Zbyt gorąco na siłownię? Oto 5 prostych ćwiczeń, które możesz wykonywać podczas codziennych czynności

Są lekkie, ale naprawdę działają.
Zbyt gorąco na siłownię? Oto 5 prostych ćwiczeń, które możesz wykonywać podczas codziennych czynności
fot. unsplash
12.06.2019

Lato to okres, w którym odsłaniamy najwięcej ciała, dlatego chcemy utrzymać je w jak najlepszej kondycji. Wysokie temperatury niekiedy utrudniają bieganie, a wyjście na siłownię staje się katorgą. Na szczęście istnieją lekkie ćwiczenia, które angażują Twoje ciało przez cały dzień, gdziekolwiek jesteś. Może nie spalisz z nimi mnóstwa kalorii, ale utrzymasz ciało i mięśnie w ruchu, co zdecydowanie dobrze wpływa na sylwetkę i samopoczucie. 

Zobacz też: Barre Fitness to sekret figury Aniołków Victoria's Secret

5 lekkich ćwiczeń, które pobudzą Twoje ciałofot. unsplash

Ćwiczenia na nogi

Nogi są jedną z najczęściej pomijanych partii ciała, jeżeli chodzi o ćwiczenia. Wykorzystaj poranne i wieczorne mycie zębów na pracę nad swoimi nogami. Najprostsze, ale bardzo efektywne ćwiczenie to wspięcia na palce. Zacznij od wspięć obu nóg, a następnie naprzemiennie na jedną nogę.

Ćwiczenia na pośladki

Możesz wykonywać je podczas pracy albo stojąc w kolejce w sklepie. Tutaj proponujemy spięcia pośladków w różnych konfiguracjach, zarówno naprzemiennie jak i oba jednocześnie. Możesz też przetrzymać ściśnięte pośladki przed kilka sekund i puścić. Wykonuj takie ćwiczenie kilka razy dziennie, a będziesz czuła ich pracę.

Ćwiczenia na brzuch

Pracujesz w biurze przed komputerem? Nie szkodzi! Te ćwiczenia na brzuch są najprostsze, a jednocześnie skuteczne, wzmacniają mięśnie brzucha i ujędrniają. Wystarczy, że rytmicznie i naprzemiennie będziesz mocno spinać, a następnie rozluźniać brzuch. Jeśli się przyłożysz, naprawdę możesz poczuć pracę mięśni.

Ćwiczenia na uda

Do wykonania tego ćwiczenia będziesz potrzebowała butelki albo kubka. Siedząc przy biurku, umieść butelkę między kolanami i ściskaj przez 3 sekundy, rozluźnij i powtarzaj tak kilkanaście razy. Takie ćwiczenia poprawiają wewnętrzną strukturę ud oraz poprawiają elastyczność kroku biegowego.

Rozciąganie na krześle

Siedząc na krześle załóż nogę na nogę, tak, żeby kostka jednej stykała się z kolanem drugiej. Przeciwną ręką przyciągnij kolano będące na górze, a w momencie, gdy poczujesz rozciąganie mięśni pośladkowych, wytrzymaj w tej pozycji minutę. 

Zobacz też: Chcesz mieć szczupłe nogi? To jedno ćwiczenie wyszczupli je w ekspresowym tempie

Jeszcze niedawno wyglądała tak. Dziś można ją pomylić z Chodakowską
Jeszcze niedawno wyglądała tak. Dziś można ją pomylić z Chodakowską - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie