Cztery i pół tysiąca podpasek trafi do domów dziecka dzięki wspólnej akcji marki Your KAYA i Okresowej Koalicji. Firma zachęciła swoje klientki_tów do udziału w inicjatywie, w ramach której w ciągu 3 dni udało się zebrać aż 450 opakowań podpasek.
Zobacz również: Czas otworzyć oczy i zdjąć czerwoną opaskę. Okresowa Koalicja walczy z nieobecnością tematu miesiączki w przestrzeni publicznej
Podpaski trafią do podopiecznych Fundacji One Day, członka Okresowej Koalicji. Część produktów udało się przekazać już w tym tygodniu. Fundacja realizuje program #Usamodzielnieni, wspierając dzieci i młodzież z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Jednym z założeń programu jest budowanie pewności siebie u naszych wychowanków. Nie można o niej mówić, gdy dziewczynki zaczynają miesiączkować, a brakuje im środków menstruacyjnych dobrej jakości czy wiedzy na ten temat
- mówi Monika Krzyżanowska, założycielka Fundacji One Day, członka Okresowej Koalicji.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Your KAYA to polska marka oferująca produkty higieniczne dla kobiet – podpaski, tampony, wkładki czy kubeczki menstruacyjne. Podpaski, które trafią do domów dziecka, są biodegradowalne i wpisują się w założenia ekologicznej edukacji, której idee wspiera Koalicja.
Fot. Monika Krzyżanowska, Fundacja One Day (Okresowa Koalicja)
Jednocześnie firma została kolejnym po sieci sklepów Biedronka partnerem Okresowej Koalicji. Koalicja zrzesza 16 organizacji, które walczą z ubóstwem menstruacyjnym i przełamują tabu wokół naturalnego zjawiska, jakim jest miesiączka.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Materiały prasowe
Zobacz również: Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. W tej akcji każdy może wesprzeć osoby potrzebujące