„Wymiotujący kot”. Brzmi paskudnie, ale to najlepsza metoda na... płaski brzuch

Przynosi fenomenalne rezultaty!
„Wymiotujący kot”. Brzmi paskudnie, ale to najlepsza metoda na... płaski brzuch
Fot. Pinterest.com (https://pl.pinterest.com/pin/531776668502060625//https://pl.pinterest.com/pin/823384744353586196/)
21.02.2020

Każdy, kto kiedykolwiek się odchudzał doskonale wie, że pozbycie się tzw. oponki na brzuchu to wyjątkowo trudne zadanie. Tłuszcz zgromadzony w okolicach talii jest szczególnie uparty i z jakiegoś powodu wyjątkowo trudno go spalić, mimo ćwiczeń i diety. Zwłaszcza jeżeli magazynowaliśmy go latami nie powinniśmy się nastawiać na to, że pozbędziemy się go zaledwie po paru treningach. 

Zobacz również: Zrezygnowała z siłowni i zaczęła „ćwiczyć” w inny sposób. Jej chłopak jest wniebowzięty

Można jednak zdecydowanie przyspieszyć spalanie tłuszczu z okolic brzucha oraz sprawić, że mięśnie w tym rejonie staną się mocniejsze oraz bardziej zarysowane. Zapewnia to metoda zwanacat vomit, czyli... “wymiotujący kot”. Brzmi dziwacznie i obrzydliwie? Owszem, ale osoby, które ją wypróbowały przysięgają, że zapewnia ona spektakularne rezultaty. “Cat vomit” to autorski sposób na płaski brzuch opracowany przez Tima Ferrisaamerykańskiego autora książki “The 4-Hour Body”. Nazwa ćwiczenia wzięła się z tego, że gdy partnerka Farrisa po raz pierwszy zobaczyła, jak mężczyzna je wykonuje powiedziała mu, że wygląda jak “wymiotujący kot”. Ewidentnie to określenie się przyjęło. 

Na czym polega ćwiczenie à la wymiotujący kot? To rodzaj treningu, który angażuje mięśnie głębokie brzucha, a konkretnie mięśnie poprzeczne. Jeśli kiedykolwiek zdarzyło ci się śmiać się do tego stopnia, że aż rozbolał cię brzuch, na pewno wiesz, o które mięśnie chodzi. Jak wykonać ćwiczenie “cat vomit”? 

  1. Przejdź do pozycji na czworaka i utrzymaj proste plecy.  
  2. Weź głęboki wydech, a następnie napnij z całej siły mięśnie brzucha, tak jakbyś chciała wciągnąć do środka pępek. 
  3. Utrzymaj tę pozycję przez 8-12 sekund, nie oddychając. 
  4. Weź głęboki wdech przez nos. 
  5. Powtórz ćwiczenie 10 razy.  
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stepz Fitness Parkinson 24/7 (@stepzfitnessparkinson) on

Zarówno Tim Ferris jak i osoby, które wypróbowały tę technikę zapewniają, że przynosi ona rewelacyjne rezultaty. Jest jednak pewien haczyk. Aby móc pochwalić się płaskim brzuchem nie należy zapominać o właściwej diecie. Tylko wtedy wykonywanie ćwiczenia “wymiotującego kota” nie pójdzie na marne. 

Słyszeliście kiedyś o takim sposobie na płaski brzuch? Wypróbujecie go? 

Zobacz również: 5 porannych nawyków, które w mgnieniu oka zapewnią Ci płaski brzuch

Polecane wideo

Faceci twierdzą, że ta dziewczyna ma idealny brzuch. Poznajcie śliczną Hilde
Faceci twierdzą, że ta dziewczyna ma idealny brzuch. Poznajcie śliczną Hilde - zdjęcie 1

Komentarze (2)

Ocena: 5 / 5
Jola (Ocena: 5) 26.03.2020 21:17
Ćwiczenia oraz dieta to najważniejsze metody na płaski brzuch. Ja oprócz tego ostatnio zaczęłam korzystać z Endermologii. Dzięki niej ciało jest ujędrnione a oporny tłuszcz zostaje zniwelowany. Zabieg polecili mi Klinice Urody Bonjour w Gliwicach i u nich zdecydowałam się go wykonać. Uważam, ze warto skorzystać z tej metody. U mnie efekty są mocno widoczne.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 21.02.2020 12:36
niezłe, wypróbuję haha
odpowiedz

Polecane dla Ciebie