędwicy, cykoria, 2 kromki chrupkiego pieczywa.

Dzień 4.

Śniadanie: szklanka mleka 2 proc. z 2 łyżkami płatków owsianych i 2 łyżkami kukurydzianych oraz łyżeczką miodu i 2 plastrami ananasa.

II śniadanie: 1/2 grejpfruta, szklanka soku ananasowego.

Obiad: 150 g piersi indyka upieczonej w folii, 1/2 szklanki ryżu, 2 plastry ananasa.

Podwieczorek: banan, jogurt naturalny.

Kolacja: sałatka z 1/2 grejpfruta i plastra szynki wołowej z winegretem, kromka pieczywa chrupkiego.

Dzień 5.

Śniadanie: szklanka soku ananasowego, kromka pieczywa razowego, kubeczek twarożku wiejskiego light.

II śniadanie: 1/2 grejpfruta, 2 plastry ananasa.

Obiad: pstrąg z wody, 1/2 szklanki ryżu, sos z pomidorów i czosnku, duszona cukinia.

Podwieczorek: pieczone jabłko, jogurt owocowy light.

Kolacja: 2 plastry chudej szynki, grahamka, 1/2 grejpfruta.

Dzień 6.

Śniadanie: 2 kromki pieczywa chrupkiego, 4 plastry polędwicy, 2 plastry ananasa.

II śniadanie: szklanka soku grejpfrutowego, 1/2 dużej papryki.

Obiad: szaszłyk z polędwicy z rusztu (lub w folii), 1/2 szklanki makaronu ze szpinakiem, 2 plastry ananasa.

Podwieczorek: 1/2 grejpfruta, jogurt owocowy light.

Kolacja: twarożek wiejski light, pomidor z bazylią, 2 plastry ananasa.

Dzień 7.

Śniadanie: twarożek ananasowy light, 2 łyżki muesli, 1/2 szklanki mleka 2 proc., 2 plastry ananasa.

II śniadanie: grahamka, 2 plastry szynki drobiowej, pomidor.

Obiad: 150 g piersi kurczaka z rusztu (lub w folii), 1/2 szklanki makaronu, 2 starte marchewki z sokiem z cytryny, 1/2 grejpfruta.

Podwieczorek: szklanka soku z ananasa, kefir naturalny.

Kolacja: pieczony banan, kromka chrupkiego pieczywa z plastrem szynki wołowej.

Polecane wideo

Komentarze (71)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 17.06.2008 20:48
osobiście stosowałam tą dietę, jednak dość połowicznie- ograniczyłam się do 5 posiłków dziennie o tych samych porach, nie katowałam się jednak tak drobnymi porcyjkami jakie są tu proponowane, jadłam tak aby się najeść. Zrezygnowałam całkowicie z cukru i słodyczy. Schudłam 20 kg, (przytyłam 28 kg podczas ciąży) w ok. 3 miesiące. mam 183 cm wzrostu i ważę 63 kg. swoją drogą nigdy wcześniej nie musiałam się odchudzać, wydaje mi się, że jeśli nie myśli się o tym że chce się schudnąć to nie myśli się o jedzeniu, a jak nie myśli się o jedzeniu to nie je się dużo, tylko tyle ile potrzeba.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 17.06.2008 19:45
Jeśli ktoś to stosował to nie jest żle tylko nie natym rzecz polega by oprócz warzyw i owocow i picia wody nic nie jeść bo to jest dieta głodówka jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się czegoś więcej na temat sposobów chudnięcia lub przytycia zapraszam:)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 15.06.2008 22:23
ja nie potrafię sie odchudzać. uwielbiam jeść... :( ale muszę coś ze sobą zrobić bo jak tak dalej pójdzie to będę musiała sie odchudzać
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 13.06.2008 08:21
Jestem na diecie od 2 miesięcy, schudłam 5 kg i wiem jedno podstawa to zmienić nawyki żywieniowe, ograniczyć tłuszcze, pieczywo, makarony a efekt murowany. Za wszystkich którzy się odchudzają trzymam kciuki.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.06.2008 22:20
Ja na szczescie nie musze sie odchudzac ,bo nie mam z czego.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie