Mięśnie Kegla – co musisz o nich wiedzieć?

Podpowiadamy też, jak możesz je wzmocnić.
Mięśnie Kegla – co musisz o nich wiedzieć?
fot. iStock
10.03.2021

Czy wiesz, że w łatwy, bezpieczny sposób możesz osiągać jeszcze wspanialsze orgazmy i zadbać o swoje zdrowie? Jeżeli nie słyszałaś jeszcze o mięśniach Kegla, czas to zmienić!

Mięśnie Kegla: gdzie są?

Zastanawia cię, gdzie są mięśnie Kegla? Zdradzi ci to ich inna nazwa: mięśnie dna miednicy. To dzięki nim możliwe staje się głębsze przeżywanie orgazmów. To również one są odpowiedzialne za powrót do formy po ciąży. Jak dbać o mięśnie Kegla? Ćwiczeniami! Nie potrzebujesz karnetu na siłownię ani drogiego sprzętu. Co więcej, nikt nie będzie wiedział, że właśnie pracujesz nad mięśniami Kegla.

Jak ćwiczyć? Najpierw zlokalizuj tę partię ciała! To właśnie mięśnie Kegla są odpowiedzialne za podtrzymywanie intymnych narządów. Jak je namierzyć? Najlepiej usiąść swobodnie i zaciskać oraz rozluźniać mięśnie dna miednicy. Napięcia dokonujemy w trakcie wdechu. Możemy również usiąść na dłoniach, spiąć brzuch i zakaszleć lub kichnąć. Jeżeli nie wyczuwamy ruchu mięśni, oznacza to, że musimy włożyć nieco więcej pracy w ich aktywację. Pomogą w tym wyjątkowe gadżety erotyczne: kulki gejszy!

Fot. n69.pl

Mięśnie Kegla: co to?

Praca nad obszarem dna miednicy to inwestycja na długie lata. Wzmacnianie mięśni Kegla efektów nie da tego samego dnia. Liczy się tu przede wszystkim systematyczność. Jak stwierdzić, czy to aktywność dla nas? Zalety pracy nad tą partią mięśni docenią zwłaszcza te kobiety, którym zależy na błyskawicznym powrocie do formy sprzed porodu. Mięśnie Kegla w ciąży ulegają niestety znacznemu osłabieniu. To one podtrzymują jak hamak wewnętrzne narządy oraz rozwijające się dziecko. I chociaż kulek gejszy nie wolno używać w tym wyjątkowym czasie, ćwiczenia oddechowe i napinające możemy wykonywać bez ograniczeń!

Efekty powinny przekonać również młodsze dziewczyny i dojrzałe kobiety. Jeżeli kiedykolwiek zdarzyło ci się popuszczenie moczu w trakcie śmiechu, kaszlu, tańca czy podskoków, to wyraźny sygnał do ćwiczeń mięśni Kegla. A orgazm? Te banalnie proste treningi sprawią również, że będziesz mocniej przeżywać miłosne uniesienia! Mięśnie dna miednicy odpowiedzialne są również za zaciskanie pochwy na członku w trakcie seksu. Rola mięśni Kegla podczas stosunku jest nieoceniona! Jeżeli zyskasz nad nimi kontrolę, będziesz mogła wpływać na stopień odczuwanej przyjemności. To co, kiedy zaczynasz treningi?

Fot. n69.pl

Mięśnie Kegla: jak je ćwiczyć?  

Jeśli znasz już odpowiedź na pytanie, co to są mięśnie Kegla, czas zająć się praktyką! Nie jesteś pewna, czy dobrze je zlokalizowałaś? Pomóż sobie kulkami gejszy dla początkujących: https://n69.pl/produkty-erotyczne-dla-kobiet/kulki-gejszy-do-cwiczen-miesni-kegla/kulki-gejszy-dla-poczatkujacych. Na start ćwiczeń polecamy wybór zestawu. Dzięki temu będziesz mogła zacząć od najlżejszego i najmniejszego gadżetu. Wielkość kulek zwiększamy wraz z rosnącym doświadczeniem. Liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo.

Zabawki od marki Feelztoys na pewno zwrócą twoją uwagę. W skład zestawu wchodzi aż sześć kulek w różnych odcieniach różu. Im ciemniejsza kulka, tym cięższa. Jak zaciskać mięśnie Kegla, żeby czerpać przyjemność z ćwiczeń? Dobrze wspomóc się lubrykantem na bazie wody. Dzięki temu zaaplikujemy zabawkę bez żadnego problemu, a mięśnie Kegla, anatomia ciała i grawitacja zrobią swoje! Delikatne drgania kulek sprawią, że obszar dna miednicy zostanie aktywowany i zmuszony do pracy!

Fot. n69.pl

Męskie mięsnie Kegla

Wiele kobiet może zaszokować fakt, że istnieją też mięśnie Kegla u mężczyzn. Czy istnieje zależność między tym obszarem a jakością współżycia? Jak najbardziej! Ćwiczenie mięśni Kegla u mężczyzny wpływa na wzmocnienie erekcji, siłę przeżywanego szczytowania, a nawet na kontrolę wytrysku!

Jak zaciskać mięśnie Kegla, żeby cieszyć się najlepszymi efektami? Najpierw trzeba odkryć ich położenie. Biegną aż od kości ogonowej do samego penisa. Oplatają podstawę członka i decydują o erekcji: dlatego też są bardzo proste do znalezienia.

Skoro znamy już odpowiedź na pytanie, czy mężczyźni mają mięśnie Kegla, możemy przejść do treningu! W trakcie wydechu napinamy wspomniany obszar i liczymy do pięciu. Następnie rozluźniamy się i bierzemy wdech. Takie serie ćwiczeń można wykonywać w każdej chwili i w każdym miejscu.

Męskie mięśnie Kegla da się stymulować jeszcze intensywniej. Z myślą o panach zaprojektowano specjalne wersje kulek gejszy, które aplikuje się doodbytniczo. W treningach pomagają również męskie korki analne, które stymulują prostatę. Nie możemy jednak przesadzać z długością ćwiczeń.

Fot. n69.pl

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze (9)
Ocena: 4.56 / 5
gość (Ocena: 5) 23.03.2021 10:02
Masz partnera a mimo to byłaś u ginekologa faceta to znaczy że jesteś ginekologiczną szparko dajką i jest was na świecie 9 %
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 12.03.2021 21:37
tylko i wyłącznie konsultacja z fizjoterapeutą uroginekologicznym. żadne kulki.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 11.03.2021 09:28
Powiem wam, że kupiłam sobie takie kulki, z jakiegoś silikonu czy czegoś już nie wiem ale podobno dobre jakościowe, i zawsze je myłam dokładnie A i tak nabawiłam się infekcji ich używając, już nie mam ochoty
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 10.03.2021 21:51
Gadżety dla deviantów.
zobacz odpowiedzi (2)
Malina (Ocena: 5) 10.03.2021 19:43
Fajne są te zabaweczki w dzisiejszych czasach, duży wybór, dobre jakościowo. Ja kupuję w sklepie intymnym, już od jakiegoś czasu. :) Warto sobie czasem pozwolić na taki gadżecik :)
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie