5 nawyków dziewczyn, które w ogóle nie mają cellulitu

Zastosuj się do tych zasad, a pomarańczowa skórka przestanie być Twoją zmorą.
5 nawyków dziewczyn, które w ogóle nie mają cellulitu
Fot. Unsplash
30.06.2019

Cellulit, mimo że przez większość roku jest niewidoczny, bo zakrywają go ubrania, w wakacje spędza nam sen z powiek. Kiedy zakładamy na siebie strój kąpielowy, pomarańczowa skórka nagle wychodzi na plan pierwszy. I choć o jędrność skóry powinnyśmy dbać przez wszystkie 12 miesięcy, większość z nas zabiera się do ćwiczeń i masaży dopiero w czerwcu.

Nic straconego. Stosuj od dzisiaj 5 zasad, które zapewnią ci gładkie uda. Warto trzymać się ich codziennie, a rezultaty pojawią się już po około 2-3 tygodniach.

Polecamy także: Te zdjęcia to dowód na to, że nie musisz robić operacji plastycznych, aby wyglądać nieziemsko

#1 Masaż bańką chińską

Masowanie to jedna z najskuteczniejszych metod pozbycia się nieestetycznej skórki pomarańczowej. Najpierw nałóż na uda grubą warstwę oliwki, kremu lub żelu ujędrniającego, a następnie zassij na skórze gumową bańkę (kupisz ją w aptece) i delikatnie przesuwaj ją po udach. Możesz poczuć drobny dyskomfort, ale nie zniechęcaj się tym. Masaż nie musi być długi (wystarczy 5 minut na jedną nogę), ale za to powinien być regularny. Wykonuj go codziennie i obserwuj, jak cellulit stopniowo znika.

#2 Aktywność fizyczna

Jeśli kilka razy w tygodniu wykonujesz treningi z Anną Lewandowską lub Ewą Chodakowską – świetnie, to się chwali. Jeśli brakuje ci na to czasu, postaraj się przemycić aktywność fizyczną do swoich codziennych zajęć. Zamiast jeździć windą, wchodź po schodach. Zamiast wysiadać na właściwym przystanku autobusowym, wyjdź o jeden wcześniej, a resztę trasy pokonaj spacerem. Zamiast siedzieć w pracy ciągle w jednej pozycji, co godzinę zaciskaj pośladki lub wymachuj nogami, robiąc nożyce. Brzmi śmiesznie, ale nawet takie drobne aktywności będą miały wpływ na twoje ciało.

Fot. Unsplash

#3 Nawadnianie organizmu

Codziennie pij 1,5 litra wody (w upały nawet 2 litry). Twój organizm dzięki temu szybciej będzie się oczyszczał. Woda ma jeszcze jedną zaletę – zniweluje uczucie głodu i nie będziesz miała tak często ochoty na słodkości.

#4 Lekkostrawne posiłki

Ogranicz w swojej diecie węglowodany, cukry, białe pieczywo. Postaw za to na częstsze jedzenie ryb, kasz, warzyw. Zamiast sięgać po ciasto czy batony, zjedz orzechy lub słodkie owoce.

#5 Sen

Ilość snu również ma znaczenie. Jeżeli chcesz skutecznie zawalczyć z cellulitem, powinnaś spać 7-8 godzin na dobę. Badania wskazują, że niedosypanie sprzyja powstawaniu pomarańczowej skórki. Trzeba wspomnieć zwłaszcza o tym, że trudniej wtedy o kontrolowanie apetytu. Brak energii, którą zapewnia sen, próbujemy uzyskać w inny sposób. Np. pijąc energetyki albo jedząc słodkie przekąski.

Zobacz także: 12 nawyków dziewczyn, które mają smukłe nogi

Polecane wideo

Grzeczna uczennica zrobiła sobie jeden tatuaż. Po chwili było ich już kilkadziesiąt
Grzeczna uczennica zrobiła sobie jeden tatuaż. Po chwili było ich już kilkadziesiąt - zdjęcie 1

Komentarze (6)

Ocena: 4.67 / 5
Dominika (Ocena: 5) 16.03.2020 20:14
Nie znam dziewczyny, który by wcale nie miała cellulitu. Ja jednak zauważyłam w pewnym momencie, że jest go zbyt dużo i postanowiłam wykonać Endemologię Alliance. Usłyszałam o tej metodzie od znajomej i jestem zadowolona, że się zdecydowałam. Ilość cellulitu się znacznie zmniejszyła a skóra jest bardziej jędrna. W Krakowie wykonałam zabieg w Ego Med Spa, polecam.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 16:09
Mają mało estrogenów. Ot taki nawyk
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 13:58
Dodałabym jeszcze unikanie alkoholu plus używanie pigułek antykoncepcyjnych. To też nie pomaga w walce z celulitem
odpowiedz
gość (Ocena: 3) 30.06.2019 11:11
6# Geny.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 10:00
Zgadzam się z tą aktywnością,snem i nawadnianiem-ja kiedyś miałam mega cellulit-jak zaczęłam się ruszać(schudłam trochę przez to) i odstawiłam mięso i hamburgery to zniknął
odpowiedz

Polecane dla Ciebie