Pewne rzeczy są tylko dla dorosłych, czyli kilka słów o nowej kolekcji marki La Mania

Kto pojawił się na pokazie?
Pewne rzeczy są tylko dla dorosłych, czyli kilka słów o nowej kolekcji marki La Mania
Fot. ONS
13.12.2016

MIND BLOW to motyw przewodni warszawskiego pokazu najnowszej kolekcji marki La Mania, który odbył się w przestrzeni EXPO XXI Warszawa. Wyjątkowa oprawa oparta na wyrazistej, czarno białej scenerii była tłem dla nowej odsłony marki, której projekty manifestowały zmysłowość i kobiecość, podkreślając wszystkie jej atuty. Idea MIND BLOW to początek nowej La Manii – marki nie tylko glamour, ale także casualowej. Oparta na geometrycznych printach, jubilerskich metalowych detalach i nieoczywistych zestawieniach tkanin kolekcja pokazała nowy wymiar marki, która inspiruje się kobiecością i wciąż odkrywa jej kolejne oblicza. Tym razem stawia na silne emocje, prawdziwą namiętność i pożądanie, dlatego wprowadzeniem do pokazu był specjalnie przygotowany na tę okazję odważny, pełen pasji i magnetycznego erotyzmu film Xawerego Żuławskiego.

Koncept pokazu i kolekcji oparty na idei MIND BLOW to reakcja na pogłębiające się zaburzenie naturalnych relacji międzyludzkich. To odpowiedź na tęsknotę za wyrazistą, niestłamszoną kobiecością, pragnieniem namiętności opartej na szczerych emocjach. Projekt dowodzi, że tylko pełna akceptacja siebie i drugiego człowieka pozwala na pełne przeżywanie intymnych emocji. Wieczór otworzył filmowy projekt specjalny, który wprowadził gości w tematykę pokazu.
- Chcieliśmy wywołać w widzach dreszcz emocji i tęsknotę za czystym pożądaniem – mówi reżyser filmu Xawery Żuławski.


Dla twórców MIND BLOW ważna była autentyczność, dlatego w filmie nie wzięli udziału profesjonalni aktorzy. Bohaterami projektu są Maja Sablewska oraz znany pod pseudonimem „Dzikson” tatuażysta, którzy na planie przeżywali prawdziwe emocje.


- Chciałabym, aby nasz film oraz cała idea MIND BLOW pozostawiła w pamięci widzów nie tylko obraz, ale przede wszystkim refleksję – czy akceptujemy siebie, czy potrafimy przeżywać autentyczną namiętność, a może powinniśmy zmienić coś  w swoim życiu, by na nowo poczuć czyste pożądanie? – mówi o projekcie Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.


Idea MIND BLOW była osią całego pokazu i nowej kolekcji. Oparta na kontrastowych kolorach - bieli i czerni, geometryczna scenografia miała za zadanie ukazać zawiłości i zakłócenia równowagi yin – yang w relacjach między kobietą a mężczyzną. Czerwony, umieszczony po środku wybieg, to symbol pożądania który ma na nowo uporządkować i połączyć te dwa żywioły.


Kolekcja MIND BLOW, podobnie jak inne dotychczasowe odsłony La Manii, emanuje kobiecością, działa na zmysły, odpowiednio podkreślając kształty. MIND BLOW jednak rewolucyjnie podchodzi do symetrii. Oparta na geometrii i graficzności kolekcja pełna jest przerysowanych, przedłużonych, zdekonstruowanych sylwetek. Charakterystyczne dla niej są także ręcznie przygotowywane, precyzyjne hafty i aplikacje oraz elementy jubilerskie. Te metaliczne detale, uwydatniające się podczas ruchu, subtelnie acz odważnie uzupełniają stylizacje.


Pokaz otworzyła jedwabna kreacja Sleeping Beauty, inspirowana obrazem Pablo Picasso „Śpiąca młoda dziewczyna”. Mocnym akcentem pokazu był kombinezon w biało-czarne pasy. Fascynacja tym trendem widoczna jest w La Manii już od jakiegoś czasu, w takim biało-czarnym, harmonicznym stylu został zaprojektowany butik marki w londyńskim Harold’sie. Wydłużający i podkreślający sylwetkę kombinezon już pokochały gwiazdy, stylizację na czerwonym dywanie pokazała m.in. Nicole Scherzinger.


Oprócz kreacji wieczorowych w kolekcji znajdziemy także wiele propozycji na co dzień, w tym bawełniane, komfortowe sukienki-dresy, dżinsy ze złotymi blaszkami, czy t-shirty z printami. Marka zachęca kobiety do przekraczania granic
i bawienia się stylizacjami, do tworzenia własnych zestawień, nawet tych nieoczywistych. Moda powinna iść w parze z osobowością, nastrojem i takie właśnie możliwości daje zaprezentowana kolekcja MIND BLOW.


W projektach zastosowano wiele nowatorskich technik, m.in. elastyczne, gumkowane, ręcznie wszywane w panele materiału elementy, które z rzeźbiarską precyzją modelują kobiecą sylwetkę. Do uszycia niektórych sylwetek wybrano przygotowany na specjalne zamówienie jedwabny aksamit, wykończony techniką devoré, z widocznym na powierzchni szyfonowo-aksamitnym geometrycznym wzorem.
W kolekcji mocno odznaczają się także jubilerskie detale. Odważną stylizacją z wykorzystaniem tych elementów są casualowe rozszarpane dżinsy, ręcznie haftowane luksusowymi złoconymi blaszkami. Ten architektoniczny wręcz element, składający się z wielu małych blaszek, tworzy plastyczną i bardzo elastyczną kompozycję, niczym rozlane na dżinsach złoto. Innym jubilerskim touchem widocznym w sylwetkach kolekcji są wielkie złote, ręcznie rzeźbione i grawerowane klamry. Nowoczesny i sportowy element, zmieniający poprawną, wieczorową suknię w zadziorną a jednocześnie bardzo luksusową stylizację.


W tym spektakularnym przedsięwzięciu zaangażowani byli sponsorzy pokazu:
• EXPO XXI Warszawa, na terenie którego odbył się pokaz,
• evrēe® z naturalnymi kosmetykami pielęgnacyjnymi, które podkreśliły
piękno modelek,
• Badura, która stworzyła dedykowaną MIND BLOW specjalną kolekcję butów,
• Marka Somersby zaserwowała wyrafinowane drinki na bazie swoich produktów: Somersby Apple, Blackberry oraz Elderflower&Lime,
• Magnum poczęstowało gości nowościami lodowymi Magnum Double,
• Cisowianka Perlage orzeźwiła delikatnie musującą wodą,
• Perwoll zaprezentował linię produktów Perwoll Gold Care&Repair do prania delikatnych, kolorowych tkanin,
• Neauvia Organic - producent organicznych wypełniaczy stosowanych
w zabiegach medycyny estetycznej,
• Krotoski-Cichy Warszawa – autoryzowany dealer Audi pokazał najnowszy model samochodu Audi 5 Coupé,
• Veneziana ubrała modelki w specjalnie zaprojektowane dla La Manii zakolanówki i pończochy MIND BLOW,
• Mokate Caffetteria oraz Loyd poczęstowali gości gorącymi napojami,
• Evolution PR, agencja która kompleksowo przygotowała i wyprodukowała pokaz oraz zajęła się komunikacją wydarzenia.


- MIND BLOW to nie tylko hasło i pomysł na pokaz a szersza idea, którą chcemy zaszczepiać. Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcemy aby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie – podsumowała pokaz Joanna Przetakiewicz.

 

Wydarzenie zgromadziło oczywiście całą plejadę znanych osobistości świata show biznesu. Zobaczcie, kto pojawił się na wczorajszym pokazie!

Finał pokazu MIND BLOW!

Fot. ONS

Finał pokazu MIND BLOW!

Jemerced

Fot. ONS

Jemerced

Agnieszka Woźniak-Starak

Fot. ONS

Agnieszka Woźniak-Starak

Maja Sablewska

Fot. ONS

Maja Sablewska

Magdalena Frąckowiak i Alex Przetakiewicz

Fot. ONS

Magdalena Frąckowiak i Alex Przetakiewicz

Ada Fijał

Fot. ONS

Ada Fijał

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie