Ten zestaw ćwiczeń sprawi, że Twoja talia stanie się idealnie wyrzeźbiona i zmysłowa

Będziesz zachwycona efektami.
Ten zestaw ćwiczeń sprawi, że Twoja talia stanie się idealnie wyrzeźbiona i zmysłowa
Fot. Unsplash (R. Moreno)
29.10.2023

Nietrudno zgodzić się ze stwierdzeniem, że perfekcyjnie wymodelowana, a to tego bardzo wąska talia dodaje sylwetce mnóstwo zmysłowości. Zawsze robi niemałe wrażenie. To po prostu wielki wizualny atut i coś ultra kobiecego, co potrafi dodawać nam wielkiej pewności siebie. Jeśli marzy Ci się uzyskanie sensualnego efektu talii osy, jak najszybciej powinnaś wdrożyć w życie domowy trening. Warto dodać, że wszystkie ćwiczenie są relaksujące, a do tego bardzo proste w wykonaniu. 

Zobacz także: Trening pośladków, który potrafi zdziałać cuda. Zapewnia zmysłowy efekt push up

Relaksujące ćwiczenia, które zapewniają efekt zmysłowej talii os

Jeśli będziesz wykonywała ten zestaw ćwiczeń regularnie, błyskawicznie zauważysz fenomenalną zmianę. Twoja talia z każdym tygodniem będzie się wysmuklać. Stanie się również pięknie wymodelowana. Ponadto wykonywanie tego treningu świetnie wzmocni też Twoje plecy. 

1. Pionowe nożyce

Połóż się wygodnie na plecach macie do ćwiczeń. Ułóż ręce wzdłuż ciała. Unieś do góry nogi (nie za wysoko - kąt pomiędzy nogami a ziemią powinien mieć około 30 centymetrów). Zacznij przekładać nogi w trybie góra dół. Podnoś je na zmianę, a potem obniżaj. Zrób 2 serie ćwiczenia po 15 razy.

2. Russian twist

Piękne wcięcie w talii uzyskasz, jeśli kilka razy w tygodniu zaczniesz wykonywać tak zwane Russian twists. Usiądź na podłodze. Wyprostuj się. Mocno napnij mięśnie brzucha i potem delikatnie odchyl całą sylwetkę do tyłu. Unieś i zegnij nogi. Następnie zacznij wykonywać skręty tułowia. Podczas każdego skrętu dotykaj obiema dłońmi podłogi, a potem zmień stronę ruchu. Nogi przez cały czas powinny być uniesione. Wykonaj 3 serie po 7 razy.

3. Skrętoskłony

Przygotuj matę do ćwiczeń. Połóż się na niej, wsuwając ręce za głowę. Lekko odchyl łokcie. Następnie przyciągnij lewe kolano do prawego łokcia. Potem powtórz ruch, dotykając prawy kolanem lewego łokcia. Wykonaj ćwiczenie jeszcze 10 razy. Zrób 2 serie skrętoskłonów.

4. Poziome nożyce

Połóż się na macie do ćwiczeń. Postaraj się jak najmocniej napiąć mięśnie brzucha. Wyprostuj nogi. Zacznij nimi wykonywać ruchy przypominające cięcie nożyczkami. Wykonaj ćwiczenie 15 razy. W czasie każdego treningu rób 3 serie poziomych nożyc.

Zobacz także: Dlaczego ćwiczę miesiącami i nadal nie chudnę?

Polecane wideo

Ponadczasowa biżuteria w stylu old money. Zakochasz się w tych cudownych błyskotkach ♥
Ponadczasowa biżuteria w stylu old money. Zakochasz się w tych cudownych błyskotkach ♥ - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie