6 ćwiczeń na boskie ciało

Będziesz miała figurę lepszą niż modelki!
6 ćwiczeń na boskie ciało
Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/niykeeheaton/)
31.05.2018

Jeżeli spędzasz godziny na przeglądaniu smukłych ciał gwiazd w kolorowych magazynach lub z zazdrością zaglądasz na profile różnych chudych ślicznotek na Instagramie, mamy dla ciebie jedną radę: przestań to robić. Czas zmarnowany na takie bezsensowne i wpędzające w kompleksy zajęcia można spożytkować dużo lepiej. Mamy oczywiście na myśli uprawianie sportu.

Tyle kosztuje trening u Lewandowskej. Znamy cennik

Nie musisz jednak zapisywać się na siłownię czy kupować drogiego karnetu na fitness. Wystarczy, że w zaciszu własnego domu wykonasz 6 prostych ćwiczeń. Rób je codziennie, rano lub wieczorem – wtedy, kiedy masz na nie czas. Na początkowym etapie wykonuj 3 serie po 10 powtórzeń. Kiedy po kilku dniach dojdziesz do wprawy, stopniowo zwiększaj ich ilość. Twój cel to 3 serie po 30 powtórzeń.

Ćwiczenia wbrew pozorom nie zajmą ci dużo czasu, ale na efekty nie będziesz musiała długo czekać. Wszystko jest w Twoich rękach. Niedługo możesz mieć boskie ciało!

Gotowa na nasze letnie wyzwanie? Startujemy!

Przysiad w rozkroku

Ćwiczenie to rewelacyjnie rzeźbi uda i pośladki. Ważne, byś podczas jego wykonywania oddychała równo i miała napięty brzuch oraz pupę (im bardziej je napinasz, tym szybciej stają się jędrne).Stań w rozkroku, stopy skieruj pod delikatnym kątem na zewnątrz. Wykonaj przysiad do wysokości kolan.

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń

ćwiczenia na ciało

Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/niykeeheaton/)

Rzeźbienie ramion

Ćwiczenie wyłącznie problematycznych partii, takich jak brzuch, uda czy pośladki, to poważny błąd. Trening powinien obejmować całe ciało, tak by było wyrzeźbione równomiernie.Powyższe ćwiczenie pomoże ci pozbyć się nieestetycznych fałdek skóry z ramion, a także subtelnie uwypukli mięśnie rąk i pleców.

Stań w rozkroku, jedną nogę delikatnie ugnij, druga powinna być napięta, wyprostowana i tworzyć równą linię wraz z plecami. Weź do ręki hantle (a jeśli nie masz, doskonale sprawdzi się zwykła butelka wody). Rób powolne wymachy w tył, starając się napiąć mięśnie ramion.

Początkowo: 3 serie / 5 powtórzeń (na każdą rękę osobno)

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 20 powtórzeń (na każdą rękę osobno)

ćwiczenia na ciało

Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/niykeeheaton/)

Napinanie

Jeżeli marzysz o jędrnej, uniesionej, smukłej i seksownej pupie, to ćwiczenie pomoże ci to osiągnąć.Połóż się na plecach. Ręce ułóż wzdłuż tułowia. Lekko rozchyl nogi i unieś pośladki. Zaciśnij je mocno.

Początkowo: 3 serie / 30 sekund

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 60 sekund

Deska

Płaski brzuch? Dzięki temu ćwiczeniu będziesz taki miała. Ułóż swoje ciało w takiej pozycji jak na zdjęciu, mocno podeprzyj się łokciami, napnij brzuch maksymalnie i wytrzymaj 30 sekund. Po kilku dniach możesz dodatkowo utrudnić sobie pracę, unosząc jedną z rąk.

Początkowo: 3 serie / 30 sekund

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 60 sekund

ćwiczenia na ciało

Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/niykeeheaton/)

Smukle łydki

Ćwiczenie na stepie rewelacyjnie rzeźbi pośladki, uda i łydki. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na zakup profesjonalnego sprzętu, wystarczy, że zwiążesz ze sobą kilkanaście starych magazynów o tej samej wielkości. Oprzyj je o brzeg kanapy tak, by nie ślizgały się po dywanie i do dzieła!

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń (na każdą nogę)

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń (na każdą nogę)

Brzuszki

Warto je robić, ale prawidłowo. Unoszenie tułowia niemal do kolan i ponowne opadanie może mocno nadwyrężyć nasz kręgosłup. Lepiej robić brzuszki w mniej inwazyjny sposób, tzn. korpus ciała mieć niemal przylepiony do podłoża, a unosić jedynie delikatnie głowę i barki.

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń

 

Polecane wideo

Komentarze (4)

Ocena: 4.25 / 5
Ja nie mogę (Ocena: 2) 31.05.2018 22:51
Nie dość, że mało odkrywcze to na dodatek ewidentnie teksty został skądś skopiowany. I żadna z "redaktorek" go chyba nawet nie przeczytała. Może wtedy wyłapałyby w tekście "Ułóż swoje ciało w takiej pozycji jak na zdjęciu", tylko, że na zdjęciu jest coś innego.
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 31.05.2018 12:58
Tak strasznie odkrywcze, że d... boli
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 31.05.2018 12:52
Co sie robi ma łydki? Wiąże sie magazyny i voila?!
odpowiedz

Polecane dla Ciebie