5 nawyków dziewczyn, które w ogóle nie mają cellulitu

Zastosuj się do tych zasad, a pomarańczowa skórka przestanie być Twoją zmorą.
5 nawyków dziewczyn, które w ogóle nie mają cellulitu
Fot. Unsplash
30.06.2019

Cellulit, mimo że przez większość roku jest niewidoczny, bo zakrywają go ubrania, w wakacje spędza nam sen z powiek. Kiedy zakładamy na siebie strój kąpielowy, pomarańczowa skórka nagle wychodzi na plan pierwszy. I choć o jędrność skóry powinnyśmy dbać przez wszystkie 12 miesięcy, większość z nas zabiera się do ćwiczeń i masaży dopiero w czerwcu.

Nic straconego. Stosuj od dzisiaj 5 zasad, które zapewnią ci gładkie uda. Warto trzymać się ich codziennie, a rezultaty pojawią się już po około 2-3 tygodniach.

Polecamy także: Te zdjęcia to dowód na to, że nie musisz robić operacji plastycznych, aby wyglądać nieziemsko

#1 Masaż bańką chińską

Masowanie to jedna z najskuteczniejszych metod pozbycia się nieestetycznej skórki pomarańczowej. Najpierw nałóż na uda grubą warstwę oliwki, kremu lub żelu ujędrniającego, a następnie zassij na skórze gumową bańkę (kupisz ją w aptece) i delikatnie przesuwaj ją po udach. Możesz poczuć drobny dyskomfort, ale nie zniechęcaj się tym. Masaż nie musi być długi (wystarczy 5 minut na jedną nogę), ale za to powinien być regularny. Wykonuj go codziennie i obserwuj, jak cellulit stopniowo znika.

#2 Aktywność fizyczna

Jeśli kilka razy w tygodniu wykonujesz treningi z Anną Lewandowską lub Ewą Chodakowską – świetnie, to się chwali. Jeśli brakuje ci na to czasu, postaraj się przemycić aktywność fizyczną do swoich codziennych zajęć. Zamiast jeździć windą, wchodź po schodach. Zamiast wysiadać na właściwym przystanku autobusowym, wyjdź o jeden wcześniej, a resztę trasy pokonaj spacerem. Zamiast siedzieć w pracy ciągle w jednej pozycji, co godzinę zaciskaj pośladki lub wymachuj nogami, robiąc nożyce. Brzmi śmiesznie, ale nawet takie drobne aktywności będą miały wpływ na twoje ciało.

Fot. Unsplash

#3 Nawadnianie organizmu

Codziennie pij 1,5 litra wody (w upały nawet 2 litry). Twój organizm dzięki temu szybciej będzie się oczyszczał. Woda ma jeszcze jedną zaletę – zniweluje uczucie głodu i nie będziesz miała tak często ochoty na słodkości.

#4 Lekkostrawne posiłki

Ogranicz w swojej diecie węglowodany, cukry, białe pieczywo. Postaw za to na częstsze jedzenie ryb, kasz, warzyw. Zamiast sięgać po ciasto czy batony, zjedz orzechy lub słodkie owoce.

#5 Sen

Ilość snu również ma znaczenie. Jeżeli chcesz skutecznie zawalczyć z cellulitem, powinnaś spać 7-8 godzin na dobę. Badania wskazują, że niedosypanie sprzyja powstawaniu pomarańczowej skórki. Trzeba wspomnieć zwłaszcza o tym, że trudniej wtedy o kontrolowanie apetytu. Brak energii, którą zapewnia sen, próbujemy uzyskać w inny sposób. Np. pijąc energetyki albo jedząc słodkie przekąski.

Zobacz także: 12 nawyków dziewczyn, które mają smukłe nogi

Grzeczna uczennica zrobiła sobie jeden tatuaż. Po chwili było ich już kilkadziesiąt
Grzeczna uczennica zrobiła sobie jeden tatuaż. Po chwili było ich już kilkadziesiąt - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (5)

Ocena: 4.6 / 5
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 16:09
Mają mało estrogenów. Ot taki nawyk
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 13:58
Dodałabym jeszcze unikanie alkoholu plus używanie pigułek antykoncepcyjnych. To też nie pomaga w walce z celulitem
odpowiedz
gość (Ocena: 3) 30.06.2019 11:11
6# Geny.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 10:00
Zgadzam się z tą aktywnością,snem i nawadnianiem-ja kiedyś miałam mega cellulit-jak zaczęłam się ruszać(schudłam trochę przez to) i odstawiłam mięso i hamburgery to zniknął
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 30.06.2019 08:42
podobno pomaga też masaż szczotką, tzw. szczotkowanie ciała na sucho
odpowiedz

Polecane dla Ciebie