Ćwiczenia na płaski brzuch

Najważniejsza jest systematyczność, to połowa sukcesu. Drugie pół to zaangażowanie i ciężka praca. Ćwiczenia plus harmonogram pracy.
Ćwiczenia na płaski brzuch
25.06.2008

Idealna figura to marzenie każdej kobiety, każda ma jednak inny cel w swoim dążeniu do ideału. Większość pragnie płaskiego brzucha. Aby osiągnąć pierwsze efekty, czeka nas ciężka praca, ale warto. Płaski brzuch w połączeniu z fajnym kostiumem będzie twoim atutem na plaży.

Ćwiczenia na płaski brzuch:

  1. Nożyce – wykonujemy je, leżąc na plecach, ręce powinny spoczywać swobodnie, ułożone wzdłuż ciała. Ćwiczenie polega na wymachiwaniu nogami, 10-15 cm nad ziemią. W zestawie mamy 2 rodzaje nożyc:
  • nożyce pionowe - wymachujemy obiema nogami równocześnie w górę i w dół, bez dotykania ziemi.
  • nożyce poziome - obie nogi są uniesione w powietrzu, wymachujemy na przemian w prawo i w lewo, tak by nogi krzyżowały się w kostkach. Nogi powinny być na zmianę - raz jedna, raz druga - w górze.

2. Brzuszki – polegają na podnoszeniu tułowia od leżenia do siadu prostego, można je wykonywać na prostych bądź ugiętych nogach:

  • zwykłe brzuszki – nogi i tułów powinny stworzyć kąt prosty.
  • brzuszki skośne – podnosimy się tak, by prawym łokciem dotknąć ziemi, prawym kolana, a potem na odwrót.

3. Scyzoryki – polegają na szybkim przyciąganiu do siebie nóg ugiętych w kolanach i tułowia, na zasadzie złożenia się razem. Następnie rozkładamy nogi i tułów, ale tak, by nie dotykały ziemi, po czym ponownie je składamy. Serie powinny być wykonywane szybko, unikajmy przerw między nimi, aby maksymalnie zmęczyć organizm (liczba serii i powtórzeń w harmonogramie).

4. Wyrzuty nóg – powinnyśmy się położyć na plecach, a potem podnieść ciało na stopach i barkach, dla ułatwienia możemy podłożyć splecione ręce pod głowę. Jedną nogę prostujemy i powoli podnosimy do góry, a następnie, gdy jest prosta, równoległa do drugiej, uginamy ją w kolanie i przyciągamy do klatki piersiowej. Nogami ćwiczymy na zmianę, liczba powtórzeń w harmonogramie.

5. Ćwiczenia w podporze tyłem - siedzimy na pośladkach i podpieramy się z tyłu na wyprostowanych rękach. Rozpoczynamy z ugiętymi nogami, opartymi blisko pośladków. Aby zwiększyć wydajność, będziemy ćwiczyć na dwa sposoby:

  • wyrzucamy wyprostowane nogi w przód, ale tak, by nie dotknęły ziemi, następnie uginamy je i przyciągamy kolanami do klatki piersiowej.
  • wyrzucamy wyprostowane nogi w przód, jednak tak, by nie dotknęły ziemi, następnie rozciągamy je maksymalnie na boki i przyciągamy do siebie.

Sprawdź też video z ćwiczeniami na płaski w dziale Papilot TV.

Polecane wideo

Komentarze (74)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 23.08.2012 14:59
Na płaski brzuszek polecam proste ale i skuteczne ćwiczenia: nożyce, brzuszki skośne i brzuszki z rozchyleniem nóg. Jeśli chcecie również pozbyć się fałdek z okolic brzucha i paru kg polecam również suplement African Mango, który osobiście przetestowałam :))) warto o nim poczytać i sprawdzić czy jest właśnie dla nas
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 29.05.2012 17:27
jak to cw. 5 wykonywac ?
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 01.02.2012 15:50
i przez ile sie robi te cwiczenia ?
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 30.10.2010 17:31
Ja polecam ... hyyyy ? Kiedyś gdy oglądałam TV to właśnie robilam se te nożyce i miałam dość lepszy brzuszek niż mam teraz ... A i obowiązkowo herbata zielona ... i sprawdza się też activia - jest pyszna . Być bardziej aktywnym na siłowni czy w-f . I nie potrzebujemy tych diet , bo przecież każda z nas ma inne zachcianki żywieniowe bo np. nie lubi pomidorów czy mięsa ... Co zrobić gdy w szkole i poza nią strasznie objadam się słodyczami ? i nie moge przestać ...
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 05.12.2009 09:37
ja mam 13 lat. wymiary 93-60-96 . brzuch jest nie taki zly, bo tańczyłam 2 lata . bardzo sie do tego przykladalam, ale mam inne problemy . mam bardzo umieśnione i dość masywne nogi... i jeszcze duży tyłek. co zrobic zeby to troche zrzucic?;/
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie