Chcesz mieć figurę modelki? Tych ćwiczeń NIE WYKONUJ! (Przynoszą więcej szkody niż pożytku)

Zobacz najbardziej nieefektywne ćwiczenia, które absolutnie nie pomagają w schudnięciu.
Chcesz mieć figurę modelki? Tych ćwiczeń NIE WYKONUJ! (Przynoszą więcej szkody niż pożytku)
23.01.2015

Dla każdej z nas idealna figura oznacza coś innego. Te dziewczyny, które mają płaski brzuch, ale borykają się z cellulitem na udach, marzą oczywiście o smukłych nogach. Te, które są filigranowe i szczupłe, wolałyby być nieco bardziej ujędrnione. I tak w nieskończoność…

Jednak bez względu na to, czy do aktywności fizycznej popchnęła cię chęć walki z własnymi kompleksami, czy zwykła potrzeba ruchu, powinnaś poznać 6 najmniej efektywnych ćwiczeń.

Wykonywanie ich nie ma najmniejszego sensu, ponieważ nie przybliżą cię do wymarzonej sylwetki nawet o krok. Wręcz przeciwnie – jeśli będą niewłaściwie robione, narażą cię na kłopoty zdrowotne.

Poznaj 6 wrogów pięknej figury!

fitness

Brzuszki

Warto je robić, ale prawidłowo. Unoszenie tułowia niemal do kolan i ponowne opadanie może mocno nadwyrężyć nasz kręgosłup. Lepiej robić brzuszki w mniej inwazyjny sposób, tzn. korpus ciała mieć niemal przylepiony do podłoża, a unosić jedynie delikatnie głowę i barki.

fitness

Tzw. Superman

Nazwa tego ćwiczenia wzięła się stąd, że podczas jego wykonywania wyglądamy tak, jak lecący superbohater. Ten rodzaj aktywności fizycznej warto jednak sobie całkowicie odpuścić. Nasze plecy dzięki temu nie będą narażone na bolesne dolegliwości.

fitness

Podnoszenie ciężarów

Coraz więcej kobiet podnosi na siłowni ciężary. Zbyt duże obciążenia mogą nam jednak zrujnować kręgosłup.

fitness

Wyciąg na barki

Mężczyźni, którzy wykonują to ćwiczenie na siłowni, wyglądają imponująco. Nie powinnaś jednak iść w ich ślady, jeśli nie wiesz, jak robić to ćwiczenie poprawnie. Poza tym twoje ramiona nie są na tyle silne, by porywać się na taką maszynę. Możesz narazić się na uraz górnych partii ciała.

fitness

Ćwiczenia na triceps

Nieprawidłowe wymachiwanie ciężarkami w górę i w dół na pewno nie sprawi, że wyrzeźbisz sobie ramiona. Choć ćwiczenie wygląda na mało inwazyjne, może wyrządzić twoim barkom sporo krzywdy. Najlepiej zapytaj trenera personalnego, jak wykonywać je poprawnie.

fitness

Motylek

Mogłoby się wydawać, że przyciągając i odpychając od siebie ręce, w których trzymamy ciężarki, pracujemy nad klatką piersiową. Tak naprawdę siła grawitacji, która ciągnie nasze kończyny w dół, sprawia, że mocno nadwyrężamy barki.

Komentarze (33)

Ocena: 3.06 / 5
anonim (Ocena: 5) 26.01.2015 12:06
Raz na jakiś czas wchodzę na Waszą stronę żeby zobaczyć głównie wątki modowe.... Dzięki temu artykułowi więcej tego nie zrobię. Was powinno się zbanować za robienie ludziom wody z mózgu.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 1) 24.01.2015 13:30
CO TO ZA GÓ*NIANY ARTYKUŁ?!?!?!
odpowiedz
Anonim (Ocena: 1) 24.01.2015 13:27
tak zeby podnosic ciezary to trzeba najpierw to umiec wyprostowac plecy (np do martwego) a nie na garba. pewnie najlepiej jak nic nie bedziemy ze soba robic
odpowiedz
xyv (Ocena: 1) 24.01.2015 13:25
Boże, co za głupoty. Najlepiej się głodzić i czekać aż pozbędziemy się mięśni a zamiast tylka zostanie obwisła skóra. Większych idiotyzmów nie czytałam i mam nadzieję, że nikt nie weźmie poważnie tego artykułu
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 24.01.2015 13:25
Autor artykułu najwidoczniej jest totalnym laikiem jesli chodzi o sport i rzeźbienie sylwetki :)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo