Boskie ciało od zaraz!

Codziennie wykonuj 6 ćwiczeń. Będziesz miała figurę lepszą niż modelki!
Boskie ciało od zaraz!
Fot. instagram.com/p/xxMhSsKdBK/?modal=true
12.03.2015

Jeżeli spędzasz godziny na przeglądaniu smukłych ciał gwiazd w kolorowych magazynach lub z zazdrością zaglądasz na profile różnych chudych ślicznotek na Instagramie, mamy dla ciebie jedną radę: przestań to robić. Czas zmarnowany na takie bezsensowne i wpędzające w kompleksy zajęcia można spożytkować dużo lepiej. Mamy oczywiście na myśli uprawianie sportu.

Nie musisz jednak zapisywać się na siłownię czy kupować drogiego karnetu na fitness. Wystarczy, że w zaciszu własnego domu wykonasz 6 prostych ćwiczeń. Rób je codziennie, rano lub wieczorem – wtedy, kiedy masz na nie czas. Na początkowym etapie wykonuj 3 serie po 10 powtórzeń. Kiedy po kilku dniach dojdziesz do wprawy, stopniowo zwiększaj ich ilość. Twój cel to 3 serie po 30 powtórzeń.

Ćwiczenia wbrew pozorom nie zajmą ci dużo czasu, ale na efekty nie będziesz musiała długo czekać. Wszystko jest w Twoich rękach. Niedługo możesz mieć boskie ciało!

Gotowa na nasze wiosenne wyzwanie? Startujemy!

ćwiczenia

Fot. shape.com

Przysiad w rozkroku

Ćwiczenie to rewelacyjnie rzeźbi uda i pośladki. Ważne, byś podczas jego wykonywania oddychała równo i miała napięty brzuch oraz pupę (im bardziej je napinasz, tym szybciej stają się jędrne).Stań w rozkroku, stopy skieruj pod delikatnym kątem na zewnątrz. Wykonaj przysiad do wysokości kolan.

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń

ćwiczenia

Fot. shape.com

Rzeźbienie ramion

Ćwiczenie wyłącznie problematycznych partii, takich jak brzuch, uda czy pośladki, to poważny błąd. Trening powinien obejmować całe ciało, tak by było wyrzeźbione równomiernie.Powyższe ćwiczenie pomoże ci pozbyć się nieestetycznych fałdek skóry z ramion, a także subtelnie uwypukli mięśnie rąk i pleców.

Stań w rozkroku, jedną nogę delikatnie ugnij, druga powinna być napięta, wyprostowana i tworzyć równą linię wraz z plecami. Weź do ręki hantle (a jeśli nie masz, doskonale sprawdzi się zwykła butelka wody). Rób powolne wymachy w tył, starając się napiąć mięśnie ramion.

Początkowo: 3 serie / 5 powtórzeń (na każdą rękę osobno)

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 20 powtórzeń (na każdą rękę osobno)

ćwiczenia

Fot. shape.com

Napinanie

Jeżeli marzysz o jędrnej, uniesionej, smukłej i seksownej pupie, to ćwiczenie pomoże ci to osiągnąć.Połóż się na plecach. Ręce ułóż wzdłuż tułowia. Lekko rozchyl nogi i unieś pośladki. Zaciśnij je mocno.

Początkowo: 3 serie / 30 sekund

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 60 sekund

ćwiczenia

Fot. shape.com

Deska

Płaski brzuch? Dzięki temu ćwiczeniu będziesz taki miała. Ułóż swoje ciało w takiej pozycji jak na zdjęciu, mocno podeprzyj się łokciami, napnij brzuch maksymalnie i wytrzymaj 30 sekund. Po kilku dniach możesz dodatkowo utrudnić sobie pracę, unosząc jedną z rąk.

Początkowo: 3 serie / 30 sekund

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 60 sekund

ćwiczenia

Fot. shape.com

Smukle łydki

Ćwiczenie na stepie rewelacyjnie rzeźbi pośladki, uda i łydki. Jeżeli nie możesz pozwolić sobie na zakup profesjonalnego sprzętu, wystarczy, że zwiążesz ze sobą kilkanaście starych magazynów o tej samej wielkości. Oprzyj je o brzeg kanapy tak, by nie ślizgały się po dywanie i do dzieła!

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń (na każdą nogę)

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń (na każdą nogę)

ćwiczenia

Brzuszki

Warto je robić, ale prawidłowo. Unoszenie tułowia niemal do kolan i ponowne opadanie może mocno nadwyrężyć nasz kręgosłup. Lepiej robić brzuszki w mniej inwazyjny sposób, tzn. korpus ciała mieć niemal przylepiony do podłoża, a unosić jedynie delikatnie głowę i barki.

Początkowo: 3 serie / 10 powtórzeń

Na zaawansowanym etapie: 3 serie / 30 powtórzeń

 

Polecane wideo

Komentarze (16)

Ocena: 4.31 / 5
Anonim (Ocena: 5) 13.03.2015 19:31
A ja polecam Fitness Blender na youtubie. Świetne ćwiczenia. Zaczęłam na początku stycznia - nie zależało mi na tym, żeby schudnąć, bo jestem naturalnym chudzielcem, ale wyrzeźbić się. I po dwóch miesiącach miałam już kaloryfer ;)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 13.03.2015 12:21
boskie ciało od zaraz z tymi 6 ćwiczeniami...OCZYWIŚCIE zapomnieli napisać o hektolitrach potu przy areobach i zdrowej diecie
odpowiedz
mamamamamama :) (Ocena: 5) 12.03.2015 20:42
Dziewczyny, te ćwiczenia są bardziej wspomagające rzeźbienie ciała, a nie są wszystkim. :) Ja zaczęłam biegać i chyba dodam sobie te ćwiczenia jeszcze. :)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 12.03.2015 18:03
już mam boskie ciało. takie geny. No hejtujcie mnie, kaszaloty :D
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 12.03.2015 11:32
Wole ćwiczyć z Anielą z Sióstr Fitdevangel :)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie