Jakie są Twoje trzy słowa?

Avon zadaje to pytanie w nowej kampanii „Normalne, że ich dotykam”.
Jakie są Twoje trzy słowa?
Fot. Unsplash (Jan Kopriva)
05.10.2022

Okrągłe, miękkie, wrażliwe? Delikatne, kształtne, średniego rozmiaru? A może drobne, sterczące piłeczki? Jakie trzy słowa najlepiej opisują Twoje piersi? W najnowszej kampanii #NormalneZeIchDotykam (#NormalForMe), przygotowanej przez Avon na Miesiąc Świadomości Raka Piersi, marka zachęca kobiety z całego świata do poznawania swoich piersi i opisania ich w trzech słowach.

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” Avon kieruje uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, marka w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęca do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Zobacz także: Jeden gest, który ratuje życie i zdrowie

avonAvon zaprasza kobiety z całego świata do dzielenia się w social mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Przekaz kampanii jest jasny – gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

„Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi we współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na całym świecie. W tym czasie marka przekazała 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie . Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku marka prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii firma co roku organizuje akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory Avon dofinansował 58 tysięcy. badań, a tylko od 2020 roku przekazał na ten cel blisko 500 tysięcy. zł.

Zobacz także: Różowy październik: Jak wprowadzić zdrowe nawyki do swojego życia?

avonJak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji Avon zaprasza wszystkie osoby posiadające konto na Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.
Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.

Wesprzeć kobiety w ich trosce o zdrowie można odwiedzając stronę Avon i kupując cegiełkę – produkty z Różową Wstążką, z których całkowity zysk przekazywany jest na realizowanie kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki zebranym funduszom, Avon przekazuje rocznie. około. 500 tysięcy. zł na dofinansowanie badań USG piersi w „Gabinetach z Różową Wstążką” w całej Polsce. W tym roku odbędzie się już 15. edycja akcji. Zapisy ruszą 15 października, a lista gabinetów biorących udział w akcji będzie dostępna z początkiem miesiąca na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.

Mat. prasowe

Polecane wideo

85% ciała tej kobiety pokrywają tatuaże. Pierwszy zrobiła w wieku 14 lat
85% ciała tej kobiety pokrywają tatuaże. Pierwszy zrobiła w wieku 14 lat - zdjęcie 1
Komentarze (4)
Ocena: 4 / 5
gość (Ocena: 5) 11.10.2022 16:56
Czemu nie ma nic takiego z chujem 🤔 długi twardy sztywny czy szeroki giętki krótki ?
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 03.10.2022 12:17
Nie cierpię czuć dotyku na piersiach. A na sutkach to już w ogóle dalece niemiłe dla mnie uczucie. Dlatego noszę staniki puszap, by nie czuć niczego. Chłop ma zakaz dotykania, uszanował.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie