„Widzimy więcej” to coś więcej niż tylko hasło. To wyraźne i świadome patrzenie na świat, ale przede wszystkim dostrzeganie tego, co nas otacza. Takie spojrzenie prezentuje marka Muscat w najnowszej kampanii okularów dla dzieci.
Muscat poprzez akcję „Widzimy więcej” nakłania do refleksji. Zachęca do tego, aby w natłoku codziennych obowiązków zatrzymać się na chwilę, rozejrzeć i zobaczyć nie tylko to, co powierzchowne, ale przede wszystkim odkryć to, co tkwi głębiej. Muscat chce widzieć nie tylko obrazy, ale także emocje. A zmysł wzroku pozwala widzieć dobro - zarówno w innych jak i w sobie. Wygląd, pochodzenie ani hobby nie ma tu znaczenia, nie należy tylko patrzeć, skoro można widzieć, dlatego z Muscat #WidzimyWięcej.
W związku z tym, w ramach działań prezentujących najnowsze produkty w ofercie - okulary dla dzieci - marka zdecydowała się na realizację niecodziennej kampanii. Jej bohaterami są dzieci w wieku od 8 do 13 lat, prawdziwi wojownicy w walce o swoje zdrowie i normalne życie, oraz ich koledzy, którzy zawsze podadzą pomocną dłoń w potrzebie. To, co widać więcej na twarzach bohaterów sesji, to przede wszystkim energia, entuzjazm i ogromna siła. Co najważniejsze, trudności z jakimi mierzą się każdego dnia nie przysłoniły dziecięcej beztroski, radości z życia i czerpania z niego pełnymi garściami.
W sesji wzięły udział prawdziwe indywidualności. Przed obiektywem stanął Eryk, dla którego muzyka to wielka miłość, a pojęcie nudy nie istnieje w jego słowniku, bo oprócz muzyki uwielbia pływać i jeździć konno. Wojowniczka - Karolina, która swoją energią i licznymi zainteresowaniami mogłaby obdzielić sporą grupę osób. Jak twierdzi jej mama, Karolina to idealny kompan do doświadczania i poznawania życia, potrafi zaskoczyć szczerością i otwartością, ona potrafi pokazać nam coś więcej, spojrzeć na świat z zupełnie innej strony. A do tego jest oddanym kibicem skoków narciarskich i piłki nożnej. Natalia, której na sesji z łatwością przyszło wcielenie się w rolę modelki, jest fanką tańca, szczególnie zumby! Dawid zaskakuje dojrzałością, jest fanem fantastyki i gier komputerowych. Kacper wie wszystko na temat piłki nożnej, to aktywny kibic, który oprócz sportu zafascynowany jest światem programowania komputerowego. Podobnie jak Adaś, w którego życiu sport i gry komputerowe odgrywają bardzo ważną rolę.
Kampania połączona została z premierą kolekcji okularów dla dzieci - modelu Ellis, które dostępne są w showroomach stacjonarnych Muscat w siedmiu miastach w Polsce oraz na stronie www.muscat.pl. Okulary dla dzieci to nowość w ofercie marki.
Marka zdecydowała się przekazać 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z kolekcji dla najmłodszych na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Pieniądze będą przekazane na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci - wybór należał do rodziców. Akcja potrwa do końca marca.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez KAS KRYST, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.
O firmie Muscat
Muscat jest polskim brandem zajmującym się produkcją i dystrybucją ręcznie robionych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. Jako jeden z pierwszych producentów soczewek okularowych, wprowadził na rynek usługę Domowej Przymierzalni. Muscat to szeroki wybór różnorodnych wzorów i modeli dostępnych w sklepie online na www.muscat.pl oraz w showroomach stacjonarnych marki, zlokalizowanych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy i we Wrocławiu.