Najlepsze przekąski po treningu

16 Czerwca 2017

Odżywianie po treningu to trudny temat. Ćwiczymy, żeby dbać o naszą sylwetką, spędzamy długie godziny na siłowni, a potem jemy pizzę, słodycze oraz inne „niezdrowe” jedzenie.

A prawda jest taka, że spalone kalorie i te zjedzone po treningu wcale się nie niwelują. Wręcz przeciwnie – ponieważ dbając o linię musimy uważać na to co jemy zarówno przed wysiłkiem fizycznym, jak i po nim. Dlatego dzisiaj w naszej galerii znajdziecie kilka propozycji przekąsek idealnych po zakończonym treningu!

Migdały

Nasz organizm bardzo lubi migdały. Są bogate w proteiny, które musimy uzupełnić po treningu i nie wymagają specjalnego przygotowania. To bardzo uniwersalna przekąska, ponieważ możemy je również wziąć do pracy albo na uczelnię.

Masło orzechowe lub migdałowe i jabłka

Jabłka to jedne z najmniej kalorycznych owoców. Po treningu dodadzą nam energii, ale nie zniwelują efektów ćwiczeń. A z dodatkiem masła orzechowego lub migdałowego (wedle uznania) szybko wejdą na listę ulubionych smakołyków.

Zielone smoothie

Zielone smoothie to już „kultowa” pozycja na liście potreningowych przekąsek. W tej kwestii możemy dopasować składniki według tego co lubimy najbardziej. My proponujemy miętę, kolendrę, ogórek oraz imbir i cytrynę. Orzeźwiający i idealnie kwaskowaty!

Jajka

Czas po treningu to idealny moment, żeby podładować nasze zapasy białkowe, a świetnie nadadzą się do tego jajka, bogate w proteiny oraz witaminę D.

Kefir

To może być jedna z bardziej „kontrowersyjnych” propozycji, ponieważ kefir albo się lubi albo nie lubi. Nie zmienia to faktu, że po treningu, nawet jeśli za nim nie przepadamy, to idealna przekąska.

Pełnoziarnisty wrap z indykiem i awokado

Ta przekąska wymaga niestety trochę więcej przygotowań, dlatego warto poświęcić na to trochę czasu zanim zaczniemy nasz trening. Podczas intensywnych ćwiczeń nasz organizm traci energię, którą uzupełni bogaty w proteiny indyk, a pełnoziarniste wrapy zapobiegną późniejszemu podjadaniu.

Jogurt i świeże owoce

To jedna z najszybszych do przygotowania (i najsmaczniejszych) przekąsek po treningu. W końcu każdy wysiłek fizyczny sprawia, że robimy się głodni, więc nie chcemy spędzać godzin na przygotowywaniu posiłku. W tym przypadku wystarczy odrobina jogurtu naturalnego oraz sezonowe owoce (oczywiście z umiarem).

Łosoś

To jeden z tak zwanych „zdrowych” tłuszczy, ponieważ zawiera wiele cennych składników dla naszego organizmu. Po treningu możemy wedle uznania zjeść go w sałatce albo upieczonego.

 

 

 

autor: Paulina Kosim

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (4)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Polin
(Ocena: 5)
2017-06-16 22:04:18

Ja tam po treningu zazwyczaj pije koktajl białkowy i biorę iqgreen. TO hamuje mój apetyt i nie muszę się obżerać bo zazwyczaj trenuje wieczorem, a wiadomo, że na wieczór się nie należy objadać :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-18 23:10:56

marnujesz swoj czas ;p na g.wno reklamy, pierdzie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 09:24:17

o kurcze, normalny artyków, bez przewijania miliona stron żeby dowiedzieć się co i jak! dzięki ci Paulino Kosim

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 00:29:39

Łatwy sposób na dorobienie pieniędzy na wypełnianiu ankiet :) http://swpanel.pl/rejestracja?ref=184083

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1