TikTokerzy pokochali „75 Soft Challenge”. Kilogramy i centymetry lecą bez wysiłku

Ich zdjęcia „przed” i „po” mówią same za siebie.
TikTokerzy pokochali „75 Soft Challenge”. Kilogramy i centymetry lecą bez wysiłku
Fot. Pinterest.com (pinterest.com/pin/48484133479294659 & pinterest.com/pin/9077636738820659)
21.04.2022

Dwa lata temu świat po raz pierwszy usłyszał o metodzie treningowej zwanej “75 Hard Challenge”. Została ona opracowana przez przedsiębiorcę i mówcę motywacyjnego Andy’ego Frisellę i miała na celu “zbudować wytrzymałość psychiczną i dyscyplinę”. 

Zobacz również: Trening 12-3-30 to nawet 13 kg mniej na wadze. Co kryje się za tymi liczbami?

75-dniowe wyzwanie szybko stało się hitem na TikToku, jednak wielu internautów, a także ekspertów jest zdania, że ta metoda jest zbyt wymagająca i może okazać się niebezpieczna dla zdrowia. Dlaczego? “75 Hard Challenge” zakłada ścisłe przestrzeganie diety, zero alkoholu, dwa 45-minutowe treningi dziennie (z czego jeden musi odbywać się na świeżym powietrzu, bez względu na warunki atmosferyczne), a także picie prawie 4 litrów wody dziennie. Ponadto należy każdego dnia czytać 10 stron inspirującej książki z gatunku literatury faktu, a także robić zdjęcie swojej sylwetki. 

Jeśli ty też jesteś zdania, że powyższe wytyczne to odrobinę za dużo, mamy dla ciebie nieco zmodyfikowaną i o wiele łatwiejszą wersję popularnego wyzwania. Obecnie na TikToku trenduje “75 Soft Challenge”. Zdaniem internautów bardziej przystępna odsłona tego planu treningowego zapewnia nie mniej spektakularne rezultaty.  

75 Soft Challenge. Sposób na odchudzanie z TikToka 

Nowa wersja planu treningowego została spopularyzowana przez trenera o pseudonimie @StephenGFitness. Filmik, w którym TikToker wyjaśnił zasady “75 Soft Challenge” został obejrzany już prawie pół miliona razy. 

@stephengfitness 75 soft let’s be having you #75soft #fitness #workout #75hard #fyp ♬ Deceptacon - LE TIGRE & Various Artists

W przeciwieństwie do oryginalnej metody, ta lżejsza składa się z czterech założeń. Brzmią one: 

  1. Odżywiaj się zdrowo, a na alkohol pozwalaj sobie tylko w sytuacjach towarzyskich. 
  2. Ćwicz przez 45 minut dziennie przez 75 dni. Jeden dzień w tygodniu poświęć na aktywną regenerację. 
  3. Pij 3 litry wody dziennie. 
  4. Każdego dnia czytaj 10 stron dowolnej książki. 

Prawda, że te wytyczne brzmią o wiele bardziej realistycznie i nie wydają się takie straszne? 

Materiały oznaczone hashtagiem #75soft na TikToku zostały obejrzane już prawie 50 mln razy, a internauci chwalą się swoimi metamorfozami. Parę z nich zobaczycie poniżej. 

@93orgia 75/75 DONE!!!! Can’t believe it! 17lb down but most importantly my mindset is better than ever. Merry Christmas 🥰❤️ #fyp #75soft #whatieatinaday #weightloss #75softresults #beforeandafter #progress ♬ Life Goes On - Oliver Tree

@highvibemari 75 Soft Results! I fell in love with working out and feeling stronger. So worth it! #75softchallenge #75softresults #75soft #fyp ♬ original sound - Lifestyle | Wellness | Fashion

@katekistler Day 50 of 75 soft! Wait for the results at the end! 😱 #75soft #day50 #weightloss #gettinghealthy #lifeisgooddance #20lbsdown ♬ Blinding Lights - Instrumental - The Weeknd

Wypróbujecie tę metodę walki z dodatkowymi kilogramami? 

Zobacz również: Codziennie przez pięć miesięcy robiła 10 tys. kroków. Teraz podzieliła się efektami

Polecane wideo

Tak sport i dieta zmieniają sylwetkę. Porównaj zdjęcia PRZED i PO!
Tak sport i dieta zmieniają sylwetkę. Porównaj zdjęcia PRZED i PO! - zdjęcie 1
Komentarze (3)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 22.04.2022 13:11
Ja jem normalnie, wszystko na co mam ochotę w MAŁYCH ILOŚCIACH. Dostosowanych do mojej wagi i wzrostu. Nie liczę obsesyjnie kalorii. Za to 5x w tygodniu trenuję siłowo + 2x interwałowo. I wystarczy. Mam 30 lat i nigdy nie wyglądałam lepiej (chociaż startowałam z typowego skinny fat).
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 21.04.2022 13:48
Po prostu, nie zrec, tylko jesc posilek mniej wiecej wielkosci naszej piesci, a do tego ruch. I tak powinna wygaldac nasza codziennosc.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 21.04.2022 12:12
Moim zdaniem każdy powinien dostosować dietę i ćwiczenia do siebie. Najważniejsze żeby nawadniać organizm, ja piję dwa litry cisowianki dziennie i oczywiście zachować deficyt kaloryczny
odpowiedz

Polecane dla Ciebie