3 bardzo skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch

I co najlepsze wykonasz je w domu!
3 bardzo skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch
fot. istock.com
24.02.2020

Marzysz o pięknie wyrzeźbionej, smukłej figurze? Osiągnięcie celu nie należy do najprostszych ale… jeśli wprowadzisz kilka podstawowych zasad dość szybko zobaczysz pierwsze efekty. Gwarancją sukcesu jest dieta oraz treningi. Dodatkowo warto w swojej codziennej rutynie zadbać o prawidłowe nawodnienie – przynajmniej 2 litry wody dziennie oraz wystarczającą ilość snu. Ostatnim elementem jest uzbrojenie się w cierpliwość i niepoddawania się w przypadku drobnych niepowodzeń.

Ćwiczenia na płaski brzuch

Te najbardziej efektywne wcale nie wymagają profesjonalnego sprzętu. Poniżej przedstawiamy wam nasze 3 ulubione, które w dość krótkim czasie dają zadowalające efekty. Wprowadź je do swojego planu treningowego na stałe. Na początek, każde ćwiczenie powtórz przez 30 sekund. Wykonaj przynajmniej 3 serie. Wraz z poprawą kondycji zwiększaj ilość powtórzeń i serii.

#1 V-UPY

W tym ćwiczeniu skup się przede wszystkim na odpowiednim ustawieniu ciała. Stabilizacja i kontrola wykonywanych ruchów to podstawa – tylko wtedy uzyskasz prawidłowy ruch mięśni brzucha na całej ich długości. Skup się na tym, żeby twoje plecy przylegały płasko do maty. Wyprostowane ręce ułóż za głową i jednym ruchem unieś je do góry równocześnie z nogami. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz. W trakcie ćwiczeń pamiętaj o oddechu. Wraz z uniesieniem rąk i nóg zrób wydech, wracają do pozycji wyjściowej wdech.fot. istock.com

fot. iStock.com

#2 BOCZNA DESKA

W tym ćwiczeniu powinnaś poczuć palenie w skośnych mięśniach brzucha. Tu również pamiętaj o prawidłowej postawie. Połóż się na boku, oprzyj się na zgiętej w łokciu, pod kątem prostym ręce. Zacznij wypychać biodra do góry. Pamiętaj o prostych plecach, trzymaniu ciała w jednej linii. W trakcie wykonywania ćwiczeń napnij mięśnie całego ciała. Staraj się, żeby zakres wykonywanego ruchu była jak największy. Wypychaj biodra jak najwyżej dasz radę i opuszczaj ale tak by nie dotykać biodrami maty, następnie zmień stronę. Wykonuj to ćwiczenie powoli i skupiaj się na prawidłowej postawie.

fot. istock.com

fot. iStock.com

Zobacz również: 8 sposobów na znalezienie choć chwili na trening w nawet najbardziej zajęte dni

#3 BIEG ALPEJSKI

To połączenie cardio i treningu siłowego. Świetne ćwiczenie, które w rewelacyjny sposób modeluje mięśnie brzucha. Przyjmij pozycję deski wysokiej (na dłoniach). Pamiętaj o prostych plecach, trzymaniu dłoni dokładnie pod ramionami i napięciu mięśni całego ciała. Zacznij wykonywać energiczny ruch – na przemian przyciągaj raz lewe, raz prawe kolano do klatki piersiowej.

fot. istock.com

fot. iStock.com

Polecane wideo

Blogerka plus size zdradziła, dlaczego nie ma zamiaru schudnąć. „Wolę być większa i zdrowa psychicznie”
Blogerka plus size zdradziła, dlaczego nie ma zamiaru schudnąć. „Wolę być większa i zdrowa psychicznie” - zdjęcie 1

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie