W jednym z podwarszawskich barów prawdopodobnie serwowano potrawy z... PSIEGO MIĘSA!

28 Marca 2018

Na terenie placówki znaleziono wycieńczone psy.

psie mięso

Kuchnia zagraniczna jest w Polsce bardzo popularna. Lubimy zwłaszcza chińskie i arabskie specjały. W dużych miastach knajp z tymi przysmakami jest zatrzęsienie. Nic dziwnego, niektórzy zamiast gotować obiad w domu wolą iść do Chińczyka na kurczaka w sosie curry. Z kolei  w nocy, po powrocie z imprezy, zachodzą na kebaba.

Minusem goszczenia się w takich przybytkach jest jednak wielka niewiadoma. Trudno bowiem powiedzieć, co znajduje się w potrawie, którą spożywamy. Krąży wiele opowieści o przygotowywaniu jedzenia z mięsa psów i kotów przez Chińczyków oraz o pluciu i dodawaniu męskiego nasienia do potraw arabskich serwowanych Europejczykom.

Ostatnio okazało się, że w tych doniesieniach może być trochę prawdy. Na celowniku znalazła się jedna z podwarszawskich knajp, która słynęła z potraw oriantalnych. Na jej posesji odnaleziono psy, przebywające w okropnych warunkach. Bulwersującego odkrycia dokonali aktywiści z Animal Rescue Polska. Wszystko wskazuje na to, że zwierząta zabijano, a z ich mięsa przyrządzano jedzenie.

O sprawie zaalarmowali okoliczni mieszkańcy. Słyszeli oni dochodzące z budynku dźwięki i widzieli mięso. „Do interwencji wezwała nas policja. Powodem było wiszące nad budką mięso i doniesienie sąsiadów” – portal pikio.pl podaje wypowiedź Dawida Fabjańskiego z Animal Rescue Polska.

Bar jest prowadzony przez Chińczyków. Na jego zapleczu przetrzmywali oni psy. Osoby, które je znalazły, doniosły, że jedno zwierzę było martwe, a drugie na skraju wycieńczenia, informuje pikio.pl.

Sprawą zajmuje się sanepid i lekarz weterynarii. Zbadane zostanie mięso wiszące nad budką oraz znajdujące się w lokalu. Wtedy dowiemy się, czy to psie mięso. Niestety wszystko na to wskazuje.

Jak na razie właściciele lokalu otrzymali karę pieniężną w wysokości 1000 zł.

A Wy jadacie w takich miejscach?

Zobacz także: Tego nie może zabraknąć na Twoim stole wielkanocnym: MAZUREK KAJMAKOWY

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (35)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 23:02:08

uwielbiam jesc w azjatyckich restauracjach, kocham te makarony i sosy... ale z "miesa" biore tylko krewetki. Musze dokładnie widziec co jem. Jak widze te niby wołowiny to mi sie niedobrze robi. Kto wie czy to wołowina czy mieso z kota :p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 09:37:32

Zabijanie psów jest BE, ale krówki, świnki i kurczaczki to już spoko? Ludzie jesteście chorzy. Wszyscy, którzy jedzą mięso przykładają rękę do AGONII zwierząt.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 11:14:20

zgodze się, czysta hipokryzja.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:05:51

Zgadzam się - popyt generuje podaż. Ale jest różnica między zjedzeniem zwierzaka oswojonego a takiego, którego się trzymało specjalnie w celu jego zjedzenia. Jak dla mnie możecie sobie i zjadać innych ludzi - niektóre matki chyba wpier.dalają łożysko więc już blisko :P enyłej, to nie ludzie są chorzy, taka kultura - uwrażliwia na jedno, zobojętnia na drugie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:21:28

W Chinach są hodowle kotów i psów specjalnie pod ubój. Polecam wybrać się do sanktuariów dla zwierząt (w Polsce jest co najmniej jedno) - tam widać, jak zachowują się zwierzęta "hodowlane" oswojone. Krowy biegają jak psy, naprawdę uroczy widok. Szczerze polecam też na facebooku stronę "A Kinder World" - trochę drastyczne sceny, ale otwierają oczy na nasze zobojętniałe zachowanie. A jeśli bardziej zagłębimy się w temat samej hodowli możemy się dowiedzieć jak bardzo szkodzimy sobie spożywając produkty zwierzęce.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 07:25:37

Niestety, ale oni nie są emocjonalnie związani z psami, tak jak my. Dla nich pies to jak dla nas świnka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 07:15:28

A to barbarzyńcy, jak można jest mięso psa. Co innego krowy, kurczaka, świni- wtedy już jest jak najbardziej Ok? Świnie czują ból tak samo, mają podobną inteligencje co psy. Proponuje zaakceptować fakt że w innych kulturach je się inne mięso, albo przejść na wegetarianizm - inaczej jesteście hipokrytami.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 08:14:48

Bardziej chodzi o to ze ludzie chcą wiedzieć jakie mięso jedzą. Proszą o danie z kurczaka a dostają danie z psa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 09:41:03

Świnie są bardziej inteligentne niż psy. Co więcej, mleko czy jaja, które ludzie też sobie upodobali są jeszcze większym barbarzyństwem. Zobaczcie sobie, co trzeba zrobić, aby krowa stale dawała mleko, w jakich warunkach są trzymane te zwierzęta...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 12:22:15

Wszyscy w tym wątku pierd.olicie od rzeczy. Tu jest Polska - tu się nie je psów i co więcej w Chinach to też są zwierzęta kanapowe, przyjaciele i pupile - polecam kanał Weroniki Truszczyńsiiej na YT, fajnie problem opisała. Człowiek jest wszystkożerny - może zrezygnować z mięsa ale bądzmy realistami; nie namówisz wszystkich do tego - wiec trzeba chociaż zrobic coś, żeby zwierzęta humanitarnie były do tego przygotowane. A kłócenie się, które zwierze ma większe IQ nie ma sensu - chodzi o to, że wszystkie czują, a te udomowione, które np. uciekły komus i złapał je jakiś psychol z knajpy co serwuje smażone 'wszystko' to tragedia psychologiczna dla tekiego zwierzaka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 12:32:27

To, że człowiek wszystko zjada nie oznacza, że jest wszystkożerny :) To jakaś dziwna chłopska logika. Nasze jelita i szczęki są przystosowane pod rośliny, nie pod mięso. Ludzie, którzy próbują oszukać naturę jedząc mięso sami sobie szkodzą na zdrowiu. Zamiast kanałów na YT proponuję jakąś porządną lekturę naukową.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 13:59:06

YT polecam pod kątem tego jak teraz jest w Chinach. Oglądanie YT nie wyklucza czytania lektur czy może cię zaskoczę bycia osobą wykształconą - nie rób z ludzi debili. Człowiek jest wszystkożerny czy ci si to podoba czy nie - czy jakiś naukowiec to stwierdził czy nie. Weź więc nie pier.dol głupot :) Dodam jeszcze, że jako ludzie mamy różne organizmy; nie każdemu służy to samo. Niektórzy mają alergie itp. Ja akurat jadam prawie jak wegetarianin, bo mięso pojawia się u mnie tylko wtedy kiedy czuję się osłabiona i że zbliża się przeziębienie. Ale jeśli ktoś się naczytał natchnionej literatury, że człowiek nie trawi mięsa i to jest jego argument... to nie dziwcie się ludzie, że 'fani mięsa' śmieją się z takich mądrości. Przyjaźnię się z weganami, świetni, inteligentni ludzie - więc jak jakiś wege de.bil pieprzy głupoty to to wiem, że to jego głupota własna a nie cecha wszystkich z tego środowiska.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:14:33

To może na YT są lekcje biologii :) Ludzie to roślinożercy :) I jeśli naukowcy nie są dla Ciebie autorytetami to widzę, że merytoryczna dyskusja nie wchodzi w grę :) Niczym Bill Nye vs. Ken Ham :D "tak bo tak" :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:28:52

Umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko się mądrzyć? YT poleciłam pod kątem Chin a nie pod kątem ludzkiej natury, nie wiem jak ci to jeszcze jaśniej napisać. Znam teorie o których wspominasz i nie zgadzam się z nimi - człowiek jest w stanie zdobyć i obrobić mięso - nie musi mieć pazurów czy siekaczy, mamy kciuki i wyrabiamy narzędzia. Opracowania naukowe są moim zdaniem są zbyt dosłownym doszukiwaniem się cech fizycznych w organizmach. Jedyne co mnie przekonuje to długość jelita; obrzydliwe jest trzymanie rozkładającego się pożywienia przez ileś dni; zarówno mięsa (to się ludziom na ogól wydają bardziej 'hadcorowe') jak i kompostu. Rozumiem to założenie, ale widzę to inaczej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:36:13

I dodam coś jeszcze... jestem daleka od tego, żeby coś komuś narzucać czy zabraniać w kwestii jadłospisu. Ludzie jedzą wszystko - a czy można to określić jako bycie wszystkożernym czy nie bo jacyś naukowcy zgłębili temat... ;) zastanówicie się gdzie jest prawdziwe życie, kulura ludzka a gdzie są teorie naukowe. Ja naprawdę rozumiem wszystkich, którzy chcą lepszego świata dla zwierząt - nawet ja go chcę, bo bez tego kuraczaka raz na ruski rok przeżyję - ale faszyzmem i traktowaniem jedzacych mięso jak głupków nie zmienicie świata, tylko wkurzycie drugą stronę. Pozdrawiam i znikam :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:38:51

Anatomia jest tylko sugestią? Jak można nie zgadzać się z faktami? A wpływ białka zwierzęcego na kości? Temu też zaprzeczasz? Jelita mają kluczową rolę w funkcjonowaniu organizmu, więc jeśli masz świadomość konsekwencji spożywania produktów zwierzęcych, a wciąż to robisz - zmartwię Cię, ale nie jest to powód do dumy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:42:00

A jeśli mówimy o kulturze ludzkiej, to sama historia ludzi jest dłuższa niż powszechne spożywanie mięsa. Ja osobiście bardziej niż na względy etyczne patrzę na zdrowie. Chyba prędzej zaczęłabym palić papierosy niż jeść mięso.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 14:47:06

Praktycznie nie jem mięsa, więc o co się tak rzucasz? Jesteś typową nawiedzoną wege-faszystką. Nie zmartwiłaś mnie - boże, jaka t.ępa pi.zda. Nie przyszło ci do głowy, że ja to wszystko wiem? Nie masz znajomych, którym możesz wykładać nowo zdobytą wiedzę? To takie samo pierd.olenie jak w przypadku 'dbania o zdrowie ludzi otyłych'. Długie posty pełne oceniania, tylko po to żeby samemu zabłysnąć albo się wyżyc. Ataktując innych ludzi - obrywasz, a nie zmieniasz świat. Pamiętaj. I kończę tutejszą dyskusję. Szkoda nerwów na tępych, przemądrzałych ludzi. Zwłaszcze, że co drugie zdanie przeinaczyłaś tylko po to, żeby się popr.zypierdalać - nie szanuję takich ludzi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 15:04:59

Powiedziała osoba, która zaczęła "dyskusję" od wszystkich "pierd.olących od rzeczy" :D Chciałabym zauważyć, że walcząc o brak oceniania innych zarysowałaś już w swojej głowie całą moją osobę, ja tylko stwierdzam fakty :) Hipokryzja się wdarła. Uważam, że takie pseudonaukowe mądrości jak o wszystkożernych ludziach trzeba zwalczać w zarodku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 15:08:52

A jeszcze dodam, że nikogo nie próbuję zmienić, czy do niczego przekonać. Po prostu stawiam na wiedzę i neguję Twoje błędne założenia osobiste.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 01:33:29

Taniej złapać psa niż kupić krowę. Jeśli to prawda, to mam nadzieję że się opamiętają - nawet w Chinach w cywilizowanych rejonach nie je się już psów. Tylko wsioku na południu kraju trzymają się tej tradycji... eh, wkurzyłam się

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 09:38:58

W cywilizowanych krajach nie je się już mięsa w ogóle :) A my po prostu jesteśmy przed Chinami w długiej kolejce na końcu łańcucha cywilizacji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 15:24:16

W Indiach się chyba nie je mięsa. Cywilizowany kraj gdzie ludzie srają na ulicy xD popatrz na kraje zachodnie. Tam też się jadło i je mięso

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 15:28:45

W Indiach je się mięso tylko ludzi na nie nie stać. A w zachodnich krajach rozwiniętych jest największy odsetek wegetarian i wegan.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-28 18:24:00

Tyle,że pani na górze napisała,że nie je się mięsa W OGÓLE a jednak jedzą tam mięso i jest często w tradycyjnych daniach jak choćby w Niemczech. Poza tym,to właśnie z Indii wywodzi się wegetarianizm. Poza tym skąd wiesz że tam jest najwięcej wegetarian na zachodzie? Jakieś badania?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-29 00:00:55

Bo im ludzie bardziej wyksztalceni, tym bardziej swiadomi. Czyli ma racje, w krajach bardziej rozwinietych, duzy odsetek ludzi nie je miesa. A ci nieswiadomi, niewyksztalceni zezra wszystko, bo w ich umysle panuje ciemnota i brak empatii.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-29 19:09:31

Na początku ludzie jedli rośliny,ale mózg zaczął im rosnąć i zaczęli się rozwijać,kiedy zaczęli jeść mięso. Mamy się cofnąć w rozwoju? Nie wmawiaj mi,że każdy wykształcony jest wegetarianinem,bo to nieprawda. Ach ten wegeterror i potem się dziwicie,że się z was śmieją. Wegetarianizm pochodzi z Indii a tam jest bardzo dużo osób niewykształconych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-29 22:39:07

mięso było przez wieeeeele lat produktem luksusowym, więc wcale nie było spożywane na dużą skalę. znacznie bardziej powszechne były produkty roślinne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 01:00:48

Oni nie jedli jeść mięsa z powodów ekonomicznych i to jest zwyczajnie zrozumiałe,tak jak kiedy ktoś nie je mięsa bo mu nie smakuje albo z powodów zdrowotnych. Ale nie jedzenie mięsa bo "ZWiErzęTa to pszyjaciele, one cierpiom!" jest godne wyśmiania. W większości ludziom nie chodzi o to,że Chińczycy jedzą mięso psów tylko o to,jak je traktują przed śmiercią. Tłuką kijem żywego psa,żeby mięso było kruche,obdzierają żywcem ze skóry i wiele innych okropieństw. We Francji słyszałam,że krowy zanim zostaną zabite poi się winem a w Japonii robi im się masaż. Tutaj są zabijane w sposób humanitarny (tak,wiem że nie wszędzie są dobrze traktowane w hodowlach i też się temu sprzeciwiam) Ja żyję na wsi. U mnie kury biegają sobie wolno i jedzą normalnie. Robię coś złego,jeśli jedną sobie upiekę albo zrobię rosół?.Poza tym,mówiłam o czasach tzw.jaskiniowców. Ludzie wtedy polowali a samymi roślinkami wyżyć nie mogli.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 10:12:30

Ale mięso nie jest zdrowe dla ludzi. I w tym sęk.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 16:05:54

Niektóre rodzaje mięsa,jak czerwone,wieprzowe mogą być niezdrowe,ale na ogół mięso było i jest potrzebne ludziom. Idź do kopalni pracować na samych warzywach i owocach,zobaczymy ile wytrzymasz

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 16:39:48

ale czemu od razu do kopalni? mięso jest niezdrowe i nie jest potrzebne ludziom, wręcz przeciwnie. białko zwierzęce szkodzi zdrowiu i takie są fakty. a ludzie żyją na samych produktach roślinnych nawet całe życie, więc widać da się wytrzymać. chcesz jeść mięso śmiało, ale nie wmawiaj mi, że mięso jest zdrowe. nie masz na ten temat wiedzy rozumiem, ale w takim razie poczytaj. dlaczego osteoporoza jest ściśle powiązana ze spożyciem białka zwierzęcego? dlaczego najmniejszy odsetek zawałów jest wśród wegetarian? po prostu warto się zainteresować.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 20:28:57

Czemu od razu do kopalni? A temu,że wmawiasz,że ludziom nie jest potrzebne mięso. Jeśli tak uważasz,to zapewne pracujesz za biurkiem a tymczasem robotnicy,górnicy i inni muszą wcinać mięso bo inaczej nie mieliby energii by pracować. Tobie łatwo to mówić,że bez mięsa da się żyć bo zgaduję,że nie pracujesz fizycznie. Jem mięso całe życie i nie mam ani osteoporozy,bardzo rzadko choruję, ani nie miałam zawału. Dieta musi być urozmaicona.Nie może się składać ani z samego mięsa ani samych warzywek. Bez mięsa człowiek nie zacząłby się rozwijać a kiedy zaczął polować to i zaczął mu rosnąć mózg. Znalazłam takie informacje na temat mięsa: Jest ono bardzo dobrze przyswajalne i zawiera wszelkie niezbędne dla organizmu aminokwasy egzogenne. Chude mięso (kurczak, indyk) jest najlepszym źródłem białka, dlatego jest polecane osobom otyłym, starszym oraz dzieciom. Zjadając 100 g chudego indyka, pokrywamy połowę dziennego zapotrzebowania na białko." Teraz mi proszę powiedz,czemu weganie i wegetarianie próbują podrabiać mięso i produkty odzwierzęce? Sojowe klopsiki,sojowe mleko etc. Czyżby w głębi duszy za tym tęsknili? https://mozgi.pl/czy-warto-jesc-mieso-0038 Możesz sobie poczytać. Zalecam unikanie wieprzowiny i czerwonego mięsa. Pamiętajmy,że najważniejsza jest urozmaicona dieta.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-30 22:49:02

nie zgadzam się z niczym, co powiedziałaś. jeśli poprzez urozmaiconą dietę rozumiesz tylko mięso, to nie ma z czym dyskutować. szkoda mi na ciebie tracić czasu, bo trzeba mieć otwarty umysł, żeby się czegoś dowiedzieć. widzę, że jesteś nastawiona na tak, a nie inaczej. także kończę dyskusję.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-31 12:14:16

Ja pier... Przez urozmaiconą dietę rozumiem jedzenie i mięsa i owoców i warzyw. Napisałam "Nie może się składać ani z samego mięsa ani samych warzywek." Czytaj ze zrozumieniem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz