Widujemy je każdego dnia, ale raczej nie zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób powstały. Kolorowe reklamy otaczają nas ze wszystkich stron. Niektóre lubimy, inne są wyjątkowo irytujące, ale wszystkie bez wyjątku traktujemy z przymrużeniem oka. Raczej zdajemy sobie sprawę, że to tylko kreacja nastawiona na zysk, a nie 100 procent prawdy.
Zobacz również: Zrezygnowała z używania szamponu i odżywki. Pokazała, jak teraz wyglądają jej włosy
Teoretycznie informacja ujawniona przez tę fryzjerkę nie powinna nikogo zszokować. Praktycznie - mało kto był świadomy, że skala oszustwa może być tak duża. Pewna stylistka postanowiła pokazać, jak powstają materiały promujące kosmetyki do włosów. W tym konkretnym przypadku chodzi o szampon.
Albo o lakier? Można się naprawdę pogubić.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Przyznacie, że wygląda to imponująco. Efekt jest spektakularny i aż chciałybyśmy koniecznie użyć tego samego szamponu, co modelka. Włosy są gęste, mocne, błyszczące i idealnie się układają. To wszystko prawda, ale dzięki Sarah Laidlaw z Australii wiemy już, że to zasługa innego specyfiku.
Trudno powiedzieć, czy kobieta uwieczniona na zdjęciu myła włosy reklamowanym kosmetykiem. Nie ma jednak wątpliwości, że ma na sobie mnóstwo lakieru, bo na to są dowody. Bez niego fryzura na pewno nie prezentowałaby się tak spektakularnie.
Wystarczy spojrzeć na nagranie z planu sesji zdjęciowej.
Zobacz również: Michał jest wściekły na swoją dziewczynę. Zmieniła fryzurę nie pytając go o zdanie
Wyświetl ten post na Instagramie.
Przyznacie, że to trochę przerażające. Włosy modelki są tak sztywne i nieruchome, że wyglądają na martwe. Właśnie w ten sposób największe firmy koloryzują rzeczywistość, aby sprzedać nam kolejny produkt. Być może to nie fair, ale internautki dostrzegły coś jeszcze.
Może i jedna wielka mistyfikacja, ale szacunek za to, że jesteś w stanie osiągnąć taki efekt bez Photoshopa. Przynajmniej nie można ci zarzucić, że kogoś oszukujesz
- zauważa jedna z komentatorek.
I tu trzeba przyznać jej rację. Na chwilę zapominamy o tym, że szampon promowany jest ogromną ilością sztywnego lakieru, bo uzyskany efekt naprawdę robi wrażenie.
Zobacz również: Kolor włosów, którego nie lubi żaden facet. Wskazują go bez zastanowienia