„Różowy Październik” to polska nazwa ogólnoświatowej akcji „Breat Awareness Month”, czyli miesiąca świadomości raka piersi. W ramach tej inicjatywy organizacje non-profit, a także wiele marek, i celebrytów podejmuje działania, których celem jest edukacja kobiet na temat. Nie inaczej jest w tym roku w przypadku marki Guess, która już po raz siódmy aktywnie wspiera działania organizacji non-profit o nazwie Get in Touch.
Każdego roku marka przygotowuje specjalny model zegarka, którego premiera ma miejsce w październiku – miesiącu walki z rakiem piersi. Niezmiennym motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy, czyli barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat nowotworów. Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka została zaproszona Prezes Fundacji Get In Touch, Betsy Nilan. Razem z projektantami amerykańskiego domu mody stworzyła niezwykle kobiecy, przyciągający wzrok czasomierz.
Fot. materiały prasowe
Koperta ze stali szlachetnej została okraszona eleganckim zestawem różowych kryształów, które tworzą ramę dla pastelowej tarczy zegarka. Na tarczy widnieje Daisy Wheel, czyli Koło Stokrotki – autorskie rozwiązanie stworzone przez Get In Touch. (Daisy Wheel to stworzony w 2004 roku zestaw informacji umożliwiający przeprowadzenie samodzielnego badania piersi.) Elementem nadającym całości sportowego stylu jest biały silikonowy pasek. Całość została zamknięta w pięknym różowym brokatowym pudełku. Jak co roku, marka Guess część dochodu ze sprzedaży tego wyjątkowego zegarka przekaże na działalność fundacji Get In Touch.
Zegarek można kupić w wybranych salonach i w sklepie online sieci Time Trend oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI w cenie 499 zł.
Zadaniem organizacji jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi. W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie problemu, a tym samym podjęcie skutecznej walki o zdrowie. Get in Touch nieprzerwanie szerzy działania z zakresu informowania kobiet w tym temacie i skutecznie przyczynia się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i jednocześnie wyleczonych chorób.
Członkami organizacji są pasjonaci, specjaliści skupiający się na globalnej edukacji kobiet w zakresie dbania o piersi i wczesnego rozpoznawania niepokojących sygnałów. Pomóc w tym ma wspomniane wcześniej Koło Stokrotki. Zaprezentowano je ponad milionowi uczniów w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 34 innych krajach na całym świecie. Jednak członkowie organizacji mieli poczucie, że muszą dotrzeć do znacznie szerszego grona. Dlatego od czerwca 2019 roku Daisy Wheel jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej Daisy Wheel.
Artykuł sponsorowany